Pískání v motoru - Turbo

Odpovědět
kricaml
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 24.03.2008 17:21
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od kricaml » 08.05.2012 20:37

Ahoj, mam čim dal tim vetsi problem s motorem.
1 Nekdy hned po startu motor spadne do nouzoveho rezimu - černy kour z vyfuku a nejde do otacek musim vzdy chcipnout motor a pak je vse v pohode. Pri kazdodenim jezdeni se to stane jednou do tydne.
2 A ted to horsi, normalne jedu a chci predjet auto seslapnu pedál a nic :lol: - zacne neco piskat v motoru (zrejme turbo :lol: ) rucicka budiku tlaku turba se zacne klepat na max poloze ukazatele plniciho tlaku :D zacina to byt cim dal tim castejsi jev
byl bych rad kdyby mohl nekdo poradit, bohuzel objizdel jsem servisy a diagnostika nic neukazuje 8O , v jednom servise jsem mel auto tyden a pry je turbo v poradku a vycistily vsechny cidla atd. Chvilku to jezdilo suprove ale po ujeti 500km to spadlo tam kde to bylo :( jinak mam najeto 110tis km

omlouvam se jestli jsem zalozil duplicitni tema
Je - Ford Mondeo Kombi 1.8 92kw, r.v. 2001 Ghia
Je - VW Passat B5.5 1.8T 110kw, r.v. 2002

Bylo - Ford Mondeo sedan 2.5 V6 125kW Ghia /// Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW, Ghia /// Opel Tigra 1.4i 66kW - velký omyl :-) /// Ford Escort hatchback 1.4 55kW

kricaml
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 24.03.2008 17:21
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od kricaml » 08.05.2012 20:59

Jeste prikladam foto
Přílohy
to co je v cervenem krouzku je trochu mokre od oleje, a to co je v modrem krouzku je dole take od oleje - tam jak jsou pod tim ty srouby. A prave to piskani vychazí odtamtud
to co je v cervenem krouzku je trochu mokre od oleje, a to co je v modrem krouzku je dole take od oleje - tam jak jsou pod tim ty srouby. A prave to piskani vychazí odtamtud
Je - Ford Mondeo Kombi 1.8 92kw, r.v. 2001 Ghia
Je - VW Passat B5.5 1.8T 110kw, r.v. 2002

Bylo - Ford Mondeo sedan 2.5 V6 125kW Ghia /// Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW, Ghia /// Opel Tigra 1.4i 66kW - velký omyl :-) /// Ford Escort hatchback 1.4 55kW

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od Jardak » 08.05.2012 21:42

1 Pravděpodobně občas zůstane seklá chcípací klapka v sacím potrubí - vymontovat sání a vše vyčistit,bude tam určitě pěknej humus.

2 Zřejmě z nějakýho důvodu vázne naklápění lopatek turba,třeba je vadný ovládací elektromagnetický ventil.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

kricaml
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 24.03.2008 17:21
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Re: Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od kricaml » 08.05.2012 21:59

jeste nez jsem zacal mít problem cislo 2 tak jsem byl na diagnostice a psalo to chybu "maly tlak paliva"
Je - Ford Mondeo Kombi 1.8 92kw, r.v. 2001 Ghia
Je - VW Passat B5.5 1.8T 110kw, r.v. 2002

Bylo - Ford Mondeo sedan 2.5 V6 125kW Ghia /// Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW, Ghia /// Opel Tigra 1.4i 66kW - velký omyl :-) /// Ford Escort hatchback 1.4 55kW

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od Jardak » 09.05.2012 20:12

A co bylo za problém,když to psalo tu chybu? Padal do nouzáku? Jinak tahle chyba nesouvisí s tím,že ti turbo tlačí nadoraz.Tam bude problém buď v tom,že lopatky zůstanou v poloze pro nízký výkon motoru a po přidání plynu se turbo přetáčí (což mu moc neprospívá),nebo to může souviset s problémem č. 1.Koukal jsem,že vývod hadičky pro tlakoměr turba máš vyvedenej před chcípací klapku,takže pokud by se z nějakýho důvodu přivřela,tlak sice vyletí nadoraz,ale motor bude mít málo vzduchu.Kouří to v tento okamžik?
Osobně bych začal tím,že bych demontoval a vyčistil sání a poté případně zaslepil EGR ventil.Je to sice pakárna,ale motoru to určitě prospěje.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

kricaml
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 24.03.2008 17:21
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

Re: Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od kricaml » 09.05.2012 21:29

prave ze jsem byl v servisu s problemem padaní do nouzoveho rezimu kde nasly tuto chybu, jenomze to padalo pri kazdodenim jezdeni jednou za mesic. Ale ted se to zacina stavat kazdy den a diagnostika nic neukaze. Kdyz to spadne do nouzaku (cerny kour, netahne) staci zastavit, chcipnout a znova nastartovat a problem je na celou cestuvyresen dokud nechcipnu motor.
Kdyz se zacne turbo pretacet tak to nejak nekouri, vetsinou se to stava az od 3000ot. Tak kde mam zacit, vycistit skrtici klapku? a co pak dal :lol: pomuze me zaslepeni egr ventilu nejak?? Nekteri pisou ze to je dobre druzi ze zase neni :lol:
Je - Ford Mondeo Kombi 1.8 92kw, r.v. 2001 Ghia
Je - VW Passat B5.5 1.8T 110kw, r.v. 2002

Bylo - Ford Mondeo sedan 2.5 V6 125kW Ghia /// Ford Focus combi 1.8 TDCI 85kW, Ghia /// Opel Tigra 1.4i 66kW - velký omyl :-) /// Ford Escort hatchback 1.4 55kW

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Pískání v motoru - Turbo

Příspěvek od Jardak » 09.05.2012 21:39

Zaslepením EGR ventilu se odstraní zanášení sání spalinami z výfuku a u tohoto motoru to ani nehází chybu (většinou).
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů