prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
- Ada
- Test driver
- Příspěvky: 2295
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přibram okres Příbram
- Kontaktovat uživatele:
prvni-jizda-s-novym-fordem-focus

Focus ll,3 Dv.HB,Zetec 1.6,BlueJeans color 04.2006
"Když nejde o život,tak jde o hovno"
- lubomir.stastny
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 30.04.2010 22:38
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Vzhled: Renaulto-Peugeot-Hyundai. 
Interiér: čínská kosmická loď.


Interiér: čínská kosmická loď.


Focus II 1,6 Trend Plus
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Síla zvyku,když na to koukám po několik měsíců tak se mi to líbí 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- lubomir.stastny
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 30.04.2010 22:38
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Těšim se, až ho uvidim naživo. U mého oblíbeného
prodejce ho ještě nemají na place.

Focus II 1,6 Trend Plus
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Dneska jsem seděl v novém C-maxu a musím říct, že to jsem viděl na fotkách v časopisech atd. vypadá ve skutečnosti daleko lépe a nemusel by mě nikdo přemlouvat.
Myslím, že co se týče kabiny, tak i u focusu to bude paráda, polepšily si materiály a ta futura ve stylu kosmické lodi se mi líbila. Líbily se mi i sedadla, boční vedení daleko výraznější, i za sebe jsem si sedl vzadu úplně v pohodě a to měřím 186cm. Jednalo se o klasický C-max, ne ten 7místný Grand.
Myslím, že nový Focus bude láska na druhý pohled.
Neokouzlí hned, ale jakmile si v něm člověk sjede a podívá se na něj zblízka, tak se zamilovat musí.
To tvrdím já a u mě to tak určitě bude. Na těch fotkách se mi to taky moc nelíbí, ale kdo by nechtěl novou voňavou mňamku, které jezdí nejlépe ze všech 

Myslím, že co se týče kabiny, tak i u focusu to bude paráda, polepšily si materiály a ta futura ve stylu kosmické lodi se mi líbila. Líbily se mi i sedadla, boční vedení daleko výraznější, i za sebe jsem si sedl vzadu úplně v pohodě a to měřím 186cm. Jednalo se o klasický C-max, ne ten 7místný Grand.

Myslím, že nový Focus bude láska na druhý pohled.




- foki
- Admin
- Příspěvky: 19252
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
mam par fotek , v monterkach me dovnitr nepustily , nicmene pasovani nekterých dilu , no bude to zase nahravat radilům co resi mezerky a lícovani dilů .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Vitalish
- Zkušený
- Příspěvky: 1131
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
musim říct, že se mi to docela líbí 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19252
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
zde jsou fotky svetel
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Nechci nic říkat, vypadá to dobře, ale nebýt těch protažených zadních světel do karoserie a těch pitomých černých trojúhelníků na předním nárazníku.
Foki vypadý to dost blbě, jako nějaký nedotažený předprodukční kus. Schválně si všimněte na druhé fotce, kde je vyfocené ff z boku, jak navazuje ta chromovaná linka od zadních dveří na zadní trojúhelník.
To je hnus pánové
a spíš mě to mrzí. S takovouhle to budou za chvíli lepší i ty hundaje 


Foki vypadý to dost blbě, jako nějaký nedotažený předprodukční kus. Schválně si všimněte na druhé fotce, kde je vyfocené ff z boku, jak navazuje ta chromovaná linka od zadních dveří na zadní trojúhelník.

To je hnus pánové


- Janjan
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19.01.2011 19:39
- Bydliště: Třinec
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Ještě asi dva týdny a novýho C-Maxe s ekobuřtem pořádně probrnknu, pak dám určitě vědět, jak dopadlo srovnání se starou generací.
C-Max 1.6 Duratec 74kW Gen-X SEA GREY, r.v.2010, spotřeba 6,4/100, od 8.7. 2016 jezdím na LPG
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Tak tohle jsem právě řešil, ale u Volva XC70 Summum D5, bratru za nějakých 1.398,000,-Kč po HODNĚ velké slevě, člověk si asi dneska nevybere. Tak to dva roky vydržíte a pak si koupíte něco jinýho ne???foki píše:zde jsou fotky svetel


Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- Janjan
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19.01.2011 19:39
- Bydliště: Třinec
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Tak jsem měl možnost prohlédnout si a vyzkoušet nového C-Maxe EcoBoost 1.6/110kW v akční výbavě Trend, plus nějaké doplňky a tady jsou mé dojmy.
Exteriér - nový C-Max nemá, co se týče designu, se starým prakticky nic společného. Auto na mne působí sportovně, až dravě. Líbí se mi zejména záď a pohled z profilu. Problém u mě nastává při pohledu ze předu, kde mi vadí obrovská, černá, plastová "tlama" na nárazníku a také velikost a tvar světel. Opravdu nechápu tuhle módu vypouklých světel, která vypadají jako oči žabáka
. To bude v zimě "radosti", tyhle boule zbavovat námrazy! Toto mi na celém exteriéru vadí asi nejvíc. Všiml jsem si, že u tohoto konkrétního auta jsou špatně slícovány pravé zadní dveře, kde při porovnání hran dveří vůči karosérii je v některých místech viditelné přesazení až pět milimetrů! Nejvíc na to upozorňují ozdobné lišty, které lemují spodní hranu oken. To by se stávat nemělo
. Jsem rád, že zadní stěrač je plastový, na rozdíl od toho mého, který vypadá, jako by ho přemontovali z Trabanta
. Změna nastala také v umístění předních stěračů, které jsou téměř celé schovány pod kapotou, akorát nevím, jak se dají odklopit od čelního skla, třeba při mytí auta, nebo při zimním škrábání námrazy a odstraňování sněhu
. No, snad na to nějaká vychytávka je. Prakticky celý spodek auta je oplastován, vypadá to, že tady si dal výrobce celkem záležet. Navíc, tvar spodní části karosérie naznačuje, že by se mohlo snížit riziko potlučení hran zadních dveří a nárazníků od odlétávajících kamínků
. Bohužel zástěrky opět chybí a čtyři kusy plastových výlisků si prý u Forda cení na lidových 2.000Kč
!
Interiér - po otevření řidičových dveří a usedání za volant, jsem se praštil kolenem o spodní část tubusu volantu
, což je zvláštní, protože tohle se mi u mého Maxe nikdy nestalo, a to mám sedadlo nastaveno na nejvyšší polohu. Tuto zkušenost mi potvrdil i majitel auta. Navíc jsem si všiml odstávajícího plastu před levým kolenem
, takže jsem si zahrál na fordovic montážníka a drobný nedostatek odstranil
. Sedím a musím konstatovat, že u nového Maxe je sedadlo řidiče lepší. Má lepší boční vedení, lepší potahový materiál - tady jsem spokojen
. Rozhlížím se kolem sebe a mám pocit, že vnitřní prostor tohohle auta je menší, než v předchůdci. Jsem tak nějak víc obklopen, mám méně místa na nohy, protože středový tunel je širší a vyšší. Chybí mi vzdušnost staršího modelu
. Přede mnou se rozprostírá palubní deska, připomínající "kokpit sci-fi rakety"
. Podobnou už známe třeba z Fiesty. Celá horní část je vyrobena z černého měkčeného plastu. Pro mne je moc členitá, překombinovaná a jen si říkám, že pucovat tuhle palubku nebude asi moc zábavné
. Nadšení nepanuje z dvířek odkládacího prostoru před spolujezdcem, po otevření se poměrně viklají a působí lacině
. Změnilo se rozložení a tvar některých ovládacích tlačítek a koleček, neříkám, že je to horší, nebo lepší - je to prostě jiné. Zajímavý je nový multifunkční volant, padne hezky do ruky
. Je vybaven ovladači palubního počítače a audia. Pod volantem vlevo je umístěn ovladač příplatkového tempomatu. Ale i tady mám drobný problém. Při nastavení volantu a sedadla řidiče na optimální pozici, mi horní část volantu zakrývá budíky otáčkoměru a rychloměru. Ale nakonec jsem našel kompromisní řešení. Palubní počítač je celkem klasika, změnilo se podsvícení z červeného na modré, což se mi jeví jako decentnější. Stejně je podsvícen i displej rádia s mp3, které mimochodem hraje určitě líp, než to moje základní CD6000
. Pod ovladači audia je umístěna automatická duální klimatizace, která má výdechy i pro cestující na zadních sedadlech
. Když už jsem u zadních sedadel, chybí plastové sklápěcí stolečky, které mám ve svém Maxovi. Po pravdě bych se bez nich klidně obešel i já. Změny nastaly také v zavazadlovém prostoru. Ten je nově celý potažen kobercovinou, má osvětlení na obou stranách, ale chybí zavírací přihrádky.
Motor - to mě asi zajímalo ze všeho nejvíc. Mnou testovaný C-Max poháněl nový turbobenzín 1.6 EcoBoost o výkonu 110kW. No, určitě tady nikdo nečeká, že budu já, který vlastní jednašestku 74kW, kritizovat. Auto jede líp, než atmosférická jednaosmička, na sešlápnutí plynového pedálu reaguje ochotně a rychle. Možná je moje nadšení z nového turbomotoru ovlivněno mnou vlastněnou motorizací, ale nezbývá mi, než chválit
! Auto mělo najeto 300km a PP ukazoval spotřebu rovných 7litrů
. Hlučnost se mi jevila zhruba stejná, snad o nějaké procento menší, než u mého Maxe, ale je fakt, že jsem neměl možnost hnát auto do nějakých extrémů. Dojem z řízení jsem měl výborný, Max si vede opět skvěle
. Bohužel z nového C-Maxe je horší výhled šikmo vpřed, kvůli tvaru čelního skla, kapoty a předních sloupků
. Pohled vzad je v pořádku, navíc má tohle auto dělená zpětná zrcátka, která lépe vykrývají mrtvé úhly
.
Resumé - nový C-Max je pro mne plný rozporů. Líbí se mi jeho základní silueta, mimo přední části, interiér působí až přehnaně moderně a není tak vzdušný, jako u předchůdce. Dobře se do auta nastupuje a pozice za volantem se dá nastavit v širokém rozsahu. Výborný volant a dobrá sedadla, parádní motor a podvozek. To auto se mi řídí opravdu dobře. Kvalitní audio, automatická duální klimatizace, tempomat, šestistupňová převodovka (mimochodem - rychlosti tam padaly lehce, dokonce nechybí "doporučovací šipky", které radí, kdy řadit,akorát jsem měl vnitřní problém je poslouchat). Horší výhled šikmo vpřed, menší prostor pro řidiče a spolujezdce na předním sedadle, zejména pro nohy. Navíc jsem našel pár míst s horším slícováním a některé použité materiály působí lacině a mám obavy o jejich životnost
.
Tohle auto bych koupil hlavně kvůli motoru a pocitu z jízdy, po hodinovém pobytu v novém C-Maxu jsem si dokonce začal zvykat na jiné tvary palubky a některých částí interiéru
. Na druhou stranu mě odrazují jisté fordí neduhy, třeba automatické rozsvícení světel, které je výrobcem prezentováno jako "funkce denního svícení"
. Funguje velice zvláštně (tohle udělátko rozhodně odmítám nazvat "denní svícení"). Jsou vidět nedostatky ve slícování a zejména pak neschopnost udržet solidní jakost výroby
. Prostě se mi dere na jazyk: "JE TO TYPICKÝ FORD"
. Pokud bych měl nyní kupovat nové auto, tak po zkušenostech, které jsem nasbíral se svým C-Maxem, bych měl velký problém volit opět Ford
.
Exteriér - nový C-Max nemá, co se týče designu, se starým prakticky nic společného. Auto na mne působí sportovně, až dravě. Líbí se mi zejména záď a pohled z profilu. Problém u mě nastává při pohledu ze předu, kde mi vadí obrovská, černá, plastová "tlama" na nárazníku a také velikost a tvar světel. Opravdu nechápu tuhle módu vypouklých světel, která vypadají jako oči žabáka






Interiér - po otevření řidičových dveří a usedání za volant, jsem se praštil kolenem o spodní část tubusu volantu











Motor - to mě asi zajímalo ze všeho nejvíc. Mnou testovaný C-Max poháněl nový turbobenzín 1.6 EcoBoost o výkonu 110kW. No, určitě tady nikdo nečeká, že budu já, který vlastní jednašestku 74kW, kritizovat. Auto jede líp, než atmosférická jednaosmička, na sešlápnutí plynového pedálu reaguje ochotně a rychle. Možná je moje nadšení z nového turbomotoru ovlivněno mnou vlastněnou motorizací, ale nezbývá mi, než chválit





Resumé - nový C-Max je pro mne plný rozporů. Líbí se mi jeho základní silueta, mimo přední části, interiér působí až přehnaně moderně a není tak vzdušný, jako u předchůdce. Dobře se do auta nastupuje a pozice za volantem se dá nastavit v širokém rozsahu. Výborný volant a dobrá sedadla, parádní motor a podvozek. To auto se mi řídí opravdu dobře. Kvalitní audio, automatická duální klimatizace, tempomat, šestistupňová převodovka (mimochodem - rychlosti tam padaly lehce, dokonce nechybí "doporučovací šipky", které radí, kdy řadit,akorát jsem měl vnitřní problém je poslouchat). Horší výhled šikmo vpřed, menší prostor pro řidiče a spolujezdce na předním sedadle, zejména pro nohy. Navíc jsem našel pár míst s horším slícováním a některé použité materiály působí lacině a mám obavy o jejich životnost


Tohle auto bych koupil hlavně kvůli motoru a pocitu z jízdy, po hodinovém pobytu v novém C-Maxu jsem si dokonce začal zvykat na jiné tvary palubky a některých částí interiéru







C-Max 1.6 Duratec 74kW Gen-X SEA GREY, r.v.2010, spotřeba 6,4/100, od 8.7. 2016 jezdím na LPG
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Fofo III je poměrně pěkný, co se mi nelíbí je krytka nádrže u pětidvířka a navázání kapoty na nárazník. Vypadá to že je pořád otevřená.
- J-K
- Zkušený
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 29.03.2008 13:52
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
Dneska jsem měl možnost se projet tímto trojkovým Focusem. Bylo to přímo u prodejce. Včera jsem si jen na netu zamluvil jízdu, dneska mi volali a hned jsme se domluvili na 13.00. Sice byl s pravostrannym řízením (jiný tady u nás v Londýně nemaj
) ale to už je detail. Byla to verze Titanium a poháněl ho motor 1.6 ecoboost. Hrál jsem vážného zájemce
Něco k designu - když jsem na něj koukal ze začátku na netu, tak se mi moc nelíbil. Čumák by ještě šel, ale nelíbilo se mi jak má krátkej předek oproti celýmu autu. A ten zadek mi přišel takovej hrozně hranatej, ale jen při pohledu zezadu, a moc přeplácanej různejma liniema a prohybama. Ale Když jsem ho viděl ve skutečnosti, tvar mi přišel super ( zvlášť při pohledu od předních bočních dveří na zadní partie
). Ve skutečnosti je ten zadek širší a placatější než na fotkách, což mě potěšilo. Takže po designový stránce mi na něm vadí jenom moc těch liníí vzadu..
K interiéru žádný zásadní výtky nemám. Je sice trochu divokej, ale to se mi líbí. Když do něj sednete, tak hned zaujme, že palubní deska sahá až někam do půlky motoru nebo co. Pomalu ani nedosáhnu na sklo. Ale to teď maj asi všechny moderní auta. Jinak interiér působí stísněnějším dojmem než u starýho focuse. A kufr je hrozně mělkej (i přes to, že měl jen dojezdovku)..což mi přišlo hodně na prd. Na zadních sedačkách jsem moc nepobyl. Přední však měly super boční vedení (verze Titanium – nevim jakej je v tom rozdíl) a hned jsem našel svojí ideální pozici.
K samotné jízdě. Nastartoval jsem tlačítkem (které je podle mě docela blbě umístěné). Věnec volantu je akorát do ruky. Hned jsem se tam cítil dobře. Udělal jsem si pár koleček na parkovišti na seznámení a jeli jsme. Když jsem zastavil na první křižovatce, tak jsem se lekl, když mi to chcíplo…stop/start bych do toho auta snad ani nechtěl. V porovnání s mym starym, sníženym Focusem na 17” byl tento o dost měkčí a pohodlnější. Bohužel jsem neměl možnost ho otestovat naplno, ale pár zatáček jsem projel svižněji a musím říct, že…je to prostě Focus - super podvozek. Ten ecoboost, I když bych to něměl porovnávat, je proti mojí 1.6 trošku jinde. Brzdy samozřejmě byly ostřejší. Aktivního parkovacího asistenta to sice nemělo, ale když jsem couval k plotu, tak se hodily čidla. O technických vychytávkách se nebudu rozepisovat..to si můžete přečíst na netu. No, ven se mi z něj zrovna nechtělo
Vzpomínám, že když ho uváděli, tak jsem na něj koukal zkrz prsty, ale teď už vím, že ho jednou budu chtít. Konkurence je sice silná, člověk by se i zamyslel, ale my, co máme tak rádi tyto auta s modrým oválem, máme jasno. Takže když to shrnu, tak je to super auťák. Jen bych si ho snížil, dal pořádný kola a pár jiných drobností. Stejně jako to mam u starouše…
PS. Nikdy jsem žádnou takovouhle “recenzi” nepsal, tak případně omluvte moje nezkušenosti…


Něco k designu - když jsem na něj koukal ze začátku na netu, tak se mi moc nelíbil. Čumák by ještě šel, ale nelíbilo se mi jak má krátkej předek oproti celýmu autu. A ten zadek mi přišel takovej hrozně hranatej, ale jen při pohledu zezadu, a moc přeplácanej různejma liniema a prohybama. Ale Když jsem ho viděl ve skutečnosti, tvar mi přišel super ( zvlášť při pohledu od předních bočních dveří na zadní partie

K interiéru žádný zásadní výtky nemám. Je sice trochu divokej, ale to se mi líbí. Když do něj sednete, tak hned zaujme, že palubní deska sahá až někam do půlky motoru nebo co. Pomalu ani nedosáhnu na sklo. Ale to teď maj asi všechny moderní auta. Jinak interiér působí stísněnějším dojmem než u starýho focuse. A kufr je hrozně mělkej (i přes to, že měl jen dojezdovku)..což mi přišlo hodně na prd. Na zadních sedačkách jsem moc nepobyl. Přední však měly super boční vedení (verze Titanium – nevim jakej je v tom rozdíl) a hned jsem našel svojí ideální pozici.
K samotné jízdě. Nastartoval jsem tlačítkem (které je podle mě docela blbě umístěné). Věnec volantu je akorát do ruky. Hned jsem se tam cítil dobře. Udělal jsem si pár koleček na parkovišti na seznámení a jeli jsme. Když jsem zastavil na první křižovatce, tak jsem se lekl, když mi to chcíplo…stop/start bych do toho auta snad ani nechtěl. V porovnání s mym starym, sníženym Focusem na 17” byl tento o dost měkčí a pohodlnější. Bohužel jsem neměl možnost ho otestovat naplno, ale pár zatáček jsem projel svižněji a musím říct, že…je to prostě Focus - super podvozek. Ten ecoboost, I když bych to něměl porovnávat, je proti mojí 1.6 trošku jinde. Brzdy samozřejmě byly ostřejší. Aktivního parkovacího asistenta to sice nemělo, ale když jsem couval k plotu, tak se hodily čidla. O technických vychytávkách se nebudu rozepisovat..to si můžete přečíst na netu. No, ven se mi z něj zrovna nechtělo

Vzpomínám, že když ho uváděli, tak jsem na něj koukal zkrz prsty, ale teď už vím, že ho jednou budu chtít. Konkurence je sice silná, člověk by se i zamyslel, ale my, co máme tak rádi tyto auta s modrým oválem, máme jasno. Takže když to shrnu, tak je to super auťák. Jen bych si ho snížil, dal pořádný kola a pár jiných drobností. Stejně jako to mam u starouše…

PS. Nikdy jsem žádnou takovouhle “recenzi” nepsal, tak případně omluvte moje nezkušenosti…

Je: Ford Focus 5dv, 1.6Ti-VCT 77kw, r.v. 2015 - Black Panther
Byl: Ford Focus 5dv, 1.6 74kw Zetec, r.v.2002 - Moondust Silver -- Fofogalerie

Byl: Ford Focus 5dv, 1.6 74kw Zetec, r.v.2002 - Moondust Silver -- Fofogalerie

-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: prvni-jizda-s-novym-fordem-focus
U černého se ty plastové trojúhelníky na čumáku ztratí a nevypadá to vůbec špatně
Ale černé auto bych nechtěl, to je furt špinavé
Ale černé auto bych nechtěl, to je furt špinavé
FF II 1,6 benzín kombi Trend
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti