Tipy na fun car
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tipy na fun car
...nebo taky z hranatych by mohla byt jeste prvni generace Toyoty MR2, pripadne Mazdy RX7 nebo Saab 900 Turbo.

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy na fun car
Nebo Toyota Corolla AE 86.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Tipy na fun car
Wankela v RX-7 bych se bál, ta konstrukce je geniální ale vůbec nemám zkušenosti jak se o takový motor starat.Marťas píše:...nebo taky z hranatych by mohla byt jeste prvni generace Toyoty MR2, pripadne Mazdy RX7 nebo Saab 900 Turbo.
Všechno jsou hodně zajímavé tipy (i typy).
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Tipy na fun car
Srařičký Ford Fiesta 1,8 xr2i 96kw.Ovšem sehnat zachovalý(nezhnilý) kousek je téměř nemožné 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Tipy na fun car
Tak fondy by byly, vyškrábnul jsem všecky zásoby, obvolal známý co mi dlužili pár šušňů, téměř kleknul na kolena a slíbil že co vytuneluju z fondu na koupelnu tam co nejdřív vrátim.
řešim aktuálně dilema mezi dvěma Mk3 Capri.
První je s 2.3 V6 motorem s May turbem. Motor ve vzorném stavu (generálka 2010), kastle zas tolik ne. Dvě místa v podlaze jsou durch, okolo pantů na dveřích a v kastli je to rezavé a dost blbě by se to vyvařovalo. Na replice blatníku stříkaném 2005 jsou nahoře puchýřky, to by se u pár let nalakovaného dílu na nijak zvlášť exponovaném místě dít nemělo. Auto jsem prolezl co se dalo, tohle mne trochu rozhodilo, protože na fotkách i pokud si pod něj cčlověk nevleze je luxusní a jsou ve výborném stavu i blbě sehnatelné díly - přední nárazník, zadní gumový spoiler atd.
O druhém toho tolik nevím - je dost daleko, je v něm 3.0 motor a zdá se mi dost potuzený. Zato spodek je naprosto vzorný, vše šlo ven, vše je natřeno, paráda. V motorovém prostoru trochu potuzeno, ale to se dá léčit. Přední nárazník neorigo, zadní spoiler pravděpodobně neorigo, u prahů takové dvě nerez roury od kamen...
Co je lepší - poctivě vyvařit spodek u zachovalého a hlavně originálního kousku s unikátním motorem nebo odtuzit auto s taky zajímavým motorem, které bylo zgenerálkované a bohužel napadené tuzingem?
řešim aktuálně dilema mezi dvěma Mk3 Capri.
První je s 2.3 V6 motorem s May turbem. Motor ve vzorném stavu (generálka 2010), kastle zas tolik ne. Dvě místa v podlaze jsou durch, okolo pantů na dveřích a v kastli je to rezavé a dost blbě by se to vyvařovalo. Na replice blatníku stříkaném 2005 jsou nahoře puchýřky, to by se u pár let nalakovaného dílu na nijak zvlášť exponovaném místě dít nemělo. Auto jsem prolezl co se dalo, tohle mne trochu rozhodilo, protože na fotkách i pokud si pod něj cčlověk nevleze je luxusní a jsou ve výborném stavu i blbě sehnatelné díly - přední nárazník, zadní gumový spoiler atd.
O druhém toho tolik nevím - je dost daleko, je v něm 3.0 motor a zdá se mi dost potuzený. Zato spodek je naprosto vzorný, vše šlo ven, vše je natřeno, paráda. V motorovém prostoru trochu potuzeno, ale to se dá léčit. Přední nárazník neorigo, zadní spoiler pravděpodobně neorigo, u prahů takové dvě nerez roury od kamen...
Co je lepší - poctivě vyvařit spodek u zachovalého a hlavně originálního kousku s unikátním motorem nebo odtuzit auto s taky zajímavým motorem, které bylo zgenerálkované a bohužel napadené tuzingem?
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Tipy na fun car
V tomhle případě bych asi nevolil ani jedno, ale dál bych hledal něco zachovalejšího. Pokud bych se ale z nějakého důvodu rozhodoval pouze mezi autem se zdravou karosérií, ale horší technikou, a sežraným autem s dobrým motorem, vzal bych to co není prorezlé. Podle mě je jednodušší dát do kupy podvozek a motor, než vyvařovat totálně sežranou karoserii, kterou pak budeš muset lakovat, což snižuje historickou hodnotu celého auta...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy na fun car
Ten první to je ten z Vysočan?Já osobně bych koukal víc na stav motoru než kastle.Těžko u takhle starýho auta můžeš počítat,že bude na 100% v pořádku.A když jo tak si to nechá zaplatit.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Tipy na fun car
Právě stav a původnost kastle určuje historickou hodnotu auta, zbytek dílů se pak dá už poshánět...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tipy na fun car
VH123 : Jestli to ma byt auto pro radost a akcni svezeni, tak se to bude tezko udrzovat jako veteran. Urcite bych dal prednost bezchybnemu motoru pred bezchybnou kastli...
Drzim palec, vypada to na splneny sen a jdes si za tim dobre
Drzim palec, vypada to na splneny sen a jdes si za tim dobre


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Tipy na fun car
No pokud chce odstraňovat tuning a vyměňovat nárazník za originální, tak jsem myslel, že to má být jakoby veterán, schopný akčnější jízdy. Pokud to má být fakt jen auto na rychlé řezání zatáček, tak ten stav karoserie možná fakt takovou roli nehraje, ale pak si musíme přiznat, že Capri nemělo valné jízdní vlastnosti ani v době vzniku, natož dneska a tudíž bych volil něco úplně jiného...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tipy na fun car
V tom je prave to kouzlo, pretahovat se s volantem o vhodnou stopu
......to uz ti novodobe auta nenabidnou 



Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Plechac
- Zkušený
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 24.08.2009 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy na fun car
tý jooo, tak ten se má, vždycky jsem toužil se s tím autem svézt. Taky si od mala říkám, že až budou zbytečné money si ho koupim a nebo Capri, to zase díyk Profíkům..VH123 píše:Bývalý kolega co se teda ve firmě jen ohřál mě nakazil - pořídil si kdysi autí jak z Knight Ridera (Pontiac Firebird), jen bez té seriálové doplňkové výbavy. Taky musel neustále vysvětlovat že to auto má proto že ho chce a že je mu ukradený jak je praktický a kolik žere.
Otázka jestli někdy ty zbytečné prachy budou

Ford Focus 5dv, 1.6 74kW Zetec, r.v.2002, černá-metal
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=29719
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=29719
- chycek
- Pokročilý
- Příspěvky: 768
- Registrován: 22.07.2009 13:23
- Bydliště: Nevojice
Re: Tipy na fun car
>>Galerie<<Ford Focus I Trend, 1.6/74kW, 3 door, r.v. 2002
Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo.
Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo.
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Tipy na fun car
Včera jsem byl pro rozumy u člověka co má Capri 4 - vymluvil mi bílý i černý a doporučil shánět zachovalý ve stavu před renovací kolem 2-2500€ s 2.3, případně 3.0 motorem. černé je nevratně dotuzené, bílé má odfláklou renovaci kastle a kdyby se dělala znova, nevyplatilo by se to a to turbo May není pro začátečníka.
Odstrojit auto snad zvládnu, vyvaření a celolak vyjde na míň než jsem odhadoval (má osvědčené místní řemeslníky a z těch aut co renovoval má dobrý odhad cen) a vzhledem k tomu že je pro mne priorita mít auto ve vzorném původním stavu, radši nic neuspěchat. Navíc takhle rozložená investice se dá před ženou líp zakamuflovat
Capri možná není etalon co se jízdních vlasntostí týče, ale ze závodění jsem vyrostl, chci mít auto na pohodu. A zapadnout se při mých 190 cm za volant do Recara je docela zážitek i dokud auto stojí. Absolutně nechápu Bodieho a Doyla jak tam elegantně naskakovali. Vždyť je to jak za kulomet, přikrčit a mírně zaklonit.
Odstrojit auto snad zvládnu, vyvaření a celolak vyjde na míň než jsem odhadoval (má osvědčené místní řemeslníky a z těch aut co renovoval má dobrý odhad cen) a vzhledem k tomu že je pro mne priorita mít auto ve vzorném původním stavu, radši nic neuspěchat. Navíc takhle rozložená investice se dá před ženou líp zakamuflovat

Capri možná není etalon co se jízdních vlasntostí týče, ale ze závodění jsem vyrostl, chci mít auto na pohodu. A zapadnout se při mých 190 cm za volant do Recara je docela zážitek i dokud auto stojí. Absolutně nechápu Bodieho a Doyla jak tam elegantně naskakovali. Vždyť je to jak za kulomet, přikrčit a mírně zaklonit.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Tipy na fun car
Tak samozřejmě dle priorit každého soudruhaMarťas píše:V tom je prave to kouzlo, pretahovat se s volantem o vhodnou stopu......to uz ti novodobe auta nenabidnou



bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 13 hostů