problem-termostat?
- Abrc
- Nováček
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23.12.2011 17:35
- Bydliště: Prostĕjov
problem-termostat?
ahoj,mam problem auto mi celkem pozde a malo topi.raficka zahrati je na volnobehu furt dole.pri sahnuti na chadic je teple.je to termostatem?diky
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008
je : FF2 1,8tdci r.v 2008
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem-termostat?
Za jízdy se ti auto ohřeje pořádně, nebo ne? Je to možný že to je termostatem
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13476
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: problem-termostat?
Pokud se po nastartování studeného motoru ihned ohřívá hadice vedoucí do chladiče,tak je seklý(otevřený) termostat
vyměnit.Dalším příznakem je,že auto málo topí a pomalu se zahřívá(teplota).
Ještě by nebylo špatné si do podpisu doplnit motorizaci a rok výroby,ať víme o čem se bavíme
Jo a jinak
http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... d%5B%5D=67 

Ještě by nebylo špatné si do podpisu doplnit motorizaci a rok výroby,ať víme o čem se bavíme

Jo a jinak


Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Abrc
- Nováček
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23.12.2011 17:35
- Bydliště: Prostĕjov
Re: problem-termostat?
takže hadice se ohřála postupně ale ohřála,auto zatopilo snad po 8min a to jen lehce,ručička teploty se nedostala vůbec navrch,tak jsem to jel projet,za jízdy (klidné) se dostala nad "bílý pruh" při vytočení motoru později 4st 120 cca se dostala něco pod půlku,po spomalení rychle klesala.po jízdě se držela rafička nad "bílým pruhem)myslím ze to je termostat.....
btw.: podpis mám ne ?
btw.: podpis mám ne ?
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008
je : FF2 1,8tdci r.v 2008
- Váňa
- Člen klubu
- Příspěvky: 147
- Registrován: 19.07.2012 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0
Tak si jednou přijdu do garáže a koukám pod fofíkem louže jako .ráva, máznu do toho prstem, líznu, nasládlá chuť a indicie na chlazení je jasná. Pohled na expanzku to potvrzuje - hladina je hluboko pod minimem ::(:
Po ohledání místa činu to vypadá na únik kolem domečku termostatu. Ve fordu stojí ten kus plastu cca trojku, tak jsem koupil jen fordí kapalinu (149 kč/l což jde) a origo těsnění mezi domeček a hlavu 71 kč (což je dost). Naštěstí se mi podařilo na vrakáči sehnat zachovají kousek za 8 kil. Výměna není tak složitá, místa na práci je překvapivě dost ani jsem nemusel vyndat baterii což jsem původně zamýšlel.
Skoro to vypadá jako kdyby těsnění tak zvětšovalo objem (botnalo) že nakonec vyvalí tu slabou plastovou příčku, kde udělali soudruzi chybu...
Pár foto:
porovnání domečků zdravý x nemocný nabotnalé těsnění po vyndání z motoru botnání pokračuje i v garáži na stole - den poté Bohužel nejsem jediný případ
01
02
03
04
Po ohledání místa činu to vypadá na únik kolem domečku termostatu. Ve fordu stojí ten kus plastu cca trojku, tak jsem koupil jen fordí kapalinu (149 kč/l což jde) a origo těsnění mezi domeček a hlavu 71 kč (což je dost). Naštěstí se mi podařilo na vrakáči sehnat zachovají kousek za 8 kil. Výměna není tak složitá, místa na práci je překvapivě dost ani jsem nemusel vyndat baterii což jsem původně zamýšlel.
Skoro to vypadá jako kdyby těsnění tak zvětšovalo objem (botnalo) že nakonec vyvalí tu slabou plastovou příčku, kde udělali soudruzi chybu...
Pár foto:
porovnání domečků zdravý x nemocný nabotnalé těsnění po vyndání z motoru botnání pokračuje i v garáži na stole - den poté Bohužel nejsem jediný případ
01
02
03
04
-
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 18.04.2009 13:10
- Bydliště: Kojetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0
také jsem měnil, koupil jsem origo. Prohlížel jsem internet a někde jsem našel na vrakovišti že tohle mají v hliníku
bohužel jsem to našel až po výměně 


Byl: Ford Focus Turnier 1.8 16V/85kW r.v.2000
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008
- Honza.tomi
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 30.06.2010 20:14
- Bydliště: Litvínov
Re: Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0
Před dvěma lety jsem řešil stejný problém, při cestě z Prievidzi jsem na 550km doléval asi 8x vodu, abych dojel domu. Origo krabičku mi nabízeli ve Fordu asi za 2500,-, tak jsem sehnal na vrakovišti za 300,- a od té doby ani kapka
Ford Focus combi 1.8 ZETEC r.v. 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.09.2012 18:55
tesneni termostatu
Ahoj.potreboval bych poradit podle ecatu jake tesneni koupit.tece mi vedle vika ventilu termostat.tece to ze spoda.tak jestli staci tesneni od termostatu k prirube,nebo tesneni s blokem motoru..popr obe obj.cisla tesneni.popr obrazek.dekuju moc
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: tesneni termostatu
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
- Váňa
- Člen klubu
- Příspěvky: 147
- Registrován: 19.07.2012 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: tesneni termostatu
To je teda fajnovej odkazpetulak píše:kukni sem.
http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... d_model=10



-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 23.05.2014 11:34
- Bydliště: Lanškroun
Re: problem-termostat?
Dobrý den mám problém že po chvilce jízdy vyletí teplota do červeného a začne vytékat chladící kapalina a po chvilce co zastavím a vypnu motor se vychladí tak přestane a jakmile se povolí víčko zabublá a většina kapaliny zmizne v hadicích. Jinak hadice vedoucí k chladiči jsou úplně studené totéž i chladič jen topení je stále horké. Myslíte že je ucpán termostat či něco s ním ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host