problem-termostat?

Odpovědět
Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 186
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

problem-termostat?

Příspěvek od Abrc » 18.01.2012 13:27

ahoj,mam problem auto mi celkem pozde a malo topi.raficka zahrati je na volnobehu furt dole.pri sahnuti na chadic je teple.je to termostatem?diky
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: problem-termostat?

Příspěvek od phofy » 18.01.2012 13:35

Za jízdy se ti auto ohřeje pořádně, nebo ne? Je to možný že to je termostatem

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13476
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: problem-termostat?

Příspěvek od miki21 » 18.01.2012 13:43

Pokud se po nastartování studeného motoru ihned ohřívá hadice vedoucí do chladiče,tak je seklý(otevřený) termostat :arrow: vyměnit.Dalším příznakem je,že auto málo topí a pomalu se zahřívá(teplota).

Ještě by nebylo špatné si do podpisu doplnit motorizaci a rok výroby,ať víme o čem se bavíme :wink:

Jo a jinak :arrow: http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... d%5B%5D=67 :nnou:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 186
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: problem-termostat?

Příspěvek od Abrc » 18.01.2012 16:19

takže hadice se ohřála postupně ale ohřála,auto zatopilo snad po 8min a to jen lehce,ručička teploty se nedostala vůbec navrch,tak jsem to jel projet,za jízdy (klidné) se dostala nad "bílý pruh" při vytočení motoru později 4st 120 cca se dostala něco pod půlku,po spomalení rychle klesala.po jízdě se držela rafička nad "bílým pruhem)myslím ze to je termostat.....

btw.: podpis mám ne ?
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
Váňa
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 147
Registrován: 19.07.2012 16:39
Bydliště: České Budějovice

Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0

Příspěvek od Váňa » 09.07.2013 09:28

Tak si jednou přijdu do garáže a koukám pod fofíkem louže jako .ráva, máznu do toho prstem, líznu, nasládlá chuť a indicie na chlazení je jasná. Pohled na expanzku to potvrzuje - hladina je hluboko pod minimem ::(:
Po ohledání místa činu to vypadá na únik kolem domečku termostatu. Ve fordu stojí ten kus plastu cca trojku, tak jsem koupil jen fordí kapalinu (149 kč/l což jde) a origo těsnění mezi domeček a hlavu 71 kč (což je dost). Naštěstí se mi podařilo na vrakáči sehnat zachovají kousek za 8 kil. Výměna není tak složitá, místa na práci je překvapivě dost ani jsem nemusel vyndat baterii což jsem původně zamýšlel.
Skoro to vypadá jako kdyby těsnění tak zvětšovalo objem (botnalo) že nakonec vyvalí tu slabou plastovou příčku, kde udělali soudruzi chybu...

Pár foto:
porovnání domečků zdravý x nemocný
01_srovnani.jpg
nabotnalé těsnění po vyndání z motoru
02_botnani.jpg
botnání pokračuje i v garáži na stole - den poté
03_botnani.jpg
Bohužel nejsem jediný případ
01
02
03
04
FoFo 1.8 16v, 2004

Galerie

Obrázek

robko.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.04.2009 13:10
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0

Příspěvek od robko. » 25.07.2013 15:29

také jsem měnil, koupil jsem origo. Prohlížel jsem internet a někde jsem našel na vrakovišti že tohle mají v hliníku :) bohužel jsem to našel až po výměně :(
Byl: Ford Focus Turnier 1.8 16V/85kW r.v.2000
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008

Uživatelský avatar
Honza.tomi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 30.06.2010 20:14
Bydliště: Litvínov

Re: Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0

Příspěvek od Honza.tomi » 17.09.2013 23:20

Před dvěma lety jsem řešil stejný problém, při cestě z Prievidzi jsem na 550km doléval asi 8x vodu, abych dojel domu. Origo krabičku mi nabízeli ve Fordu asi za 2500,-, tak jsem sehnal na vrakovišti za 300,- a od té doby ani kapka
Ford Focus combi 1.8 ZETEC r.v. 2000

vlahejl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04.09.2012 18:55

tesneni termostatu

Příspěvek od vlahejl » 23.09.2013 11:44

Ahoj.potreboval bych poradit podle ecatu jake tesneni koupit.tece mi vedle vika ventilu termostat.tece to ze spoda.tak jestli staci tesneni od termostatu k prirube,nebo tesneni s blokem motoru..popr obe obj.cisla tesneni.popr obrazek.dekuju moc

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: tesneni termostatu

Příspěvek od petulak » 23.09.2013 14:58

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: tesneni termostatu

Příspěvek od stano. » 23.09.2013 17:03


Uživatelský avatar
Váňa
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 147
Registrován: 19.07.2012 16:39
Bydliště: České Budějovice

Re: tesneni termostatu

Příspěvek od Váňa » 11.10.2013 10:10

To je teda fajnovej odkaz :palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru:
FoFo 1.8 16v, 2004

Galerie

Obrázek

uai1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 23.05.2014 11:34
Bydliště: Lanškroun

Re: problem-termostat?

Příspěvek od uai1 » 21.02.2015 14:55

Dobrý den mám problém že po chvilce jízdy vyletí teplota do červeného a začne vytékat chladící kapalina a po chvilce co zastavím a vypnu motor se vychladí tak přestane a jakmile se povolí víčko zabublá a většina kapaliny zmizne v hadicích. Jinak hadice vedoucí k chladiči jsou úplně studené totéž i chladič jen topení je stále horké. Myslíte že je ucpán termostat či něco s ním ?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host