Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.06.2010 15:37
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Jedu ráno domu a cca 20km vše vpoho, pak při akceleraci se rozblikala kontrolka žhavení motor zaškubal a zastavil se, vypnul jsem klíček a po chvilce nastarloval a auto jelo dál, toto se opakovalo asi 3x. Motor má najeto kolem 120000km, já osobně s tim autem mám najeto asi 6000km, tankuju VERVU a teď na zimu dávám i VIF, všechny filtry taky nové. Diagnostika mi ukázala kod chyby - P0251 - GENERIC (Chyba vstrikovaciho cerpadla A), nebo GM(Injection Pump Camshaft System Conditions) . Neví někdo co to znamená ? Poradí někdo, díky moc. Nezdá se mě ten tlak paliva při uložené chybě. Jo ráno bylo -12. Před jízdou jsem měl odpojenou baterku protože jsem jí nabíjel. Auto zatim jezdí normálně, tak nevim co tomu je.
Ford focus 1.8TDCi 74kW r.v.2004
Hodnoty uložené při chybě - Freeze Frame Data
P0251 - Chyba vstrikovaciho cerpadla A
04 - Vypočtená zátěž 73 %
05 - Teplota chladící kapaliny 82 °C
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 187 kPa
0C - Otáčky motoru 2215 rpm
0D - Rychlost vozidla 84 km/h
11 - Absolutní poloha škrtící klapky 58,0 %
23 - Tlak paliva 10700 kPa
42 - Napájení řídící jednotky 14,592 V
Tabulka měřených hodnot
04 - Vypočtená zátěž 24 % 8,63 21,39 25,49
05 - Teplota chladící kapaliny 51 °C 49,00 49,67 51,00
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 100 kPa 97,00 100,93 108,00
0C - Otáčky motoru 901 rpm 877,00 1073,56 1610,00
0D - Rychlost vozidla 0 km/h 0,00 0,00 0,00
0F - Teplota nasávaného vzduchu 25 °C 24,00 24,67 25,00
10 - Průtok vzduchu 14,30 g/s 10,55 15,62 26,11
11 - Absolutní poloha škrtící klapky 0,0 % 0,00 5,15 16,08
21 - Vzdálenost ujetá s rozsvícenou kontrolkou motoru MIL 5766 km 5766,00 5766,00 5766,00
23 - Tlak paliva 26500 kPa 26300,00 35401,75 60100,00
2F - Hladina paliva 21,2 % 21,18 21,18 21,18
31 - Vzdálenost ujetá od vymazání paměti závad 5968 km 5968,00 5968,00 5968,00
33 - Tlak okolního vzduchu 131 kPa 131,00 131,00 131,00
Ford focus 1.8TDCi 74kW r.v.2004
Hodnoty uložené při chybě - Freeze Frame Data
P0251 - Chyba vstrikovaciho cerpadla A
04 - Vypočtená zátěž 73 %
05 - Teplota chladící kapaliny 82 °C
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 187 kPa
0C - Otáčky motoru 2215 rpm
0D - Rychlost vozidla 84 km/h
11 - Absolutní poloha škrtící klapky 58,0 %
23 - Tlak paliva 10700 kPa
42 - Napájení řídící jednotky 14,592 V
Tabulka měřených hodnot
04 - Vypočtená zátěž 24 % 8,63 21,39 25,49
05 - Teplota chladící kapaliny 51 °C 49,00 49,67 51,00
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 100 kPa 97,00 100,93 108,00
0C - Otáčky motoru 901 rpm 877,00 1073,56 1610,00
0D - Rychlost vozidla 0 km/h 0,00 0,00 0,00
0F - Teplota nasávaného vzduchu 25 °C 24,00 24,67 25,00
10 - Průtok vzduchu 14,30 g/s 10,55 15,62 26,11
11 - Absolutní poloha škrtící klapky 0,0 % 0,00 5,15 16,08
21 - Vzdálenost ujetá s rozsvícenou kontrolkou motoru MIL 5766 km 5766,00 5766,00 5766,00
23 - Tlak paliva 26500 kPa 26300,00 35401,75 60100,00
2F - Hladina paliva 21,2 % 21,18 21,18 21,18
31 - Vzdálenost ujetá od vymazání paměti závad 5968 km 5968,00 5968,00 5968,00
33 - Tlak okolního vzduchu 131 kPa 131,00 131,00 131,00
Naposledy upravil(a) xwolf dne 05.12.2010 22:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.12.2010 20:32
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
motor 1,8 TDCi 74kW
Mám od pátku 3.12.2010 ten samý problém. Při jízdě do kopce se rozbliká žhavení, vetily se velmi hlasitě ozvou a motor zhasne. Při jízdě s kopce nebo po rovině jen bliká žhavení jde volnoběh a nelze přidat plyn. Častěji se to stane při zátěži. Stává se to při -10°C i při -2°C. Za tepla se mi to nikdy nestalo, ani loni v zimě. Mě se zdá, že něco zamrzá - nafta? Kdybyto byl snímač vačky nebo pedál plynu, tak by to snad nešlo pořád. Připomíná mi to jízdu na motorce, když jsem měl v karburátoru kapku vody. Též se mi tohle stalo v zimě u polského Fiatu 1500ccm, tam byly vidět knedlíky v benzinovém potrubí. Na sytič jsem ho dovezl do teplé garáže, přilil do benzínu 3dcl lihu, vypustil knedlíky z potrubí a zase se jezdilo. Na Fordíka teplou garáž nemám, stojí na mraze, tak ho asi zazimuji a počkám na Jaro !
Mám od pátku 3.12.2010 ten samý problém. Při jízdě do kopce se rozbliká žhavení, vetily se velmi hlasitě ozvou a motor zhasne. Při jízdě s kopce nebo po rovině jen bliká žhavení jde volnoběh a nelze přidat plyn. Častěji se to stane při zátěži. Stává se to při -10°C i při -2°C. Za tepla se mi to nikdy nestalo, ani loni v zimě. Mě se zdá, že něco zamrzá - nafta? Kdybyto byl snímač vačky nebo pedál plynu, tak by to snad nešlo pořád. Připomíná mi to jízdu na motorce, když jsem měl v karburátoru kapku vody. Též se mi tohle stalo v zimě u polského Fiatu 1500ccm, tam byly vidět knedlíky v benzinovém potrubí. Na sytič jsem ho dovezl do teplé garáže, přilil do benzínu 3dcl lihu, vypustil knedlíky z potrubí a zase se jezdilo. Na Fordíka teplou garáž nemám, stojí na mraze, tak ho asi zazimuji a počkám na Jaro !
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.06.2010 15:37
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Pravda, taky jsem slyšel při zátěži ty ventily.
Ford Focus combi, 1.8 TDCi 74kW, r.v. 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05.12.2010 12:50
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Může to být zamrzající nafta / voda v naftě, nafta mrazem tuhne a pak špatně teče z nádrže přes filtr do čerpadla, nebo pokud máš v naftě vodu tak ta zamrzá a může ucpávat filtr, čerpadlo nemá dostatek pro nakrmení motoru, ten zhasne nebo jde divně na volnoběh a po přidání plynu zhasne a čerpadlo hodí chybu tlaku (bliká kontrolka žhavení). Zkus dát zimní aditivum do nafty + vyndat filtr, vzít ho do tepla a počkat pár hodin až pořádně rozmrzne, celý ho vypusti a dej do něho zimní naftu. Pokud nemáš origo Delphi filtr tak bych ho být tebou velmi rychle pořídil.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
co to bylo za diagnostiku ? muze se stat ze kazda diagnostika napise chybu jinak .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.06.2010 15:37
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Kabel ELM327 + ScanMaster 2.1, kod chyby P0251, na této stránce http://www.dtcsearch.com/P0251/ je chyba popsaná. Jsou tam dvě možnosti, Generic nebo GM, teď kterou se řídit.
Ford Focus combi, 1.8 TDCi 74kW, r.v. 2004
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
ono je to spis tim ze kazda znacka ma jine hlaseni chyby a nemas tam forda je tam jen GM a ten generic
U forda je P1564 ze FIP odstavilo PCM aby nedoslo k poskozeni motoru
dle toho tveho vypisu to je :
Audi Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Throttle control unit - voltage low during basic setting
Cause Battery, wiring
Notes Throttle control unit incorporates the following components: TP sensor, CTP switch (if fitted), ISC actuator/position sensor or throttle motor/position sensor.
GM Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Vehicle Acceleration Too High - Cruise Control Disabled
Cause Engine running with Cruise Control enabled and engaged, then the PCM detected an extremely rapid rate of vehicle acceleration
Infiniti Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Cruise control master switch - circuit malfunction
Cause Wiring, cruise control master switch, ECM
Nissan Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Cruise control master switch - circuit malfunction
Cause Wiring, cruise control master switch, ECM
Volkswagen Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Throttle control unit - voltage low during basic setting
Cause Battery, wiring
Notes Throttle control unit incorporates the following components: TP sensor, CTP switch (if fitted), ISC actuator/position sensor or throttle motor/position sensor.
preklad :
Audi Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis ovládání plynu jednotka - napětí nízké během základní nastavení
Příčina baterie, elektroinstalace
Bere na vědomí, plyn řídící jednotka zahrnuje tyto součásti: TP senzor, spínač CTP (pokud existuje), ISC pohon / čidlo polohy škrtící klapky nebo motor / snímač polohy.
GM Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis vozu zrychlení příliš vysoké - Cruise tělesně řízení
Příčina chodu motoru s tempomatem povolena a zabývá, pak PCM zjištěn extrémně rychlou rychlost vozidla zrychlení
Infiniti Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis Tempomat hlavní vypínač - okruh poruchy
Příčina Elektroinstalace, tempomat hlavního vypínače, ECM
Nissan Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis Tempomat hlavní vypínač - okruh poruchy
Příčina Elektroinstalace, tempomat hlavního vypínače, ECM
Volkswagen Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis ovládání plynu jednotka - napětí nízké během základní nastavení
Příčina baterie, elektroinstalace
Bere na vědomí, plyn řídící jednotka zahrnuje tyto součásti: TP senzor, spínač CTP (pokud existuje), ISC pohon / čidlo polohy škrtící klapky nebo motor / snímač polohy
U forda je P1564 ze FIP odstavilo PCM aby nedoslo k poskozeni motoru
dle toho tveho vypisu to je :
Audi Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Throttle control unit - voltage low during basic setting
Cause Battery, wiring
Notes Throttle control unit incorporates the following components: TP sensor, CTP switch (if fitted), ISC actuator/position sensor or throttle motor/position sensor.
GM Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Vehicle Acceleration Too High - Cruise Control Disabled
Cause Engine running with Cruise Control enabled and engaged, then the PCM detected an extremely rapid rate of vehicle acceleration
Infiniti Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Cruise control master switch - circuit malfunction
Cause Wiring, cruise control master switch, ECM
Nissan Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Cruise control master switch - circuit malfunction
Cause Wiring, cruise control master switch, ECM
Volkswagen Number P1564
Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description Throttle control unit - voltage low during basic setting
Cause Battery, wiring
Notes Throttle control unit incorporates the following components: TP sensor, CTP switch (if fitted), ISC actuator/position sensor or throttle motor/position sensor.
preklad :
Audi Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis ovládání plynu jednotka - napětí nízké během základní nastavení
Příčina baterie, elektroinstalace
Bere na vědomí, plyn řídící jednotka zahrnuje tyto součásti: TP senzor, spínač CTP (pokud existuje), ISC pohon / čidlo polohy škrtící klapky nebo motor / snímač polohy.
GM Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis vozu zrychlení příliš vysoké - Cruise tělesně řízení
Příčina chodu motoru s tempomatem povolena a zabývá, pak PCM zjištěn extrémně rychlou rychlost vozidla zrychlení
Infiniti Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis Tempomat hlavní vypínač - okruh poruchy
Příčina Elektroinstalace, tempomat hlavního vypínače, ECM
Nissan Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis Tempomat hlavní vypínač - okruh poruchy
Příčina Elektroinstalace, tempomat hlavního vypínače, ECM
Volkswagen Počet P1564
Typ Powertrain - Výrobce kontrolované DTC - Kontrolovaná výrobce
Popis ovládání plynu jednotka - napětí nízké během základní nastavení
Příčina baterie, elektroinstalace
Bere na vědomí, plyn řídící jednotka zahrnuje tyto součásti: TP senzor, spínač CTP (pokud existuje), ISC pohon / čidlo polohy škrtící klapky nebo motor / snímač polohy
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
asi bych zacal diagnostikou u forda .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.06.2010 15:37
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Jasný, tomu rozumim. Je to jen taková hoby diagnostika, možna kdyby byla doplněná databáze tak by to celkem šlo. Zajedu k Fordu. Díky
Ford Focus combi, 1.8 TDCi 74kW, r.v. 2004
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
podle toho co jsi nahore oznacil by to mohl byt tlak paliva na railu ,ale taky ti to vypsalo ze jsi jezdil na svitici chybu 5766km , coz je taky asi blbost . a nevim jestli ti to neco ukaze pokud jsi ty chyby vymazal
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.06.2010 15:37
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Nene to je vpořádku, je tam ještě porucha P0401- nedostatečný průtok spalin ventilem EGR ,mam zaslepenej EGR ventil. A ty km zhruba sedí od rozsvícené kontrolky poruchy motoru. Tim jsem nikoho nechtěl zatěžovat. Chyby jsem smazal a zatim musim zaklepat nerosvítila se.
Ford Focus combi, 1.8 TDCi 74kW, r.v. 2004
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
tak to to asi nic neukaze , pockat az se to rozblika a pak to resit .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.12.2010 20:32
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Zdravím a od pondělí jsem bez problému. V PO jsem nechal Forda 2 hod. bafat na dvoře na volnoběh a ejhle - běhá zase na plný výkon a bez výpadků !!! = zmrzlá nafta ve filtru i v nádrži se rozehřála . Včera jsem ho byl projet 100+100km na Jih a zjistil jsem příčinu zamrznutí nafty. V Čimelicích, kde jsem minule tankoval, mají i EcoDiesel. Zřejmě jsem nabral tuhle řepkovou míchanici. Většinou beru u Benziny v Protivíně.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.12.2010 20:32
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Také mi svítila porucha motoru ale v PO po rozehřátí nafty zhasla.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
xwolf: Zamrzla Ti nafta, stejne jako mne minuly tyden
Snizi se prutok paliva systemem a nahlasi to chybu tlaku paliva, po rozehrati je vse ok. Tankuju taky Vervu a uz pro ni na stejnou pumpu nepojedu (Pha, Kolbenova) ...

S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů