Na samotném EGR u EURO 4 ten rostřední je sice jen snímač polohy,ale pokud nebude udělaná dírka tak vyskočí nakonec chyba,takže někde ten prutok počítaný musí být.
EGR ventil - mondeo
-
Brehowicz
- Test driver

- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: EGR ventil - mondeo
Tady to je popsané http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68&t=27028 
Na samotném EGR u EURO 4 ten rostřední je sice jen snímač polohy,ale pokud nebude udělaná dírka tak vyskočí nakonec chyba,takže někde ten prutok počítaný musí být.
Na samotném EGR u EURO 4 ten rostřední je sice jen snímač polohy,ale pokud nebude udělaná dírka tak vyskočí nakonec chyba,takže někde ten prutok počítaný musí být.
-
xbobcz
- Junior

- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: EGR ventil - mondeo
Objevi se chyba P0401 maly prutok EGR. Prutok to meri pres MAF, protoze se o mnozstvi spalin snizi
prutok cisteho vzduchu ktery jde MAF cidlem. Tim ze se udela dira do te zaslepky se to mnozstvi
spalin pouze zmensi a pokud je prutok spalin jeste v toleranci tak to jednotka nevyhodnoti jako chybu.
prutok cisteho vzduchu ktery jde MAF cidlem. Tim ze se udela dira do te zaslepky se to mnozstvi
spalin pouze zmensi a pokud je prutok spalin jeste v toleranci tak to jednotka nevyhodnoti jako chybu.
Focus II 1.8 TDCi
-
Brehowicz
- Test driver

- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: EGR ventil - mondeo
To zní logicky,protože za EGR už žádny množstevní snímač není.
- antonín
- Pokročilý

- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: EGR ventil - mondeo
MAF čidlo je kde??
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
- antonín
- Pokročilý

- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: EGR ventil - mondeo
jestli je to čidlo za filtrem vzduchu před turben, tak ho tam určitě nemám.
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
-
xbobcz
- Junior

- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: EGR ventil - mondeo
Jo MAF je to cidlo co je na vystupu filtr boxu. Docela by me prekvapilo, ze ho tam nemas.
Jeste jsem nevidel zadny z tehlech TDCi co by MAF nemel. Na prilozenym obrazku je jako cislo 7.
Akorat v tom popisu maj prohozeny obrazky cidel 7 a 17.
Jeste jsem nevidel zadny z tehlech TDCi co by MAF nemel. Na prilozenym obrazku je jako cislo 7.
Akorat v tom popisu maj prohozeny obrazky cidel 7 a 17.
Focus II 1.8 TDCi
- antonín
- Pokročilý

- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: EGR ventil - mondeo
opravdu ne 85 KW to něměli, viz foto. teď jsem to fotil, tak proto žádná chyba i po půl roce, takže bez dírky
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
- Dr.Romca
- .

- Příspěvky: 7107
- Registrován: 27.06.2011 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
Když na to tak koukám, není to nějaká úprava předchozího majitele kvůli K&Nku? To se mi nezdá že by to nemělo váhu vzduchu...
- antonín
- Pokročilý

- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: EGR ventil - mondeo
nene, KN jsem dával já i můj mechoš říkal že 85kw nemají váhu ani lambdu prostě nic, divné?? ani konektor tam není
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
- veny
- Test driver

- Příspěvky: 2209
- Registrován: 30.03.2009 11:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil - mondeo
zeptej se uživatele tomik... ten by o tom mohl mít přehled
-
xbobcz
- Junior

- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: EGR ventil - mondeo
to Antonin:
Mas to tim padem udelany jako stary TDDI kde je EGR se snimanim polohy. Takze dokud se bude hybat tak je to v pohode. Kdyz to zaslepis bez dirky tak to bude normalne fungovat a nemelo by to hazet zadnou chybu.
Nasel jsem to v TISu ze bez MAF jsou 85kw do 2/2004 ktery maj tenhle typ EGRu.
Nevis nahodou cislo svoji jednotky? Docela by me to zajimalo jak tam vypada to rizeni, protoze primarni funkce MAF u tehle aut je omezovani kourivosti, kde na zaklade aktualniho prutoku vzduchu to limituje vstrikovane mnozstvi.
Mas to tim padem udelany jako stary TDDI kde je EGR se snimanim polohy. Takze dokud se bude hybat tak je to v pohode. Kdyz to zaslepis bez dirky tak to bude normalne fungovat a nemelo by to hazet zadnou chybu.
Nasel jsem to v TISu ze bez MAF jsou 85kw do 2/2004 ktery maj tenhle typ EGRu.
Nevis nahodou cislo svoji jednotky? Docela by me to zajimalo jak tam vypada to rizeni, protoze primarni funkce MAF u tehle aut je omezovani kourivosti, kde na zaklade aktualniho prutoku vzduchu to limituje vstrikovane mnozstvi.
Focus II 1.8 TDCi
- antonín
- Pokročilý

- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: EGR ventil - mondeo
Já jsem tu záslepku tam měl přes léto cca pul roku a vpohodě, možná se mi zdálo že byl motor trošku hlučnější ale to je jasné když se směs spaluje s větší teplotou. Jak mám zjistit to číslo jednotky?
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
-
xbobcz
- Junior

- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: EGR ventil - mondeo
Bud se da vycist pres diagnostiku, nebo precist napis primo na jednotce, ale v tom mondeu se k ni neni uplne jednoduchy dostat. Je schovana za hornim ulozenim praveho tlumice, kvuli vyndani se odsroubovava cely ten zaves.
Focus II 1.8 TDCi
- antonín
- Pokročilý

- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: EGR ventil - mondeo
o víkendu to zase vyčistím a dám zaslepenou podložku, no právě jsem nad tím taky přemýšlel, jak funguje řízení množství směsi když to nemá váhu vzduchu ani lambda sondu. Neřidí to vše lišta rail??
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
-
xbobcz
- Junior

- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: EGR ventil - mondeo
Rizeni dieselu je v zasade jen o mnozstvi paliva. Zvysis davku otacky jdou nahoru, uberes a otacky jdou dolu. Zadny rizeni skrtici klapkou jak u benzinu.
Lambda se pro rizeni dieselu nepouziva protoze narozdil od benzinu umi diesel jezdit ve velkym rozsahu pomeru vzduch/palivo.
Vetsinu casu jezdi na extremne chudou smes. Jakmile zacne ta smes byt bohatsi tak se to projevuje cernym kourem.
Ta kourivost je vetsinou omezena pomoci MAF, kde podle aktualniho mnozstvi vzduchu jdouciho do motoru se omezuje maximalni vstrikovany
mnozstvi nafty. V tom aute co mas ty musi bejt to omezeni mnozstvi nafty postaveny na cidle tlaku MAP - z tlaku, otacek a teploty nasavanyho vzduchu
se taky pozna mnozstvi vzduchu jdouci do motoru.
Tlak v railu si ridi jednotka podle pozadovanyho mnozstvi paliva. Ve chvili kdy auto jede na volnobeh tak je tam jen 230 bar a pri akceleraci na plny plyn 1400 bar. Pri vyssim tlaku staci na vstriknuti vetsiho mnozstvi paliva kratsi cas.
Prochazel jsem kalibrace jednotek z mondea a nasel jsem nejakou 115ps verzi s typem EGR co mas ty. Jsou v ni narozdil od ostatnich vyblokovany mapy rizeni EGRu pres MAF.
Lambda se pro rizeni dieselu nepouziva protoze narozdil od benzinu umi diesel jezdit ve velkym rozsahu pomeru vzduch/palivo.
Vetsinu casu jezdi na extremne chudou smes. Jakmile zacne ta smes byt bohatsi tak se to projevuje cernym kourem.
Ta kourivost je vetsinou omezena pomoci MAF, kde podle aktualniho mnozstvi vzduchu jdouciho do motoru se omezuje maximalni vstrikovany
mnozstvi nafty. V tom aute co mas ty musi bejt to omezeni mnozstvi nafty postaveny na cidle tlaku MAP - z tlaku, otacek a teploty nasavanyho vzduchu
se taky pozna mnozstvi vzduchu jdouci do motoru.
Tlak v railu si ridi jednotka podle pozadovanyho mnozstvi paliva. Ve chvili kdy auto jede na volnobeh tak je tam jen 230 bar a pri akceleraci na plny plyn 1400 bar. Pri vyssim tlaku staci na vstriknuti vetsiho mnozstvi paliva kratsi cas.
Prochazel jsem kalibrace jednotek z mondea a nasel jsem nejakou 115ps verzi s typem EGR co mas ty. Jsou v ni narozdil od ostatnich vyblokovany mapy rizeni EGRu pres MAF.
Focus II 1.8 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

