Já řeším něco podobného, v rozpětí otáček 1500-2000 mě to trochu cuká. Není to závislé na teplotě motoru, dělá to stále, jen při studeném motoru je to více patrné. Tohle cukání se projevuje jen při velmi malém přidání plynu, nebo při udržování konstantní rychlosti. Občas to je jako když jedu po hrbolaté silnici ... Diagnostika nic nepíše, svíčky jsem měnil před 10ti tisíci, cívky jsou opticky OK a zapalování válců je bez výpadků (alespoň podle diagnostiky). Co mě trochu zaráží, je, že při volnoběhu při lehounkém přidání plynu se otáčky ze 750/min propadnou na cca 690/min (auto se jakoby přidusí) a vrátí se zpět na 750/min. Když zvládnu udržet plyn ve stejné poloze udělá to třeba třikrát po sobě, a pak už stoupnou na 830-850/min. Takže babo raď, protože u nás ve Fordu tenhle motor viděli asi třikrát, z toho dvakrát u mě ...

A když diagnostika mlčí, tak je pro ně vše allright ....
