Při řazení neklesají otáčky
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 02.04.2012 18:00
Re: Při řazení neklesají otáčky
takovy maly dotaz, jak resite pri upravach skrtici klapky toto varovani?
Focus combi 1,8 16V 99"
- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3033
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jj je to pravda a jde to krásně sundat dolu hadrem, já jsem jí takto zku***l a musel jsem sehnat jinou, stříknout klidně, ale ničím tam nehrabat a ani na to plastové kolečko, tedy klapku na té to je taky, hlavně po obvobu
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Cistil sem uz hodne klapek a tohle se mi jeste nestalo ze bych tam neco znicil,pouzij vhodnej pripravek na cisteni pokud si nejses jistej,trochu zrucnej clovek si umi doraz seridit a pokud klapku menis za rovnou tak je to stejne jedno a stenu telesa snad neposkodis
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Ignorujeme ho...Lucky005 píše:takovy maly dotaz, jak resite pri upravach skrtici klapky toto varovani?
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jj..a zatim to nicemu nevadilo..kdyz jsem na klapku vlastne nesahl a dal jsem misto ni delanou hlinikovou.
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 26.07.2012 18:36, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Při čištění jsem použil VIF pro benzínové motory, šlo to s tím krásně.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
v podstate stejne funguje i cistic brzd ve spreji...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
nooo..za tyden 900 x prectene tohle tema...a par SZ u mne.....no koukam ze na to drzej skoro vsechny 1.8ky a 2litry...jen mne zarazi ze to v podstate nikdo nejak moc neresil....sekacku se stabilnima otackama...
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 07.12.2012 22:28, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
Nezkousel si volnobezny ventil zapojit jednoduse pres vykonovej odpor ? To by mu mohlo posunout charakteristiku smerem "dolu" a mohl by byt pokoj i bez operaci s klapkou.vitr73 píše:..neodhaduje o kolik ma pwm pridat aby to zvedlo o trochu volnobeh z jizdy...
Je tu nekdo komu to na Fofu zlobi a je v blizkosti Kladna/Prahy ?
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
ja myslim ze odpor nepomuze ..spis to s nim nepujde vubec..neni to rizeny napetim aale pulzama(PWM)...v podstate jako TTL
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 02.04.2012 18:00
Re: Při řazení neklesají otáčky
mozna blby dotaz, ale byl uz nekdo s temito upravami na emisich? Ikdyz asi vice vzduchu lepsi spalovani, lepsi emise?
Focus combi 1,8 16V 99"
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
podle mne by nemel byt problem na emisich...jednotka tam stejne nastrika jen potrebne mnozstvi paliva...nic vic nic min..a v podstete se to meri kdyz auto stoji...a tam to funguje vzdycky v pohode...na rozdil od jizdy
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
ale jestli te to zajima tak zitra muzu zmerit na svem aute v dilne emise....jestli jsou v pohode
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
Odpor + PWM bude elektricky fungovat v pohode. Tim netvrdim ze to bude pomahat s otackama, jen ze to bude fungovat elektricky a ventil bude pri max. otevreni otevreny mene nez driv. U volnobehu v rezimu jizdy bude ventil proste min otevreny nez drive.
Proste pri 100% PWM nepujde do ventilu treba 5W, ale jen 4.7W. Tot vse.
Emise budou urco v pohode, ecu si bohatost volnobehu zadaptuje podle lambdy.
Problem s timhle resenim muze byt ale to, ze ecu ma special adaptace i na "pozici volnobeh ventilu". Pokud se ji dlouhodobe nedari (pri stojicim aute) dosahnout spravnych volnobeznych otacek, tak zacne pomalu pridavat na buzeni ventilu dokud to nedotahne. Takze ten odpor by musel byt odzkouseny s takovou hodnotou, se kterou uz na to ecu "nedosahne" tou adaptaci.
Proste pri 100% PWM nepujde do ventilu treba 5W, ale jen 4.7W. Tot vse.
Emise budou urco v pohode, ecu si bohatost volnobehu zadaptuje podle lambdy.
Problem s timhle resenim muze byt ale to, ze ecu ma special adaptace i na "pozici volnobeh ventilu". Pokud se ji dlouhodobe nedari (pri stojicim aute) dosahnout spravnych volnobeznych otacek, tak zacne pomalu pridavat na buzeni ventilu dokud to nedotahne. Takze ten odpor by musel byt odzkouseny s takovou hodnotou, se kterou uz na to ecu "nedosahne" tou adaptaci.
Naposledy upravil(a) Tomin123 dne 30.07.2012 21:13, celkem upraveno 1 x.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
pokud ecu nedosahne pozadovane hodnoty adaptacema tak vyhlasi chybu ventilu....myslim
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host