Každej má ale výsostné právo dávat do svého auta co uzná za vhodné. Já tam leju dva roky Vervu - i víc než minus 20 st. a není problém. OMV Maxxmotion diesel jsem vzal teď dvě nádrže a v těchto mrazech taky super, opravdu super!

Je totiž velmi důležité, v jakém stavu je taky paliv. filtr a následně kvalita nafty. Když je jen jedno v nepořádku, je problém. Když obojí, ještě hůř...
...kdybych se řídil tím, že budu aditivovat již aditivovanou naftu, co bych od toho měl čekat? Že budu mít cetanové číslo 399 a zamrzat nebude ani při -150st??
Podle logiky "VIF zamrzá" a "aditivované palivo je na hovno" bych tedy měl brát naftu u ropného vrtu a trochu si ji narafinovat sám? Já tomu celému nerozumím. Ale fakticky a logicky vzato (a zde již mnohokráte vysvětleno proč) je aditivace již aditivované (prémiové) nafty pouhým vyhazováním peněz. Nic víc.