Škrtící klapka sání
- pavel.romasek
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.09.2009 21:03
- Bydliště: Suchovršice
Škrtící klapka sání
Nedávno se mi 2x stalo, že mi fordík ztratil při vyšších otáčkách výkon a přestal táhnout, na displayi se objevilo Engine Malfunction. Za pár vteřin to zase přešlo, tak jsem pátral po fóru s předpokladem, že je to turbo...
Nicméně jsem měl teď problém i s naftou a palivovým filtrem, takže jsem si v rámci výměny nechal udělat diagnostiku a vyskočil problém se škrtící klakou sání (nikoliv EGR ventil).
Neřešil někdo něco podobného? Orig klapka stojí prý skoro 10 litrů, dá se sehnat repas nebo neorig a za jakou cenu? Vyplatí se repas nebo neorig díl? Nedá se opravit?
Díky moc za radu!
JJIII
Nicméně jsem měl teď problém i s naftou a palivovým filtrem, takže jsem si v rámci výměny nechal udělat diagnostiku a vyskočil problém se škrtící klakou sání (nikoliv EGR ventil).
Neřešil někdo něco podobného? Orig klapka stojí prý skoro 10 litrů, dá se sehnat repas nebo neorig a za jakou cenu? Vyplatí se repas nebo neorig díl? Nedá se opravit?
Díky moc za radu!
JJIII
________________________________________
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Škrtící klapka síní
Problém je stále nebo už se neobjevil? Zkontroloval bych konektory na klapce, je tam několik čidel, tak jestli není problém tam.
Klapka asi jen nová origo nebo vrakáč. Repas určitě ne a neorigo...no nevím.
Je s DPF nebo bez?
Klapka asi jen nová origo nebo vrakáč. Repas určitě ne a neorigo...no nevím.
Je s DPF nebo bez?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- pavel.romasek
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.09.2009 21:03
- Bydliště: Suchovršice
Re: Škrtící klapka síní
Problém trval vždy pár vteřin, bojím se jen, aby to neudělalo znovu v nějakém nevhodném okamžiku... Kontakty zkouknu, ale protože nejsem moc autogramotný, netuším, kde tu klapku hledat...
Co je DPF?
Co je DPF?
________________________________________
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka síní
DPF je filtr pevných částic, je to na výfukovém potrubí, prostě EKO prasečina http://cs.autolexicon.net/articles/dpf- ... te-filter/ tady je vysvětlení. Jinak jestli nevíš jestli ho, tam máš tak napiš VIN
- pavel.romasek
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.09.2009 21:03
- Bydliště: Suchovršice
Re: Škrtící klapka síní
Dík za vysvětlení...
VINko je WF0SXXGCDS8C61587
VINko je WF0SXXGCDS8C61587
________________________________________
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka síní
Počkej, ty máš 66kw, tak ta ten filtr nemá, to jsi měl napsat hned 
Tady máš všechnu výbavu a typ auta
Primární charakteristiky
Datum výroby: 16.05.2008
Řada vozidla: Focus 2008-
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1,6 DOHC TCI (90 k) vznětový
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: Emisní stupen IV
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"D"
Lak: Bílá Frozen
Látka čalounění: Ecrin (B-C)
Méně významné vlastnosti
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Marketingová úroveň 1
Sada - zlepená oprava pneu SVC
sp.pr.el.ovl. okna na jeden dotek
S Ručně Ovlád.Zadními Okny
Se standard.tón.skly
s malou centr. konzolou na podlaze
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
S kobercem nákladového prostoru
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S prerus.oknem
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
(+) Zadni tlumice standard
6J x 15 ocelové kolo
Pneumatiky 195/65VR x 15
Kryt středu kola 15 - styl C
ádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant-vinyl/maneta hliník
Se zvedákem A/V
ICE-nií výbavy CD + rádio AM/FM
ICE Feature Pack 20
S 6 reproduktory
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S halogenovými svetlomety
S hliníkovými rámečky světlometů
Koncová světla - úroveň 1

Tady máš všechnu výbavu a typ auta
Primární charakteristiky
Datum výroby: 16.05.2008
Řada vozidla: Focus 2008-
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1,6 DOHC TCI (90 k) vznětový
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: Emisní stupen IV
Klimatizace: Mauální Klimatizace
Území: (+)"D"
Lak: Bílá Frozen
Látka čalounění: Ecrin (B-C)
Méně významné vlastnosti
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Marketingová úroveň 1
Sada - zlepená oprava pneu SVC
sp.pr.el.ovl. okna na jeden dotek
S Ručně Ovlád.Zadními Okny
Se standard.tón.skly
s malou centr. konzolou na podlaze
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
S kobercem nákladového prostoru
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S prerus.oknem
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
(+) Zadni tlumice standard
6J x 15 ocelové kolo
Pneumatiky 195/65VR x 15
Kryt středu kola 15 - styl C
ádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant-vinyl/maneta hliník
Se zvedákem A/V
ICE-nií výbavy CD + rádio AM/FM
ICE Feature Pack 20
S 6 reproduktory
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S halogenovými svetlomety
S hliníkovými rámečky světlometů
Koncová světla - úroveň 1
- Dav
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: Škrtící klapka síní
To:pavel.romasek
Klapku mam taky menenou, opravit nejde, odejde vzdy elektronika. Original stoji 5tis bez DPH, s praci me to stalo do 6tis u Dudika v Kylesovicich. Je u merky oleje, jdou do ni asi dva konektory, myslim zluty a hnedy. 66kw verze to ma trochu jinak, ale jinak to bude podobne.
Pokud ji nevymenis, pojedes porad v nouzaku.
Klapku mam taky menenou, opravit nejde, odejde vzdy elektronika. Original stoji 5tis bez DPH, s praci me to stalo do 6tis u Dudika v Kylesovicich. Je u merky oleje, jdou do ni asi dva konektory, myslim zluty a hnedy. 66kw verze to ma trochu jinak, ale jinak to bude podobne.
Pokud ji nevymenis, pojedes porad v nouzaku.
- pavel.romasek
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.09.2009 21:03
- Bydliště: Suchovršice
Re: Škrtící klapka síní
Diky, tak jsem ji identifikoval spravne
i kdyz je jinak pootocena. Mrknu jeste na kontakty, jestli neni nekde neco uvolnenyho.
V servisu mi rekli, ze by to zatim neresili, kdyz to ted nic nehlasi a jinak se to neprojevuje. I hlaska na palubnim pocitaci hned zhasla, tak si myslim, ze v nouzovem rezimu to nejede. Opravdu to udelalo jen na par vterin, jako by se zasekla a hned zase otevrela...
Pet tisic by bylo vzhledem k cene, kterou mi rekli v autorizovanym servisu (8200,- bez dane), "celkem v pohode". Vymena je pry na pul hodky maximalne...

V servisu mi rekli, ze by to zatim neresili, kdyz to ted nic nehlasi a jinak se to neprojevuje. I hlaska na palubnim pocitaci hned zhasla, tak si myslim, ze v nouzovem rezimu to nejede. Opravdu to udelalo jen na par vterin, jako by se zasekla a hned zase otevrela...
Pet tisic by bylo vzhledem k cene, kterou mi rekli v autorizovanym servisu (8200,- bez dane), "celkem v pohode". Vymena je pry na pul hodky maximalne...
________________________________________
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Škrtící klapka síní
5000 bez DPH je nesmysl. To nevím co ti to tam dali a kde to vzali.
Nová stojí 8200 bez DPH jak mu řekli ve Fordu. Viz. obrázek, přesně podle VINka.
Nová stojí 8200 bez DPH jak mu řekli ve Fordu. Viz. obrázek, přesně podle VINka.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- pavel.romasek
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.09.2009 21:03
- Bydliště: Suchovršice
Re: Škrtící klapka síní
Jojo, to je ono ;-( Neorig díl se v tomto případě nedělá?
________________________________________
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
FFIII 1.6 TDCI combi 66 kW, r.v. 2008
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Škrtící klapka síní
Jen aby to nebyl jen špatný kontakt v konektoru, někde tady ve fóru je něco podobného myslím, že to bylo na 1.8 TDCi, kde nějaký slušnější autorizák opravil závadu tak, že jen kabeláž ke konektoru a konektor připevnil plastovou stahovací páskou, aby vlivem vibrací a teplotních rozdílů nedocházelo k uvolňování kontaktu. Ale připouštím, že to může být i jinak.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Škrtící klapka síní
Nevím jestli to bylo na klapce, ale určitě se to řešilo na čidle na railu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Škrtící klapka síní
Jo,jo, na railu! Ale i to by mohlo být ono. 

Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Škrtící klapka síní
Psal jsem to v prvním příspěvku 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Škrtící klapka síní

lucky.jack píše:Psal jsem to v prvním příspěvku
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti