tlak turba
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 22.02.2011 11:42
- Bydliště: štětí
tlak turba
Zdravim, mam fokuse 2003 1,8 tdci 74kw zaslepil jsem egr, vejfuk mám jen kat a pak trubku bez zadnyho tlumice a budik turba mi ukazuje az 1,7 baru ze tlaci turbo, je napojen na hadicku co jde z trubky itercoleru pres motor k tlumici do nakyho jakoby cidla a pred nim je az napojena. Kolik tlacite vy na turbu ???
Fokus 2003 1.8 TDci 74 kw
- Palec4
- Test driver
- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
ST ma tlak 1,2 .myslim ze tvoje bude mat 0,7 nie 1,7
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 22.02.2011 11:42
- Bydliště: štětí
Re: tlak turba
opravdu budik ukazuje az 1,7 kde by se tam jinde vzalo tolik tlaku ?? vyfotim kde to je zapojeny a vlozim foto
Fokus 2003 1.8 TDci 74 kw
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: tlak turba
toje nafta,ta musí tlačit víc
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 22.02.2011 11:42
- Bydliště: štětí
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: tlak turba
já nikdy naftu neměl tak ti to přesně nepovim,ale určitě má víc jak to ST co tlačí 1.2, takže ty čísla nevim,ale kluci s tdi pořád řikaj že jednou budou tlačit 2 bary,tak tvých 1.7 je asi dobrá hodnota,ale víc ti poví lidi co maj stejnou naftu jak ty 

ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

-
- Junior
- Příspěvky: 282
- Registrován: 27.03.2010 21:46
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
turbo tlačí od 1.5 AŽ 2.0 ale spíše 1.9, teda alespoň u motorů TDDI, soudím dle mého auta.
Byl: Ford Focus, TDDI 1.8, Black


- Palec4
- Test driver
- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
mas to zapojene kamikaze?daj info ako.
- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
Seria TDDI tlaci 1.0 - 1.1 max. Keby si tlacil 2.0, tak ti to turbo dlho nevydrzi 

Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: tlak turba
Koukal jsem do Vivid autodata a u TDDI tlak turba 1,95 při 3 400-3 500ot.
U TDCI 74kw píšou tlak 1,2 při 2 500ot.
U TDCI 74kw píšou tlak 1,2 při 2 500ot.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
U toho TDCi to mozno sedi, ale TDDi ma mensie turbo, tak logicky nemoze tlacit viac. Mam budik, tak to vidim, v serii 1,0 , tak isto pisal niekde aj Marty. Da sa celkom jednoducho zvysit tlak u TDDi ale viac ako o tri-styri desatiny by som to neriskoval.
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: tlak turba
U TDCi je celkový tlak 2,2Bar za turbem, při overboostu se zvýší na 2,35. Rozdíl je v tom, že v některých dokumentech je to uvedené jako celkový tlak 2,2 bar tak jak to měří MAP čidlo
a v některých jako přetlak oproti atmosférickému takže 1,2 bar.
a v některých jako přetlak oproti atmosférickému takže 1,2 bar.
Focus II 1.8 TDCi
- lubec
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
Spravne sa to ma udavat v tej mensej hodnote ved logicky uz podla nazvu - "tlak turba" a nie "atmosfericky tlak+tlak turba"
Aj vsetky budiky su tak ciachovane - meraju len tlak turba, nie atmosfericky, ked je vypnuty motor, rucicka je na 0 a nie na 1bar 


Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: tlak turba
No, mýlíte se, resp. máte nějakou svou představu. Tlak je tlak. To že hodnotu 1000 hPa (1 Atm.) vnímáme jako nic (nulu), je sice hezké, ale blbě. Příspěvek výše je obsahově zcela správně. Jaký je tlak metr pod vodou? p=h.ro.g ? Chyba... Ovšem častá. Buď se musím zeptat, jaký je hydrostatický tlak, nebo lépe upřesnit "celkový tlak", místo pouhého tlak. Každopádně výrazu tlak a přetlak by měl každý rozumět a umět jej používat. Ale není tomu tak a evidentně to přináší potíže
.
Nicméně s těmi budíky máte pravdu. Je to samozřejmě logičtější.

Nicméně s těmi budíky máte pravdu. Je to samozřejmě logičtější.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: tlak turba
Ono je to tak, že ty přídavné budíky ukazují turbo boost (takže přetlak turba). Jenže všechny řídící jednotky pracují s absolutním tlakem a v diagnostických softwarech aut to taky tuto hodnotu ukazuje.
Motor totiž nezajímá jaký je tam přetlak, ale ten celkový, protože ten popisuje kolik vzduchu jde opravdu do motoru. Atmosférický tlak se mění a ve chvíli kdy vyjedete autem někam do 2500m.n.m.
tak je tam jen 0,7 atmosféry. Řídící jednotka si současně měří i atmosférický tlak a od této hodnoty se odvíjejí některé korekce.
Motor totiž nezajímá jaký je tam přetlak, ale ten celkový, protože ten popisuje kolik vzduchu jde opravdu do motoru. Atmosférický tlak se mění a ve chvíli kdy vyjedete autem někam do 2500m.n.m.
tak je tam jen 0,7 atmosféry. Řídící jednotka si současně měří i atmosférický tlak a od této hodnoty se odvíjejí některé korekce.
Focus II 1.8 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host