cvakaní ventilů

Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 19.02.2011 16:58

Tak u Tveho motoru musi vacky dolu... Ale aby to spise nebyly vstriky, mi za studena klepou vstrikovace a to jakoze celkem dost - ale najezd cca 400tis. Jde to primo ze vstrikovaci listy kdyz posloucham u motoru, doporucuji taky odposlouchat. Po zahrati se to zlepsi - sice dost, ale stejne pri otevrene kapote slysim klepkani...

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od gargulakj » 19.02.2011 21:23

No snažil jsem se to poslouchat a řekl bych že to vyhází někde z pod toho deklíku jak je nápis zetec se u svíček. A chová se to tak že když přidám plyn tak klepkání stichne a jak pustím zase klepe a klepe na volnoběh. A hned po startu se to tak postupně rozklepkává :), první sekundu nic a pak běhěm pár sekund to postupně zesiluje. A při jízdě už to neslyším.
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13467
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od miki21 » 19.02.2011 21:36

Změřit vůle není zas takový problém,horší bude seřízení.Pokud nemáš podložky,tak rozvody dolů :cry:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=25553
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 20.02.2011 13:22

No pokud mas plastove viko tak Te rozvody neminou a je to taky daleko vesti zasah do motoru... Nejdriv nechat vychladnout, zmerit vule - zapsat, pak vyndat kalisky - spocitat jake kalisky potrebujes a pak to u forda koupit a vymenit spolu s orzvodama...

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od gargulakj » 20.02.2011 14:18

Jj s tím počítám že rozvody pudou nové.. i když je tam mám 40tis. Ale změřit by se to dalo i bez sundání rozvodů co? Třeba to klepe neco jiného.. no uvidíme.. ale chci mít jasno
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13467
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od miki21 » 20.02.2011 16:40

Změříš to stejně jak na mojem...viz odkaz.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od gargulakj » 21.02.2011 18:53

Jj díky za reakce.. No ve čtvrtek na to mrknou ve fordu tak doufám že budou šikovní a odhalí záhadu klepkání :( ;-)
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od gargulakj » 25.02.2011 07:40

Takže šest výfukových ventilů nebylo v toleranci...Takže momentálně se čeká až přijdou kalíšky a v pondělí by to mělo zase jezdit. Rozvodák bude samo nový.. ale kladky prý není potřeba dávat nové. Mám je tam nějakých 40 tis km..
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 25.02.2011 07:41

No dyt, akorat zkrat interval rozvodu na 100tis :)

Wolf2

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Wolf2 » 25.02.2011 11:16

gargulakj píše: No ve čtvrtek na to mrknou ve fordu tak doufám že budou šikovní a odhalí záhadu klepkání :( ;-)
Záhada je jednoduchá ,při výrobě motoru se Ford vrátil cca 20let zpět a nenamontoval ti tam hydraulické štelování ventilů :nixw: :irre: :irre: :dih: :dih: :dih: a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6 z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td. :evil: :evil:

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od matys » 25.02.2011 13:23

Wolf2 píše:
Záhada je jednoduchá ,při výrobě motoru se Ford vrátil cca 20let zpět a nenamontoval ti tam hydraulické štelování ventilů :nixw: :irre: :irre: :dih: :dih: :dih: a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6 z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td. :evil: :evil:[/quote]


Zdravím pánové...........řekl bych , že seřizováním vůle ventilů podložkama nebo kalíškama je určitě rychlejší a hlavně přesnější reakcí ventilů na vačku po celém rozsahu otáček motoru oproti hydroštelům .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 25.02.2011 16:56

Predevsim hydra mivaji docela potize s kvalitou oleje, pridiraji se a podobne... Cena je take mnohem vyssi. Osobne si myslim, ze serizeni podlozkami (ne kalisky - toto je blby vymysl) je daleko lepsi :)

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 652
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Bullitt » 25.02.2011 20:02

Wolf2: tak to si pročti fórum o starších Fordech, hlavně Escortech, jaké byly s hydroštely problémy(vím i ze zkušenosti). Původně měly odstranit nutnost kontrol ventilové vůle a vymezování podložkami, ale to se jaksi nesplnilo, hydroštely často bylo nutný měnit(docela drahý), při špatné funkci nadělaly často větší paseku(podpálený ventil), než neseřízená vůle podložkami(nevznikne taková mezera, jako u špatného hydroštelu). Řekl bych Ford ty hysroštely opustil záměrně.
Navíc je to pružný díl ve výsledku zhoršující ventilový rozvod a je závislý na mnoha faktorech: kvalitě/viskozitě oleje, tlaku mazání, teplotě, otáčkách.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004

Wolf2

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Wolf2 » 25.02.2011 20:24

Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém :wink: :wink: Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH ) a ne ZMETEK 1,6 - 16v :puke_r: :puke_r:

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od matys » 25.02.2011 21:00

Wolf2 píše:Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém :wink: :wink: Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH ) a ne ZMETEK 1,6 - 16v :puke_r: :puke_r:

tak proč jsi si kupoval Focusa , když ho považuješ za zmetka . Mohl sis koupit auto Tvých snů a neremcat na Focuse .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů