Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 17.02.2012 11:54

v tom s tebou absolutne súhlasím... 8) verím, ža ak tá závada prerastie do trvalejšieho stavu s ForDiagom sa na to bude dať prísť... neviete náhodou niekto aká je cena a kde sa dá zohnať?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 20.02.2012 08:28

...s tými diagnostikami máte asi pravdu. Včera konečne výpadok výkonu nadobudol trvalejší charakter. Auto prestalo ťahať a v kopci ktorý som bežne chodil na 3.kvalt som musel radiť jednotku, aby som vôbec vyšiel. Pritom motor akosi podivne vibroval a klepal. Po pár kilometroch vo vyšších otáčkach sa to zase dostalo ako-tak do normálu. Po návrate som pripojil ELM kábel - žiadne chybové kódy. Potom som pripojil F-Super a ten vyčítal hneď tri kódy: P0302, P0490 a P042F, takže to vyzerá na zapečený EGR. Cez víkend ho rozobeiem a uvidím....
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 20.02.2012 09:47

zkus jeste zkontrolovat tlaky ve valcach... Chyby muzou indikovat i vstriky...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 06.03.2012 10:25

Vstreky boli na stolici, sú v poriadku, čerpadlo tiež, EGR som ma rozobratý, je v poriadku. Začínam si myslieť, že to robí zanesený katalyzátor.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 13.03.2012 14:17

Tak nakoniec je to predsa EGR - vadný snímač polohy ventilu.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Fossa » 13.03.2012 19:12

EGR ventil jsem měnil taky, asi 3tkm hned po turbu, diagnostika hlásila že ,, zamrznul" , ale bylo po něm.
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 14.03.2012 07:57

Ten vadný náhodou nemáš?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
LosBanditos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 26.10.2011 19:44
Bydliště: Trutnov

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od LosBanditos » 02.06.2012 20:43

Zdravím, občas mívám krátkodobý výpadek ve výkonu motoru. Děje se to jen sporadicky a to tak, že mi z ničeho nic na zlomek vteřiny jakoby auto přibrzdilo nebo bych prudce ubral plyn. Jako by si motor odfouknul a dal si chvilku pauzu. Jenom ale opravdu jenom zlomek vteřiny a potom zase několik set kilometrů je vše v pohodě. Na diagnostice jsem měl tyto chyby:
P0803 1-4 Upshift (skip shift) Selenoid Circuit
P0704 Clutch Switch Input Circuit
P1632 Smart Alternator Fauls Sensor/Circuit
Tyto jsem vymazal a už se neobjevily.Místo toho se objevily chyby:
P0210 Injector Circuit/Open - Cylinder 10
P138B Glow Plug Control Module System Voltage
Tyto poslední dvě chyby se i po vymazání objevují znovu. Můžete mi někdo k těmto chybám říci něco podrobnějšího? Nejlépe, co budu muset opravit. Jinak auto jede krásně, je tichounký, zrychluje, nekouří, necuká. Jo, a používám VIF.
Díky
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio

Uživatelský avatar
LosBanditos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 26.10.2011 19:44
Bydliště: Trutnov

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od LosBanditos » 08.06.2012 20:16

Nikdo nic?
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 09.06.2012 12:29

P138B moze indikovat vadu zhaviov, kdesi na foreje to uz zdokumentovane, ze po komplet vymene sa tato zavada neopakovala.
P0210 je podla vsetkeho naozaj problem so vstrekovacom, no netusim, preco valec 10, ked ten motor ich ma iba 4. Podla popisu by to mohla byt vada vstrekovaca, ale aj jeho upchatie. V akom stave mas palivovy filter ? Dalsia moznost je chyba konektora alebo kabla od RJ k vstrekovacu. Skontroluj, ci ho nemas predraty ci inak poskodeny. Dalej pozri, v akom stav je konektor na kabli.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
LosBanditos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 26.10.2011 19:44
Bydliště: Trutnov

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od LosBanditos » 10.06.2012 21:58

Hmmm, ale mě to startuje dobře :perfect: . Tak nevím, že by to bylo žhavičema. Ten válec 10 mě taky překvapil. No nevím, asi se budu muset kouknout dozadu do kufru, třeba tam bude těch zbylých šest. Jinak od poslední diagnostiky, kdy jsem předtím vyčistil okolí vstřiků, už to hlásí jenom tu chybu P138B. Je pravda, že se ale zatím neprojevila ztráta výkonu. Až se projeví, tak to znovu napíchnu.
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Bastr » 11.06.2012 18:39

Možná to není úplně otázka sem ale je to něco podobného...
Když u nás frčím do jednoho táhlého kopečka a jedu na trojku a točím to +-2800 otáček a šupnu tam čtverku tak motor přestane táhnout a motor začne tak drnčet jen by mě zajímalo co to dělá???? (jakmile uberu plyn na minutku tak se to srovná během pár sekund)
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 11.06.2012 19:10

LosBanditos píše:Hmmm, ale mě to startuje dobře :perfect: .
V tychto relativne vysokych teplotach startuje vsetko dobre. V zime si s tym nemal problemy ? To ale mohli byt zhavice este OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
LosBanditos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 26.10.2011 19:44
Bydliště: Trutnov

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od LosBanditos » 11.06.2012 20:57

V zimě OK. Jen jednou mi zamrzla nafta ve filtru, když bylo -30°C. Po výměně palivového filtru OK.
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 11.06.2012 20:58

Tak tu moj rozum konci...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host