Motor zhasíná - záhadná závada.
- soel
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19.05.2008 11:34
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Motor zhasíná - záhadná závada.
Zdravím
Píšu, jestli někdo nemáte podobné zkušenosti s touhle závadou. Mám focuse 1,8TDci 2002 74kw. Asi před 3mi týdny mi při cestě do práce za jízdy chcípnul. To se pak několikrát opakovalo, za jízdy i na volnoběh. Při 4km cestě mi to chcíplo aspoň 6x. Někdy nešel ani znovu nastartovat. Odvez jsem ho do servisu, dali ho na diagnostiku, kde jim to nahlásilo vadné čidlo na klikové hřídeli a taky už horší hodnoty na vstřicích 2. a 3. válce. Čidlo vyměnili, vstřiky prý jseště chvilku vydrží. Vyměnili filtry, zkontrolovali čistotu palivavé soustavy a auto jsem si odvez s tím, že by mělo být pojízdné. Vyrazil jsem s ním na víkend a první cca. 35km cesta proběhla v pořádku. Odpoledne při druhé cestě mi asi po 20km na dálnici při 130km/h zase chcíp. Hned ještě za jízdy šel nastartovat...po 5vteřinách chcíp znovu ale zase hned naskočil a as 50km cestu jsem už dojel v pořádku. Večer těch 50km zpět yase bez problému. Druhý den při cestě domů po 20km zase zdechnul a asi 10min. si nedal říct. Odvez jsem ho zpátky do servisu, kde už je 14 dní "na pozorování", s tím, že se jim na diagnostice žádná chyba neobjevuje, a že prý čekají až zase chcípne, aby chybu mohli objevit. Zatím prý ale bohužel nechcíp.
jestli jste se někdo s podobnou závadou setkal a podařilo se ji vyřešit, budu rád za každou radu. Díky
Píšu, jestli někdo nemáte podobné zkušenosti s touhle závadou. Mám focuse 1,8TDci 2002 74kw. Asi před 3mi týdny mi při cestě do práce za jízdy chcípnul. To se pak několikrát opakovalo, za jízdy i na volnoběh. Při 4km cestě mi to chcíplo aspoň 6x. Někdy nešel ani znovu nastartovat. Odvez jsem ho do servisu, dali ho na diagnostiku, kde jim to nahlásilo vadné čidlo na klikové hřídeli a taky už horší hodnoty na vstřicích 2. a 3. válce. Čidlo vyměnili, vstřiky prý jseště chvilku vydrží. Vyměnili filtry, zkontrolovali čistotu palivavé soustavy a auto jsem si odvez s tím, že by mělo být pojízdné. Vyrazil jsem s ním na víkend a první cca. 35km cesta proběhla v pořádku. Odpoledne při druhé cestě mi asi po 20km na dálnici při 130km/h zase chcíp. Hned ještě za jízdy šel nastartovat...po 5vteřinách chcíp znovu ale zase hned naskočil a as 50km cestu jsem už dojel v pořádku. Večer těch 50km zpět yase bez problému. Druhý den při cestě domů po 20km zase zdechnul a asi 10min. si nedal říct. Odvez jsem ho zpátky do servisu, kde už je 14 dní "na pozorování", s tím, že se jim na diagnostice žádná chyba neobjevuje, a že prý čekají až zase chcípne, aby chybu mohli objevit. Zatím prý ale bohužel nechcíp.
jestli jste se někdo s podobnou závadou setkal a podařilo se ji vyřešit, budu rád za každou radu. Díky
Ford Focus Turnier 1,8 TDCi
r.v.2002
r.v.2002
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
nebylo to cidlo vacky ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 08.10.2010 18:47
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
tak toto se my taky stávalo.první diagnostika neukázala nic protože to nechcíplo tak jak to dělalo,dělalo to čím dál tím víc tak jsem zajel přímo za frajerem co dělá přímo čerpadla a vstřiky,ten to napíchnul a přímo my ukázal kolísající tlak paliva:-( pak to tam mněl další den na prozkoumání a zdělil my nemilou věc a to že odešly vstřiky.V pondělí si pro to jedu tak snad to bude v poho ale 30tis.v pééérdely:-((.Ale ještě není vyhráno řekl na 90% že to jsou ty vstřiky,těch 10% no nechci ani mluvit:-((.tak jak jsem se nemodlil tak asi začnu:-)) ale nechci tě strašit může to být jak psal kolega čidlo vačky nebo plynový pedál no uvidíš držím palce 

- soel
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19.05.2008 11:34
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
Tak kdyby to někoho zajímalo...nakonec to byla bohužel špatná řídící jednotka.
Ford Focus Turnier 1,8 TDCi
r.v.2002
r.v.2002
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
Taky jsem ted' řešil něco podobnýho, chcípal mi motor, ale vždy bez zatížení, jednou za 30 km. Pak nešel zhruba 5 min nastartovat. Takže diagnostika a naštěstí jen čidlo vačky, 870 kč. Od tý doby pokoj.
Jinak vstřiky 260t. a pořád ok, ale už mě polejvalo horko. Řešil jsem to v dieselservisu Delphi a ptal jsem se tam i na repas vstřiky. Dostalo se mi zajímavé odpovědi, prý záleží, jak moc jsou poškozený, jestli se mění jen špička (pravděpodobně jehla) - 3 500kč/jeden a nebo i vnitřek (asi selenoid) - 5 500. Takže tím chci říct, že není repas jako repas. Kde se ale doopravdy dovím, když kupuje repase, co tam bylo vlastně měněno???? Dle mýho názoru v tom může být rozdíl v nájezdu i 150t., což není zrovna málo. Asi by to mělo být v tématu vstřiky, ale snad admin promine....
Jinak vstřiky 260t. a pořád ok, ale už mě polejvalo horko. Řešil jsem to v dieselservisu Delphi a ptal jsem se tam i na repas vstřiky. Dostalo se mi zajímavé odpovědi, prý záleží, jak moc jsou poškozený, jestli se mění jen špička (pravděpodobně jehla) - 3 500kč/jeden a nebo i vnitřek (asi selenoid) - 5 500. Takže tím chci říct, že není repas jako repas. Kde se ale doopravdy dovím, když kupuje repase, co tam bylo vlastně měněno???? Dle mýho názoru v tom může být rozdíl v nájezdu i 150t., což není zrovna málo. Asi by to mělo být v tématu vstřiky, ale snad admin promine....
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
soel: takze uz asi zase jezdis ... No, kdyby nahodou to jeste bylo v reseni, tak mam RJ na prodej:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 23&t=27338
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 23&t=27338
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- soel
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19.05.2008 11:34
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
Tak už jsem zase dojezdil. Zase to začalo chcípat, zatím to teda jde hned znovu nastartovat. Totální beznaděj, už nevím co s tím. Asi shodit ze skály a nebo darovat největšímu nepříteli.
Ford Focus Turnier 1,8 TDCi
r.v.2002
r.v.2002
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor zhasíná - záhadná závada.
Vyměnit servis.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů