zdravim potreboval bych poradit
s autem sem normalne jezdil prijel sem domu neco vylozil chtel jsem se rozject ale nechal sem tam rucku a chciplo to odte doby to nechce nastartovat diag. ukazala chybu na cerpadle nafta tam sla ale ne pod velkym tlakem tak sem dal jine a porad nic zadna znamka nastartovani ani neskitne motor toci na prazdno ... anitroska koure nejde z vejfuku... motor klepe kdyz toci... prosiiiiim
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Ahoj, často zde sosám info, ale prvně vás zahltím dotazy
1. spíš všeobecný dotaz: 1.8 TDi a bionafta? Nějáké závažné rizika?
1A. pokud budu měnit palivový filtr, je lepší si připlatit za deplhi, nebo stačí bosch či snad i něco horšího? Deplhi se tady doporučuje hlavně při TDCi.
2. má smysl dávat na TDi lepší/sportovní vzduchový filtr?
ad 1 - něco si přečti a potom se ptej. Jestli chceš dát motoru pápá, bionaftu proč ne.
ad 1a - kvalitou nic nezkazíš
ad 2 - kvalitní filtr je samozřejmostí - nutností, ne však sportovní. Ten je většinou dělaný, aby měl lepší průchodnost, ale taky nižší filtrovatelnost, takže turbo bude trpět.