TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Odpovědět
Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od Eidž » 08.02.2012 05:45

Milano: :palec_nahoru: přesně tak. Dát do tepla. Kdo má vytápěnou garáž nebo má možnost v práci do dílny, tak tam. Vše se vrátí do normálu. Kdo nemá, tak filtr se mu snad domů vejde :-)
Naftu buď odčerpat do kanystrů a vyjet na jaře nebo si udělat výýýýýlet. A natankovat arktickou nebo prémiovou.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od onysx » 08.02.2012 05:55

tož teda ja teta.uvidím jak povolej tyhle hnusárny nahodím baterku a udělám vejlet.je fakt že jak bylo -17 jezdil už ok.ještě mě napadla taková fáákt hustá prasárna.když benzín rozpouští ten parafín co vypláchnout filtr benzínem?je to fakt hodně hovadskej nápad co mě teď bleskl hlavou po ránu.hezkej den všem a ať nám to jezdí
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od onysx » 08.02.2012 15:38

tak jsem dnes šel domů dřív nandal baterku 1x nažhavil a bez šešlápnuté spojky startoval.na 6otočení chytl ale hned vzápětí zdechl.tak znova a už běžel jako hodinky.bylo tu -7 a dost dlouho hrnulo čerpadlo naftu.už to vypadalo že konec ale počkal jsem a ještě chviličku bylo slyšet.pak cvak a startoval jsem.od pátku jsem nejezdil a chudák stál na parkovišti.filtr byl nahoře kolem vývodů takovej lehce ojíněnej.protáh jsem ho v rúznejch režimech asi 50km.vyresetoval jsem palubák a i když vím že je to nereálný tak nejdřív ukazoval 11,5 pak 5,4 následovalo 5,7 a nakonec po dojezdu domů 4,6l/100km.ještě jsem kontroloval vodu v chladiči a co mě udivilo protože jsem nedolejval vodu si myslím tak měrka ukázala do -20.mám naředěno do -40 ve všem čím jezdím.měřeno při teplotě +-20stupňů.říkám si že po téhle jízdě už by mohla bejt ta nafta mixlá a ten humus rozpuštěněj.na dílně jsme měli 3dny fiestu 1,4tdci která nejezdila už od středy.majitel říkal že při startování strašně hulí a dnes nic.když jsem vylejval bordel z filtru tak jsem koukal že ten plastovej bazmek má dole konektor a podle mně byl vypadenej.předpokládám vyhřívání filtru?ale přístup musím říct že stejná néli větší hrůza jak na ostatních fordech.můj závěr je tankovat na kloudný pumpě a i když všichni radí aditivum nedávat tak neposlouchat a nalejt.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od Jardak » 11.02.2012 19:39

[quote="InstinkTT"]Taky beru jen Vervu celoročně. A kolegové na parkovišti u domu s koncernovými vozy nemají problém.

Tady něco k těm studeným startům TDI od koncernu.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od Milano » 11.02.2012 22:37

Tak prej koncern nemá problém...Jsem si to vlákno pročetl celý a myslím, že má snad ještě větší problém, než Ford. Nevím, proč jsou furt tak opěvovaný motory TDI, když nejlepší diesele dělá BMW....
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od Eidž » 12.02.2012 06:55

Jde o klasiku, co se s čím porovnává.
Prý na ostravsku ochtávky zamrzly jako první. Nevím, neviděl jsem.

V práci mám Fábku II, 1,6 a ta mrcha startuje jak víno. Na druhou stranu - je 3/4 roku stará, vyhřívaný filtr, tak aby nestartovala.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host