Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Arlexx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16.12.2009 19:02

Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Příspěvek od Arlexx » 21.02.2012 17:16

Ford C-max 2004, 2,0 TDCi, 100 kW cca od 130 000 km (nyní 155 000 km) zpravidla 1x na nádrž nepravidelně t.j. cca 1x za 700 km nepravidelný chod motoru - zahřátého v délce trvání 25-50 km, spočívající v trhání a smradu z výfuku - opakovaně diagnostika jak u autorizovaného servisu Ford tak u neautorizovaného - negativní. U Ford Urban Most vysloveno podzření na závadu dpf, doplněno aditivum ( za nemalé peníze), výměna palivového filtru. Bez efektu. Rozhodl jsem se dpf odstranit (Cheeptuning Kladno). Dále v Kladně zjištěno, že regulace plnícího tlaku
> nefunguje dostatečně rychle, její funkce je omezená a neudrží horní mez v
> požadované hladině. Doporučena výměna všech podtlakových hadiček od
> regulačního ventilu N75 k turbu, výměna elektroventilu N75. To jsem zatím neudělal. I po odstranění dpf filtru závada trvá. Jinak průměrná spotřeba po odstraněni dpf lehce nižší. Dlouhodobě z 6,8 na 6,6, ale možná je to i stylem jízdy. Setkal se prosím Vás někdo s tímto problémem. Díky za radu Z.Peremský

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Příspěvek od pbjun » 21.02.2012 19:00

Hele jen takovy napad... Mi to hrozne pripomina regeneraci DPF filtru na fabii :D Nemas tam nahodou DPFko? Protoze tech cca 700km by mohl byt interval, u me to vychazi mezi 600 - 1500km...

Arlexx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16.12.2009 19:02

Re: Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Příspěvek od Arlexx » 21.02.2012 20:53

Díky za nápad, ale píšu to tam, právě kvuli tomu jsem to DPF nechal vymontovat, problém trvá.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 21.02.2012 20:55

To že ho máš vymontovaný ještě neznamená, že je to řádně ošetřený v SW jednotky. Když to začne dělat, zastav a jestli budeš mít zvýšené otáčky a budou puštěný větráky na sahaře je to DPF.
edit: reaguje to škubání nějak na plyn?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Arlexx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16.12.2009 19:02

Re: Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Příspěvek od Arlexx » 22.02.2012 07:01

SW ošetření je snad 100% (renomovaná firma s velkým souborem opravených aut), při zastavení se otáčky nezvyšují, sahara se nezapíná, při volnoběhu jen nepatrné lehké impulsové zvýšení otáček, ale opravdu nepatrné. Při jízdě lze částečně škubání přebít (ve městě spojkou a zvýšením plynu), na normální silnice jen přidáním plynu, celkový výkon se zdá to pak nesnižuje.

Díky

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi

Příspěvek od pbjun » 22.02.2012 07:16

Ja bych to videl na spatne upravyn SW - treba porad probiha regenerace ale v mensi mire, buh vi, ale v poradku to neni...

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host