Budu tedy volit Hatchback - Trend - to dřevo ve Ghia je stejně divný.
To vážně není v otáčkoměru červené pole?


Co se týče toho hluku u 2.0i tak, tak hrozný to nebude ne? Že by to nějak extra řvalo oproti 1.6. Tak co víc točí to víc jede no


Hal9000 píše:Říká ten co má 66kW v dehtu
S FFI sa to mozno da, s FFII som to skusal viackrat, no nebola to zabava ale boj o kazdeho konika, co bol v tom motore. Velmi rychlo ma to prestalo bavit. Daleko viac ma to bavilo s Fobiou TSI 77kW. Ta slabsia 63kW bola tiez OK, no tych 14kW navyse pri rovnakej vahe z toho urobilo ine auto. Ale taka FieSTa, to musi byt ine kafee. A Impereza - kto nezazil, ten nepochopi.Hal9000 píše: Zažít super jízdu která pobaví se dá i s 1.6
No zrovna tenhle motor ma tak (pro me) nesnesitelny charakter, ze o zabave nemuze byt rec. Pro presun z mista A do mista B ok, ale jinak...V12 píše:Daleko viac ma to bavilo s Fobiou TSI 77kW.a slabsia 63kW bola tiez OK, no tych 14kW navyse pri rovnakej vahe z toho urobilo ine auto.
Promiň, nebylo to myšleno nějak zleAc1D píše:Hal9000 píše:Říká ten co má 66kW v dehtu
jako pracovni auto ktere s pul mega km se da do srotu je to ideal.A ze nemas rad naftu to je tvoje vec
Zabavna muze byt i jizda ve Favoritu a kolik zazijes adrenalinuHal9000 píše: Jinak se bavíme o FoFo MKI, tím pádem beru 1.6 jako poměrně zábavnou, u MKII je to o něčem jiném.
+1pbjun píše:Fofo MK1 i v kombiku je porad zabavne at je tam 1,6 nebo 2,0, zabavnost focusu neni prece jen v motoru ale hlavne o podvozku...
na vyjezdech uz tolik nepbjun píše:ale v zatackach uz se rozdily mezi motorama smazava...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti