Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 08.04.2011 12:08

tutys :
A co by si Ty urobil v takej situacii ? Kupil novy motor ? A potom to predal ? Alebo cakal, kedy sa ti cestou na dovolenku pridrie ?
Ten, kto kupuje jazdenku s tazkymi tisicami v kolesach si musi uvedomit, ze to bez problemov nebude. Vsetky zname zavady napisem do papierov, pridam poznamku o silne opotrebovanom motore a aj sa pod to podpisem, ked to niekto takto popisane kupi, je to len a len jeho problem. ALE : nebudem za to pytat prachy, akoby to bol bezvadny voz. Co na takomto jednani zavana nepoctivostou ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 08.04.2011 20:09

V12 píše:Zistit poradie, ak bola vymena oleja a az potom regeneracia, vymen olej znova. Nepytaj sa preco, ale to urob co najskor. Inak mas zadelano na vymenu turba, pretoze v oleji je fura karbonu a nafty.
Ak bola najprv regeneracia a potom vymena oleja, ehm, rychlo to auto predaj, pretoze s olejom a naftou v pomere 1:3 dostal pocas tej regeneracie to, co za beznej prevadzky po 100 tisic km.
Promin V12,já mám najeto 128000km.,tak podle tebe bych měl to auto už co nejdříve prodat ??!! :nnou: Pokud někdo prodává auto,a napíše tam všechny závady a pak se pod to podepíše,tak to nemusí prodávat,ale darovat.Protože to nikdo nekoupí.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 08.04.2011 20:40

to auto ma najeto 67 tisic km !!! prodavat to rozhodne nebudu, ikdybych mel koupit novy turbo...
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 08.04.2011 20:48

v12 by stačilo svoje hlasky dát do podpisu aby ušetřil prsty a klavesnici. No offense :wink:
Naposledy upravil(a) vita_k dne 08.04.2011 21:03, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
tutys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tutys » 08.04.2011 21:03

No to jsi ale předtím nepsal. Přesně jak píšou ostatní, bud to tam vše napsat, ale to by koupil snad jen blázen a nebo si vyměnit turbo a vozidlo si nechat nebo jej prodat. Vím, že spousta dobráku to prodá a zamlčí histroii vozidla a nechtěl bych být ten, kdo splače nad výdělkem.
V12 píše:tutys :
A co by si Ty urobil v takej situacii ? Kupil novy motor ? A potom to predal ? Alebo cakal, kedy sa ti cestou na dovolenku pridrie ?
Ten, kto kupuje jazdenku s tazkymi tisicami v kolesach si musi uvedomit, ze to bez problemov nebude. Vsetky zname zavady napisem do papierov, pridam poznamku o silne opotrebovanom motore a aj sa pod to podpisem, ked to niekto takto popisane kupi, je to len a len jeho problem. ALE : nebudem za to pytat prachy, akoby to bol bezvadny voz. Co na takomto jednani zavana nepoctivostou ?
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 09.04.2011 07:10

tutys píše:
V12 píše: Vsetky zname zavady napisem do papierov, pridam poznamku o silne opotrebovanom motore a aj sa pod to podpisem
No to jsi ale předtím nepsal.
V slusnej spolocnosti sa zavady vypisuju akosi automaticky... :mrgreen:
tutys píše:Vím, že spousta dobráku to prodá a zamlčí histroii vozidla
To nie je moj styl. Ja chcem mat ciste svedomie. A preto stale jazdim na tej hromade srotu pachnucej naftou. Ked dopodrobna napisem, v akom stave ta kara je, kazdy radsej zdrhne a ide do najblizsieho bazosa, kde kupi auto s motorom v rovnakom, ked nie horsom stave o 2000 € drahsie a ako bonus k tomu dostane este DPF, o com bazos samozrejme pomlci. :bebng: A pomlci aj o tom, ze za 1000 km bude treba doplnit aditivum :nunu:
tutys píše:...a nechtěl bych být ten, kdo splače nad výdělkem.
Ani ja.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 09.04.2011 07:16

Wapelinhu píše:to auto ma najeto 67 tisic km !!! prodavat to rozhodne nebudu, ikdybych mel koupit novy turbo...
Kupil si to nove, ked mas istotu o 67 tis. km ? Skusal si ho overit cez http://www.fordzona.sk ? Daj VIN, pozrieme sa, co to vypise. Ak aj ma tych 67k, no motor regeneroval na 1 dieli oleja a 3 dieloch nafty, bude chyteny cely - fyzika je svina, ta sa oklamat neda. Zacne to samozrejme turbom, po jeho vymene zistis, ze filter olejoveho cerpadla je upchaty pilinami, dalsim patranim sa zisti "vacka oloupana jak pernik" a uz sa to sype. Radim Ti dobre - bud to predaj, alebo zacni setrit na novy motor, na Tvojom bola spachana vrazda :cry:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sobull » 09.04.2011 10:00

Litr oleje a tři litry nafty? Tomu se nějak nechce věřit, zjisti si kdo a jak to změřil a jestli si se nepřeslechl. Ten olej bys musel někde vidět a to v dost velkym množství.
A 67 tis a filtr na nucenou regeneraci? Jak píše V12, kupovals to nový?

V12: Proč hromada šrotu? Pokud vím, měnils turbo a jinak jezdíš bez problému, ne? :)
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 09.04.2011 10:17

no mozny to je, ze sem to preslechl.. vychrlil na me hromadu informaci :) a vin sem davat nebudu, znamej dela primo ve fordu tak mi vyjel kompletni historii toho auta.. po vycisteny auto jede a filtr nezlobi,takze ok.. a jestli to udela znova, tak ho necham vykuchat a je to..
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 09.04.2011 11:26

Sobull píše: V12: Proč hromada šrotu? Pokud vím, měnils turbo a jinak jezdíš bez problému, ne? :)
Na motore nie je iba turbo. Momentalne ma to auto trhovu hodnotu cca 5k € (nikto zan viac nechce dat a to som uz par kupcov mal), v dohladnom case bude potrebovat investiciu minimalne 3000€. Co je viac, ako polovica trhovej hodnoty, takze preto hromada srotu pachnuceho naftou.

Ad nutena regeneracia :
Asi jazdil kratke trasy, takze klasicka regeneracia nikdy normalne neskoncila a mily DPF sa upchal natolko, ze bolo treba regeneraciu nutenu. Naozaj sa mi nezda ale ten pomer oej - nafta. Kam sa schoval ten povodny olej ? Mali by ho tam byt cca 4 litre, takze ked toto je jeden diel, 3 diely nafty by bolo 12 litrov, co dokopy dava 16 litrov. A to by uz siahalo po dna piestov v dolnej uvrati. Ak tam ale bola celkova napln iba tie cca 4 litre, niekde je nieco veeeelmi zle, pretoze motor zozral 3 litre oleja od poslednej vymeny, co moze znamenat vazny problem. Preto si myslim, ze to bolo chybne pochopene a ten motor nemusi byt vobec v kritickom stave. Pokial ale majitel nepotvrdi inu informaciu ako sem dal, tak :wallbash:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 09.04.2011 11:58

V12 , BobTDCi no zkusim se spojit s tim technikem a poptat se ho na to, protoze si ted vazne nejsem jistej.. mozna je to jen nedorozumeni,ale i tak dik za info a veci co tu pisete, aspon do toho clovek trosku pronikne :nazdravi:
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 09.04.2011 20:03

Pravdupovediac keď ťa teraz čítam príde mi, že si nepočúval dobre a on ti hovoril - tipujem si - 3litre olej a liter nafty...ale to tak tiež iba odhadom. Hoci ten test s kvapkou horúceho oleja na pijavý papier - istú výpovednú hodnotu má...len na to treba viacero meraní - napríklad jedno temer hneď po výmene oleja..a potom ďalšie...
A pre teba ešte jedna rada - kde obvykle parkuješ/ak je to aspoň približná rovina/ pozri si rysku oleja a potom s istou periodicitou...
Ak bude hladina oleja rásť - máš veľa neukončených regenerácií...
Ale isto si choď ešte raz vypýtať tie informácie aby si vedel ako to bolo.
:perfect: :idea:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 09.04.2011 20:20

parkuju bud v garazi nebo pred barakem a to je rovina.. mam v planu zajit zitra do garaze a zmerit ten olej a pak zase, abych zjistil jestli pribyva nebo ne.. no pravda je ,ze jsem ted dokonale zmatenej ..:-/
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 10.04.2011 08:37

Wapelinhu píše:parkuju bud v garazi nebo pred barakem a to je rovina.. mam v planu zajit zitra do garaze a zmerit ten olej a pak zase, abych zjistil jestli pribyva nebo ne.. no pravda je ,ze jsem ted dokonale zmatenej ..:-/
Nechcem ťa veľmi miasť - ale napríklad určite prioritne si zisti či bezprostredne po nútenej regenerácii bola výmena oleja! Ak nie - NEJAZDIŤ...ani neštartovať...vymeniť olej OKAMŽITE! To myslím so všetkou vážnosťou! A ak si s tým už jazdil..čo iste áno - ale neviem koľko km - tak v tom prípade urobiť ešte rýchlo po cca 500-1000km ešte jednu výmenu oleja.
To ťa nenútim - vravím čo by som urobil ja v tvojej momentálnej situácii - o tvojom konaní rozhodneš TY. /Ver mi prosím, že náklady na olej a filter je to najmenšie minimum, ktoré môžeš vynaložiť...a ak to nepomôže - nestihne - tak ťa to bude stáť žiaľ oveľa, oveľa viac prostriedkov.
Ak sa mení turbo (je toho treba oveľa, oveľa viac) - kto urobí IBA výmenu turba - nikdy neskončí pri jednom novom či repasovanom turbe...použije dve a "šikovnejší" i tri...a každé si zaplatí samozrejme - lebo reklamácie mu po rozobratí turba podľa poškodenia ložísk neuznajú...
Zavolaj kamarátovi - tak si ho pomenoval a zisti aký bol postup - pre tvoj motor i tvoju peňaženku sú tie údaje veľmi dôležité...moja rada.
Prajem šťastie... :roll:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Cookiemunsta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 30.03.2010 22:54
Bydliště: Praha - Chodov

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Cookiemunsta » 12.04.2011 17:04

Zdravím všechny, potřebuju poradit ohledně dpf. U auta se mi rosvítila kontrolka engine systems fault a dignostika ukázala ucpaný filtr pevných částic. Problém je v tom, že filtr byl před 5000 km repasovaný a bylo dolito eolys. Volali mi ze servisu, že se jim nepovedla aktivní regenerace přes ids a že je to asi tím, že mám olej v intercooleru a ten to prý mohl ucpat. Je to technicky vůbec možné? Olej tam zbyl asi po poslední výměně turba. Takže ve 150 000 km nové turbo, Ve 155 000 km repase dpf, 161 000 km dekarbonizace a přetěsnění vstřiku. A teď ani ne 300 km po dekarbonizaci tohle....!!!! Takže jde vůbec vzduch z intercooleru do dpf a může se tam dostat olej?
2006 - Focus II 1.6 Tdci DPF, 1990 - BMW 318 is

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host