Jen chci upozornit na to, že na první starty v mínusových teplotách nemá vliv olej ale ŘJ, která má načtenou mapu s teplejšího počasí. Po pár startech v mrazu přepíše mapu s bohatější směsí a je od špatnějšího startování klid.














 maximálně koupíš špatnej olej, ale tak to bys musel byt fakt kokutek
 maximálně koupíš špatnej olej, ale tak to bys musel byt fakt kokutek   
  

To je velký průser, ale když to vezmu funkčně, tak ten olej vydrží mazat dalších 15 tis. km. Nejhorší je ten filtr, ten je zasraný a nepropustný, proto ventil pustí od čerpadla olej do motoru okolo filtru a veškerý humus z vany jde do šálků a na vačku. To je ten největší průser pozdních výměn oleje, spíše zaneseného filtru, motor je mazán, ale bez funkčního filtru. Proto je třeba dbát i na tento díl a hlavně se vyhnout nekvalitním filtrům.miki21 píše:Popisoval mi "kámoš" způsob výměny oleje v jednom "nejmenovaném" koncernovém servisu.
Povolit a vykroutit vypouštěcí šroub,napočítat 1.2.3.4.5. a zakroutit šroub.Dolít novým olejem po rysku.Filtr utřít tech.benzínem a hotovo.Zákazníkovi se účtuje celá náplň+ filtr.Věřím,že se to takhle praktikuje i jinde.
Co si neuděláš sám(nebo na to osobně nedohlídneš), to nemáš





 
 



Uplně do max ne, pak se ti to muže protlačit přes gufera...mezi pulku a max a blíž k vrchuSystemofamondeo píše:Mám 2 dotazy - budu zítra měnit olej s filtrem mám poté dolít olej na půl rysky nebo na max?A když mám ford formula 5w-30 a žere mi to litr a půl na 15000km tak když dám 5w-40 sežere ho to míň nebo ne?
 
 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů