Radekjo píše:lze jej zapnout před spouštěním motoru a umožnit tak průtok teplého paliva filtrem bezprostředně po startu.

to mě jako fousek najednou vycucne při startu všechnu naftu z potrubí a z paliváku než se ta ohřátá nafta dostane do filtru?
Kurnik šopa, vždyť tu větu, co cituješ, dočti až do konce.
PO startu je snad jasně definovaný provozní stav, ne?
A jelikož cituješ větu, která je na tom webu až na konci, tak jsi snad přečetl i to, kam se to montuje:
ohřívač umístěn před palivovým filtrem a co nejblíže k němu
Takže na Tvou ironickou otázku, jestli vycucne při startu všechnu naftu z potrubí je odpověď prostá - ano, protože to vše proteče ohřívákem.
A ano, ta nafta, co je už v palivovém filtru, v čerpadle, v potrubí, v tryskách - tak ta už není předehřívána.
A jelikož určitě znáš situaci, že zamrznutí nafty min. v polovině ze všech případů je až cca 1 až 2 km od místa startu, kdy parafín ucpe filtr, tak tento ohřívač by měl zafungovat.
A pokud se zapíná dle teploty paliva, tak díky tomu pomůže rozpustit parafiny, které už budou ve filtru, protože přiteče ohřátá nafta.
A jestli dokážeš do MKI namontovat vyhřívaný filtr, tak proč to sakra neinzeruješ zde na fóru? Měl by jsi narváno, jak by jsi nestíhal montovat.
