průměrné spotřeby 6,9l u 2.0 tdci jsem nikdy nedosáhl, ani s koly na střeše na dálnici...Nicco píše:motor - udavana - realnaspotreba - rozdiel
2.0tdci - 5.0 - 6.9 - +38%
1.6EB - 6.0 - 7.2 - +20%
EcoBoost motory
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: EcoBoost motory
A treba tatka nema problem s 1.6ecb jezdit za 6,8-7l v Mondeu..
- Mirec.K
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28.12.2010 11:33
Re: EcoBoost motory
Spotreba v rátane dynamických meraní, myslím, že aj s EcB to ide za menej 

Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: EcoBoost motory
Tazko povedat, je to vcetne dynamickych mereni, s PowerShiftom a inym typom DPF, nez mas ty.klobi2664 píše: průměrné spotřeby 6,9l u 2.0 tdci jsem nikdy nedosáhl, ani s koly na střeše na dálnici...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
jeste k zivotnosti: trochu se vyjasnuje u TSI, tak doufam ze si ECB tyhle detsky choroby odpusti 

-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: EcoBoost motory
U nového 1.0 EcoBoost mi vadí jediné "kurvítko", a to elektricky poháněné olejové čerpadlo. Ostatní věci jsou docela chytře vymyšleny. U benzínových přeplňovaných motorů nejsou ani tak velkým problémem vysoké spalovací tlaky jako příliš vysoká teplota výfukových plynů a tím pádem problém s chlazením výfukových ventilů (ty mívají už od dob II.sv. války vnitřní chlazení pomocí sodíku). Tlaky u EcoBoostu řeší použití litinového bloku, problém s teplotou výfukových plynů jednak koncepce s chlazenými výfukovými svody jako součásti hlavy motoru a jednak i to kritizované tříválcové uspořádání oproti čtyřválcovému o stejném objemu, kdy větší objem na jeden válec znamená i větší vrtání, tudíž i možnost použití větších ventilů s lepší možností chlazení (VW tento problém třeba řeší jen dvouventilovým rozvodem(!!!)). Takže o spolehlivost HW bych se nebál, ten motor je vymyšlen víc než dobře, jiná věc bude kvalita použitých materiálů i subdodavatelů...
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Info...
- Přílohy
-
- FORD_EcoBoost.pdf
- (339.35 KiB) Staženo 413 x
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
zajimavy je, jak se u toho litru vykon v 1000 otackach limitne blizi nule
tzn. do autoskoly naprosto nevhodna motorizace

tzn. do autoskoly naprosto nevhodna motorizace

- v.marty
- Pokročilý
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20.10.2009 22:00
Re: EcoBoost motory
Ten 250 konovej ecoboost ve Focusu je jeste docela prijemnej downsizing.. 
"...agregát
s výkonem 240 k nabídne nejvyšší točivý
moment 340 Nm v rozmezí od 1900 do
3500 ot./min., přičemž 320 Nm točivého
momentu může řidič využít i v 5000 ot./min."

"...agregát
s výkonem 240 k nabídne nejvyšší točivý
moment 340 Nm v rozmezí od 1900 do
3500 ot./min., přičemž 320 Nm točivého
momentu může řidič využít i v 5000 ot./min."
Naposledy upravil(a) v.marty dne 07.05.2012 10:17, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo V6 3.0 Ghia 2004 150kW @ 162kW
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: EcoBoost motory

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: EcoBoost motory
No ja tam ctu "Primy vstrik,vysokotlake vstrikovani benzinu"nezda se vam to povedome? 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: EcoBoost motory
Ani ne; nesrovnávat, prosím, s nafťákama, tam je to možná o pář řádů výše.... Jediné, co bude společné, je filtr DPF při Euro VI/VII....
.

Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Další EURO emisní limity už nepřijdou, už nebude EU...




Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: EcoBoost motory
To je snad kazdemu jasne, ze srovnovat vstrikovani ropaka,kde to vstrikne vyssim tlakem a 4x za cyklus(ci kolikrat), je neco jineho jak u tohohle turbobenzinu,me to jen zaujalo a asi jsem tam dal spatnyho smajlika.Jenze kdyz nad tim uvazuju, tak zase benzin je suchej a nafta maze.George V. píše:Ani ne; nesrovnávat, prosím, s nafťákama, tam je to možná o pář řádů výše.... Jediné, co bude společné, je filtr DPF při Euro VI/VII.....


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: EcoBoost motory
Karel2 píše:To je snad kazdemu jasne, ze srovnovat vstrikovani ropaka,kde to vstrikne vyssim tlakem a 4x za cyklus(ci kolikrat), je neco jineho jak u tohohle turbobenzinu,me to jen zaujalo a asi jsem tam dal spatnyho smajlika.Jenze kdyz nad tim uvazuju, tak zase benzin je suchej a nafta maze.George V. píše:Ani ne; nesrovnávat, prosím, s nafťákama, tam je to možná o pář řádů výše.... Jediné, co bude společné, je filtr DPF při Euro VI/VII.....
No a na spolehlivost je podle me lepsi mit 2,5l petivalec jak tohle,nejlip ve versi RS.
Taky mě to celkem zarazilo to vysokotlaké čerpadlo....Právě dneska jsem to někde četl o tom že to přímé vstřikování o síle 140barů (pokud si dobře pamatuju) ropák má myslím 2300baru? a vstřikovače EcoBoostů dokážou až osum vstřiků za jeden cyklus a vstřikovač má sedumotvorů VW jen šest

A ještě tam psali aj to že 1.6EcoBoost je vlastně motor z Fiesty WRC.....
Můžu se kílit ale protože to ted nemůžu najít kde to bylo psané....
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti