Chlapi ono to polemizování pomalu končí,registrujete vubec co se rve do současných aut?
Kolik z toho je atmosfér?Pokud to pujde takovým tempem jako že jo tak se na takové motory docela brzy mužem jít podívat jen do muzea.Bohužel.
no vono v dnešní době se ta spolehlivost dieslu zase vrací tak ňák kam by měla, dnešní CR systémy už tak choulostivý nejsou, nadruhou stranu dnešní benzíny budou mít problémy, páč sou výkonově hodně na hranici, což nesvědčí jejich životnosti, s novou emisní normou i do benálů pude nejspíš DPF a s nim související problémy, jinak další auto bych chtěl asi benzín, ale ne vubec kvuli tomu že bych s naftou nebyl spokojenej, se svym motorem sem zatim neměl problém
Já kdybych si bral mk4, tak bych neměl vůbec problém se spokojit opět s 2,0 Duratec 107 Kw co mám teď ....jasný, na závodění to není určitě, ale na moje ježdění uplně na klidek a opět bych byl bez starostí
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008 Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....