

chapem tvoje dotazy, ked som ja kupoval auto, nevedel som o autach skoro nic...ale ono to postupne pride. nic extra do auta nedavaj, spravaj sa k nemu tak ako sa ma. to znamena pravidelny servis, vymeny vsetkeho co je predpisane (na zaklade km a veku) a pripadnu poruchu opravis ked pride. ale nebal by som sa nicoho. ja mam cez 180 000 km a zatial pohoda (klop klop klop). ano niektore veci sa casom opotrebuju, ale to je uplne normalneJuan88 píše:to Solfan : je to segry tchan a jsem si jistej s tim ze mi zdelil vsechny informace pravdive za to bych dal ruku do ohne
to V12 : Mám to brát tak že prostě v zimě budu jezdit prvních 10 km oblečenej v bundě a hodně zvolna aby to neodskakal motor? Nebo z toho vypliva jeste neco dalsiho, co se tyce aut moc se v tom nevyznam proto mozna nekomu tadle otazka prijde dost zbytecna ale tak radsi se zeptam. Jak se říká lina huba holi nestesti .
Jinak pořád by mě zájímala odpověď na mojí přdešlou otázku: "Chtěl bych vás ještě někoho poprosit jestly by jste mohly vypsat nějaký opravy ktery se daj očekávat případně s jakýma nákladama rovnou počítat že by bylo vhodny do toho auta preventivne dat ?"
Mno ano, tych prvych 10km Ti trochu bude zima. Pre vsetky motory plati, ze ked su studene, nemalo by sa im velmi nakladat. Je uplne jedno, ci je to diesel, alebo benzinak. To ale neznamena, ze mas byt brzda premavky. Kym sa rucicka teplomera neodlepila od 60tky, nikdy som na kachle netlacil a nehnal ich cez 2500 rpm.Juan88 píše: to V12 : Mám to brát tak že prostě v zimě budu jezdit prvních 10 km oblečenej v bundě a hodně zvolna aby to neodskakal motor?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host