ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26.11.2011 23:13
ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
zdravim panove,jiz delsi dobu chodim na toto forum koukat po pricinach mych problemu s focusem a chtel bych se s vama podelit o zkusenosti ohledne auta.
focuse sem koupil v roce 2009 byl to dovoz spanelsko najeto 66 tisic vypadalo dobre i mechanik usoudil ze je v dobrem stavu zhruba do 120 tsc km bylo uplne v pohode ale od ty doby sem v servise jak doma,vymeny oleje filtru rozvodu a podobny udrzby nepocitam.
v prvni rade mam problemy v zime nejde napoprvy nastartovat jakmile klesne teplota pod 10 stupnu zhavim i natrikrat aby vubech chytil,mezitim jsem menil skoro vse od spojky se setrvakem pres cerpadlo se vstrikama,starter a ted po poslednim servise za 38 tisic auto nestartuje napoprvy za studena cuka a kolem 1800 otacek pri pridani plynu chrasti.mam najeto 175 tisic a premejslim ze focuse prodam je to celkem draha stranda za posl. rok me vysel skoro na 70 tisic a pricina problemu nevyresena.jinak vse meneno za posl rok a neni najeto vic jak 25 tisic nevite co by s tim mohlo byt?diky moc
focuse sem koupil v roce 2009 byl to dovoz spanelsko najeto 66 tisic vypadalo dobre i mechanik usoudil ze je v dobrem stavu zhruba do 120 tsc km bylo uplne v pohode ale od ty doby sem v servise jak doma,vymeny oleje filtru rozvodu a podobny udrzby nepocitam.
v prvni rade mam problemy v zime nejde napoprvy nastartovat jakmile klesne teplota pod 10 stupnu zhavim i natrikrat aby vubech chytil,mezitim jsem menil skoro vse od spojky se setrvakem pres cerpadlo se vstrikama,starter a ted po poslednim servise za 38 tisic auto nestartuje napoprvy za studena cuka a kolem 1800 otacek pri pridani plynu chrasti.mam najeto 175 tisic a premejslim ze focuse prodam je to celkem draha stranda za posl. rok me vysel skoro na 70 tisic a pricina problemu nevyresena.jinak vse meneno za posl rok a neni najeto vic jak 25 tisic nevite co by s tim mohlo byt?diky moc
Ford focus r.v 2004 1.8 tdci 74 kw
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Píšeš,že sem chodíš delší dobu,tak nevím co čekáš,že novýho se dozvíš.Věci které většinou zbůsobují uvedené problémy píšeš že máš vyměněný.Takže jestli ti naposled měnily čerpadlo se vstřikama,tak zajeď do toho servisu a reklamuj opravu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26.11.2011 23:13
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
to jsem udelal jak v tom svym servise tak sem byl nezavisle i v jinym kde mi potrvdili ze vse funguje jak ma tak prave vubec netusim.....
Ford focus r.v 2004 1.8 tdci 74 kw
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Tak jim tam auto musíš nechat do rána,aby byl motor studenej a předvect jim konkrétně na co si stěžuješ.Problémy,které popisuješ mají pravděpodobně na svědomí vstřiky.Když jsi zaplatil 38 tis. za opravu vstřikování,tak požaduj perfektně fungující auto.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Proč za vším vidíš stříkačky ? Pán výš má problém jako 50% zde přispívajících a málo kdy to jsou vstřikovače .Jardak píše:Tak jim tam auto musíš nechat do rána,aby byl motor studenej a předvect jim konkrétně na co si stěžuješ.Problémy,které popisuješ mají pravděpodobně na svědomí vstřiky.Když jsi zaplatil 38 tis. za opravu vstřikování,tak požaduj perfektně fungující auto.
Každej druhej co sem píše píše start problém to není náhoda to je ford

Ten motor nestartuje více lidem a vstřikama to není já dal ranec za regeneraci a nestartuju normálně . Je fakt že auto nepotřebuju a ještě jsem neměnil žhavičky . Dneska +8 reálných a auto chytlo na drb motor sametovej tečka vstřikovače to nejsou !
Málo kdo ale napíše nastartuju zakouřím nezakouřím a jak modře bíle to je asi třeba zvážit já měl váhu vzduchu co špatně pracovala ani 1 závada v registru . Poznal jsem to v Live datách .
Já v těch teplotách kolem nuly startuju stylem našláplý plyn a start pokud chytne na po prvé - což se nestane nezakouří pokud ten postup opakuju jo hulí pak asi 2 sekundy udělá obláček . Ale je fakt možný že to budou žhavičky teď třeba souhra náhod . Já měl před vstřikama problémy ráno vždy . Ale dneska v tom teple a slunci chytlo pěkně . Neřeším ještě mě povozí . Krom žhaviček do forda už nedám kačky

Myšleno pokud se nebude zhoršovat stav . Leda vyměnit tu jednotku ale do toho nechci moc .

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Vycházím ze svý zkušenosti,měl jsem problémy se startama jako 50% přispívajících a po výměně mých vstřiků za vstřiky po GO je problém vyřešenej.Na nových vstřikách najeto skoro 40 k za rok a půl a motor šlape jako hodinky.Bezproblémové starty,po startu hned pravidelný chod,bez jakéhokoli kouře.Možná by neškodilo,aby se ti co mají problémy pochlubili kde si nechali auto opravit. Nechce se mi věřit,že by oficiální dieselservisy delphi připustily,aby si od nich zákazník převzal auto a to mělo ještě na jejich dvoře problém se startem,jak jsi to popisoval ty.Problém není ford,problém je jakost provedené opravy,vzláště u cr. je třeba zachovávat naprostou čistotu při montáži,vysokotlaké trubky je doporučeno vyměnit+spoustu dalších zásad.http://tadpraha.cz/index.php?pid=323&cid=144StenliH píše:Proč za vším vidíš stříkačky ? Pán výš má problém jako 50% zde přispívajících a málo kdy to jsou vstřikovače .
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Jasný hele našel jsem ho mezi ostatními co dělají delphi . A třeba taky je uvedený na té tvé stránce http://tadpraha.cz DELPHI Diesel ČR - autorizované opravny
Náhodou se sním znám zvláště s jeho zaměstancem - byl to fotrův podřízený v práci 15 let .
http://www.autoservisgazda.cz/vybaveni-servisu.aspx
Auto prostě po těch vstřikách s tím startem dělá to co předtím méně kouře ale jinak ....
Motor neklepá tolik . Ten motor jde krásně . Váha pořešila neklid na volnoběh .
A s tím fordem hele focus je 16 auto v řadě co mám . Já to neprožívám ale je to ford kvalita ubohá a nestartuje jako každej druhej tady na fóru . Nikdy jsem s autama neměl takový problémy jako s fordama měl jsem tři a sypaly se všechny to je fakt . Jediný co tak Ford Taurus SHO měl motor Yamaha
a ten se nesypal .
Ale s fordama sem užil moc zábavy vlastně ještě jsem měl ford econoline V8 a stím jsem zažil nejlepší čas
To co píšu neznamená že haním fordy . Kvalita je přímo úměrná ceně .
Bohužel ty naše focusy sou staré spotřebáky a nejsou tak kvalitní jako třeba manželčin civic 2001 . Říkal to pan mechanik tyto stříkačky fordí - první generace to je průser . Asi ví nejlíp co tím myslel . A ano jak píšeš auto mě chcíplo na dvoře byl u toho a já se ho okamžitě ptal jak je možné že mě to auto na nových vstřikách chcíplo a on mě řek cituju že to nebylo ještě řádně obvzdušněné ? Já se v tom nevyznám ale pak auto chytlo a ten chod byl sametový proti tý křapce předtím tak jsem to vzal a neřešil no .
A ten servis já nevím jak to udělal opravdu jsem u toho nebyl ale dělá tam jiné auta za pár mega
aby neudělal jeden focus f smrti . Alespoň doufám jo a ty starty můžou být žhavičky on mě rek že je proměří ale zda to dělal nevím ! a když jsem bral auto už bylo +5 ne tepleji . Já je objednal ani nebudu měřit dam nové originál . 
Osobně ten uvedený servis docela doporučím pán je pohodář ty vstřiky stály +/- 17600kč
komplet regenerace 4 kusů . Takže jsem to bral lepší nabídka nebyla . Mohl jsem si je regenerované koupit a udělat sám přihlásit si je můžu taky doma mám diagnostiku ale v tom servise mě dělal klimu a tu doma nedám
---------------
vasekjarryk a kde bydlíš ? že by jsme to napíchly a podívaly se na váhu tlaky v railu atd ? Bylo by to zadarmo samozřejmě
Náhodou se sním znám zvláště s jeho zaměstancem - byl to fotrův podřízený v práci 15 let .
http://www.autoservisgazda.cz/vybaveni-servisu.aspx
Auto prostě po těch vstřikách s tím startem dělá to co předtím méně kouře ale jinak ....
Motor neklepá tolik . Ten motor jde krásně . Váha pořešila neklid na volnoběh .
A s tím fordem hele focus je 16 auto v řadě co mám . Já to neprožívám ale je to ford kvalita ubohá a nestartuje jako každej druhej tady na fóru . Nikdy jsem s autama neměl takový problémy jako s fordama měl jsem tři a sypaly se všechny to je fakt . Jediný co tak Ford Taurus SHO měl motor Yamaha

Ale s fordama sem užil moc zábavy vlastně ještě jsem měl ford econoline V8 a stím jsem zažil nejlepší čas

Bohužel ty naše focusy sou staré spotřebáky a nejsou tak kvalitní jako třeba manželčin civic 2001 . Říkal to pan mechanik tyto stříkačky fordí - první generace to je průser . Asi ví nejlíp co tím myslel . A ano jak píšeš auto mě chcíplo na dvoře byl u toho a já se ho okamžitě ptal jak je možné že mě to auto na nových vstřikách chcíplo a on mě řek cituju že to nebylo ještě řádně obvzdušněné ? Já se v tom nevyznám ale pak auto chytlo a ten chod byl sametový proti tý křapce předtím tak jsem to vzal a neřešil no .
A ten servis já nevím jak to udělal opravdu jsem u toho nebyl ale dělá tam jiné auta za pár mega


Osobně ten uvedený servis docela doporučím pán je pohodář ty vstřiky stály +/- 17600kč
komplet regenerace 4 kusů . Takže jsem to bral lepší nabídka nebyla . Mohl jsem si je regenerované koupit a udělat sám přihlásit si je můžu taky doma mám diagnostiku ale v tom servise mě dělal klimu a tu doma nedám

---------------
vasekjarryk a kde bydlíš ? že by jsme to napíchly a podívaly se na váhu tlaky v railu atd ? Bylo by to zadarmo samozřejmě
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Řekli ti,že je to ještě zavzdušněné?Něco holt říct musel. Jen pro informaci popíšu postup startování mého auta po výměně vstřiků.Auto bylo 1 den bez vstřiků a po stejnou dobu byla odpojena baterka.Po skompletování motor točil asi 10 s a pak normálně chytil,ještě na na původní kódy.Nechal jsem ho chvíli běžet,pak jsem ho vypnul a znovu natočil,chytil na otočení a znovu vypnul.Další den chytil už normálně jako když je ohřátej a to den před tím běžel jen asi 10 min naprázdno.Pak jsem jel za kámošem do servisu (asi 20 km),aby mi nakódoval vstřiky.Jel úplně normálně i se starými kódy,po zadání nových kódů jen nepatrně stichnul.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Ahoj .
JJ to mě řekl // je to ještě zavzdušněné // Já to vím jak si měnil vstřiky psal jsi mě to a jsem rád že ti fordka hrne . Z5 vím že bych je vytáhl koupil sadu regenerovaných našrouboval přihlásil atd . 100% je to malina proti výměně turba
) - Ale já jsem ti napsal co jsem napsal to jsou fakta pokud máš radu myslíš si že by třeba udělal jen jeden vstřik ? nebo by mě úplně vypekl ? nebo že to udělal Autorizovaný servis Delphi špatně ? Já právě nevím o co ti jde ? Pokud si myslíš že je tam u mě háček napiš já to rád prověřím stejně do teď nevím kde jsou nove C2i kody od něj zda je nalepil na vstřiky . Chlap vypadal že ví co dělá . Ja nafťáka v životě neměl ale mechanické věci si dělám sám .
A kolik těch lidí nechalo dělat vstřiky kolikrát i čerpadlo tady na foru a stejne nestartujou ? Minimálně jeden to prodal . Já si prostě nemyslím že to dělají ty servisy blbě.Na to není třeba sterilní rouška - Stejně tak není třeba měnít trubky tak jak si je neměnil ani ty i ten filtr je pro strejdu náhodu - to vše samozřejmě za předpokladu čistého paliva .
Nebo že by se vyplatilo těm servisům tam udělat jen vadné vstřiky ? mě jde o to to pochopit nevím kolik stojí jednotlivé součásti vstřiku . A protože mě auto nestartuje samozřejmě jsem nahlodaný přemýšlet o tom zda mě nevypekly
Každopádně to nemění nic na faktu že fordy zvičejně mají problémy startovat jsou mezi námi jedinci nemající problémy ale soudě dle témat tady je jich málo .
U mě se neměnilo čerpadlo + žhavičky jinak jsem vyměnil vše co šlo . U mě už jen možný error s ŘJ .
Eventuálně mám tam do toho servisu ject a říct mu co hele démone tak udělal jsi ty vstřiky všechny a pořádně ? Auto mě nestartuje sem tam zakouří při startu a to vypadá na vstřik ? Já potřebuju poradit ne se škorpit
JJ to mě řekl // je to ještě zavzdušněné // Já to vím jak si měnil vstřiky psal jsi mě to a jsem rád že ti fordka hrne . Z5 vím že bych je vytáhl koupil sadu regenerovaných našrouboval přihlásil atd . 100% je to malina proti výměně turba

A kolik těch lidí nechalo dělat vstřiky kolikrát i čerpadlo tady na foru a stejne nestartujou ? Minimálně jeden to prodal . Já si prostě nemyslím že to dělají ty servisy blbě.Na to není třeba sterilní rouška - Stejně tak není třeba měnít trubky tak jak si je neměnil ani ty i ten filtr je pro strejdu náhodu - to vše samozřejmě za předpokladu čistého paliva .
Nebo že by se vyplatilo těm servisům tam udělat jen vadné vstřiky ? mě jde o to to pochopit nevím kolik stojí jednotlivé součásti vstřiku . A protože mě auto nestartuje samozřejmě jsem nahlodaný přemýšlet o tom zda mě nevypekly

Každopádně to nemění nic na faktu že fordy zvičejně mají problémy startovat jsou mezi námi jedinci nemající problémy ale soudě dle témat tady je jich málo .
U mě se neměnilo čerpadlo + žhavičky jinak jsem vyměnil vše co šlo . U mě už jen možný error s ŘJ .
Eventuálně mám tam do toho servisu ject a říct mu co hele démone tak udělal jsi ty vstřiky všechny a pořádně ? Auto mě nestartuje sem tam zakouří při startu a to vypadá na vstřik ? Já potřebuju poradit ne se škorpit

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Rouška potřeba není,ale když jsem přebíral vstřiky u p.Velendorfa tak zachovával úzkostlivou čistotu.Vstřiky měl do poslední chvíle v bezprašným boxu a než mi je předal tak je zavařil do fólie.Když jsem se chlubil v autoservisu jak jsem čistil dosedací plochy v hlavě šroubovákem a následně rez a nečistoty vytahoval hadříkem namočeným v oleji,aby nic nespadlo do válce,tak na mě nechápavě koukali,že prej oni zatočí starterem a bordel vylítá sám.Je to sice pravda,ale máš rozpojenej pal. okruh,čerpadlo dává naftu,slušná šance dostat tam nějakej bordel.
Řekl bych,že problém je v zadání. Pokud mi auto blbě startuje a budu to řešit přes servis,tak tam prostě auto přistavím,řeknu dělá to tohle a tohle a to bych chtěl vyřešit. Když dáš auto do servisu s tím,že chceš vyměnit vstřiky,tak oni je vymění a mají vyděláno,pokud závada pokračuje je to tvůj problém,oni budou tvrdit,že svou práci odvedli v pořádku a že problém je jinde a ti jsi znovu na začátku.
Řekl bych,že problém je v zadání. Pokud mi auto blbě startuje a budu to řešit přes servis,tak tam prostě auto přistavím,řeknu dělá to tohle a tohle a to bych chtěl vyřešit. Když dáš auto do servisu s tím,že chceš vyměnit vstřiky,tak oni je vymění a mají vyděláno,pokud závada pokračuje je to tvůj problém,oni budou tvrdit,že svou práci odvedli v pořádku a že problém je jinde a ti jsi znovu na začátku.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
JJ přeně tak jak píšeš no ten mechanik dostal zadání co mě to dělá řekl jsem mu KM a on mě říkal jak dlouho to ještě budu mít což jsem mu řekl pravdu maximálně 50 tisíc km a dohodly jsme se že čerpadlo ne pokud nebudou piliny ve filtru ten jsem bohužel měnil 3000 km před tím něž jsem mu to dal .
Takže máš pravdu zadání bylo vstřikovače protože to nestartuje a jiný problém jsem nenašel řekl pohoda dal dobrou cenu znám ho + řekl že to projde žhavičky a beztak se na to vykašlal vydělal na vstřikách a měl to .
Já zejtra proměřím žhaviče nikdy jsem to nedělal ale pochopil jsem správně že stačí dat Ohmy a jeden na vodivou část bloku motoru a jeden na konec závitu žhavičky pokud neukáže nic je po něm a pokud hodí hodnotu je minimálně částečne ok ?
Díky za radu já ten měřák co máš nemám jen obyč za 300 .
Takže máš pravdu zadání bylo vstřikovače protože to nestartuje a jiný problém jsem nenašel řekl pohoda dal dobrou cenu znám ho + řekl že to projde žhavičky a beztak se na to vykašlal vydělal na vstřikách a měl to .
Já zejtra proměřím žhaviče nikdy jsem to nedělal ale pochopil jsem správně že stačí dat Ohmy a jeden na vodivou část bloku motoru a jeden na konec závitu žhavičky pokud neukáže nic je po něm a pokud hodí hodnotu je minimálně částečne ok ?
Díky za radu já ten měřák co máš nemám jen obyč za 300 .

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Jo,můžeš to změřit ohmetrem,nebo pokud máš nabíječku s ampermetrem a plynulou regulací proudu,tak ji můžeš použít.Připojíš se na svíčku a na nabíječce nastavíš nějaký proud např 5 A počkáš až se proud ustálí a postupně změříš všechny žhaviče.Musíš naměřit u všech stejně.Pokud ne má dotyčná svíčka problém.
Abych nezapoměl,musíš odšroubovat propojovací kabel,jehož zpětná montáž (hlavě chycení matiček) vyžaduje nemít zmrzlý ruce a minimální amplitudu v rukou.
Abych nezapoměl,musíš odšroubovat propojovací kabel,jehož zpětná montáž (hlavě chycení matiček) vyžaduje nemít zmrzlý ruce a minimální amplitudu v rukou.

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Potřebuješ měřič odporu, pořizovací cena je nerelevantní, nebudeš měřit odpor s třídou přesnosti 0,1.StenliH píše: Já zejtra proměřím žhaviče nikdy jsem to nedělal ale pochopil jsem správně že stačí dat Ohmy a jeden na vodivou část bloku motoru a jeden na konec závitu žhavičky pokud neukáže nic je po něm a pokud hodí hodnotu je minimálně částečne ok ?
Pokud pípá při zkratu (odpor = 0), je to lepší.
Hlavně, musíš odšroubovat ten červený drát, co vede ke všech žhavičkám. Protože přes něj budeš měřit nesmysl.
Takže drát pryč, pozor, matičky padaj dolů. Pokud máš ruce jak lopaty, tak prima zábavu, je tam málo místa. U 4 žhavičky je fajn si povolit měrku oleje.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
Děkuju vám chtěl jsem to dneska prověřit ale nakonec jsem musel 500 km ject . Auto jelo fakt pěkně ono to je znát ty vstřiky že to je jiná muzika auto je tichý nemlátí to tolika . Určitě se pěkně rozjíždí i bez plynu se rozjede což na starých vstřikách chcíplo . Zejtra očekávám na dobírku ty žhavičky tak je rovnou na dílně vyměním staré proměřím live na baterce zkusím moc mě zajímá jak na tom budou .


Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26.11.2011 23:13
Re: ford focus 1.8 tdci-zkušenosti
moc se omlouvam delsi dobu sem nemel cas na net...asi bych tu vsechny chtel vyvyst z omylu ze spatny starty nedelaj vstrikovace a cerpadlo proste je to takova zrada fordu rika to kazdej ja delal repas vstriku+cerpadla nechqal vse vycistit nastaveny je vse spravne je novej palivak,zhavice oka vsechny kabely zkontrolovany a stejnak po ranu to tak 4x zatoci a vyfoukne si bilej oblak a zatrese s motorem nez to chytne menil sem i naky stabilizatory na zadni naprave,olej a vysypal sem do toho 38 tisic a stejnak to nechyta tak uz si s tim fakt nevim rady a do toho mi na 3 rych.stupen od 1800 otacek zacne chrochtat a pocukavat ale v servise kde to bylo na reklamaci tak je prej vse v poradku....a ted me ceka jeste napinaci kladky na klinaku vymena oleje v prevodovce a vymenit zarovky v cely palubce kazda druha nesviti ani ve stredovym panelu spis se mi zda ze to moje auto nema najeto 175 000 ale daleko vic protoze takovejch problemu sem nemel opravdu s zadnym autem a nejhorsi na tom je ze svyho focuse jeste spacim a potreboval bych aby jeste 2 roky nejak tak jezdil za co nejmensi opravy protoze za dva a pul roku sem do nej vrazil vic jk 100 tisic coz mi u 7 let staryho ut neprijde normalni.....jinak jsem z prahy a diky za pripadny poznamky a poznatky
Ford focus r.v 2004 1.8 tdci 74 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů