Krátkodobé sporadické straty výkonu
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
V tom případě je i možné že by to mohl být elektronický pedál plynu.
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- jookyn1983
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Právě kdyby to byl ten pedál tak se asi dá sehnat jenom na vrakárně
Jinak mám Cmax 1.6TDci bez DPF a najeto 123000.

-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.10.2010 00:20
- Bydliště: Děčín
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Vypadá to na pedál plynu. Může být poškozený jen v určité poloze, jinak funkční. Zkus tu diagnostiku.
FORD FOCUS 1.8 TDCi r.v.2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Je to pretlakový ventil na odvetrávanie kľukovej skrine a je v plastovom kryte hlavy motora. (Vedľa víka pre nalievanie oleja)
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Na pedál plynu som mal tiež podozrenie, ale mal som ho rozobratý . Je to bezkontaktný indukčný snímač (zdvojený kvôli spoľahlivosti - dva plošáky ktoré sa voči sebe natáčajú - takže tam ani nie je sa čo pokaziť). Do úvahy som bral aj možnosť chybového prenosu medzi IC (vyhodnocuje polohu plynového pedálu) a PCM. Premeral a prečistil som všetky konektory ktorými prechádza CAN HS zbernica medzi IC a PCM - nepomohlo.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- peters111
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 07.08.2008 08:21
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Taky bych to asi tipoval na plynový pedál. Ještě jsem ho ale neměřil. Ale je možný, že u měření se to zrovna neprojeví.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF
- jookyn1983
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
bufer takže tys to vyměnil a přestalo? Kolik ten ventil stojí?A kde se dá sehnat?
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Nemenil som ho, chcem ho prečistiť a uvidím či to pomôže. Ci sa dá zohnať nový neviem, v katalógu je náhradný diel celý kryt hlavy.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- jookyn1983
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
A můžeš sem hodit nějakou fotku?Nějak pořád nemůžu najít co myslíš 

- Dav
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
To bufer:To cukani by opravdu mohl zpusobovat PCV ventil, dobrej postrech
Take me to cukalo co cca 150km, vzdy jen jednou max dvakrat. Po 5tis km mi zacal ze zadu motoru z vika, (tam kde je egr) prosakovat olej a cukani uz prestalo. Odvetrava mi to asi tim vikem
Jak budes mit dalsi info ohledne koupe, pripadne vycisteni, tak dej hned vedet
To jookyn1983: Viz. foto


Jak budes mit dalsi info ohledne koupe, pripadne vycisteni, tak dej hned vedet

To jookyn1983: Viz. foto
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Asi to nebude PCV. Skúšal so ho rozobrať, ale nepodarilo sa mi (tie úchytky na víku sú dosť tvrdé a bál som sa že ich olámem). Prstom som ale skúšal cez otvor do sania hýbať pružinku so západkou a bola úplne voľná a čistá, takže si myslím že PCV je OK. takže to nateraz vzdávam ...
(musím riešiť iný problém - stratil som kľúč....)

Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- jookyn1983
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu


-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
V tom štádiu som bol tiež asi tak pred pol rokom. Tak som to dal do rúk špecialistovi (s BOSCH KTS 200 testovacou jednotkou). Večer mi volal že diagnostika mu ukazuje - 1. nespoľahlivý signál čidla snímania otáčok kľukového hriadeľa. 2.nespoľahlivý signál čidla snímania otáčok vačkového hriadeľa. 3.vadný spínač plynového pedálu. 4. vadný spínač spojkového pedálu. Navrhol mi že urobí výmenu rozvodov a pri tej príležitosti keď to bude mať rozobraté pozrie aj tie čidlá.
S tým som nesúhlasil - do rozvodov mám ešte 50 tkm a nezdá sa mi že by čidlá neboli OK lebo sú to čidlá trvalo monitorované riadiacou jednotkou a bolo by to zapísané v chybových kódoch riadiacej jednotky. V podstate mi dal za pravdu a dohodli sme sa, ža ešte niečo poskúša a ak na nič nepríde, mám si ho zobrať.
Tak sa aj stalo povedal, že na nič neprišiel, ale že sa bol s autom previesť a chodí normálne. Ja som doma potom ešte prečistil všetky konektory a cca mesiac mi auto chodilo v pohode. Už som si myslel že je to OK, že to bol nejaký kontakt. Teraz to začalo zas, aj keď len občas a nie tak zretelne ako predtým...
Ak budem mať niečo nové dám vedieť.
S tým som nesúhlasil - do rozvodov mám ešte 50 tkm a nezdá sa mi že by čidlá neboli OK lebo sú to čidlá trvalo monitorované riadiacou jednotkou a bolo by to zapísané v chybových kódoch riadiacej jednotky. V podstate mi dal za pravdu a dohodli sme sa, ža ešte niečo poskúša a ak na nič nepríde, mám si ho zobrať.
Tak sa aj stalo povedal, že na nič neprišiel, ale že sa bol s autom previesť a chodí normálne. Ja som doma potom ešte prečistil všetky konektory a cca mesiac mi auto chodilo v pohode. Už som si myslel že je to OK, že to bol nejaký kontakt. Teraz to začalo zas, aj keď len občas a nie tak zretelne ako predtým...
Ak budem mať niečo nové dám vedieť.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- jookyn1983
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Mě cca 3 měsíce zpět dělali rozvody a řemenici (rozpadla se mi) a týpek v servise mi říkal že právě mi to ustřelilo senzor otáček nebo kabel k němu a že musel letovat ten kabel a nějak i ten senzor přidělat tak jestli nebude tam problém
teď ho jenom najít ... 


- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Tak mám ůplně stejný problém,nekdy to stratí výkon,cuká to a otáčky jdou max.do 3000.
Po zhasnutí motara a znovu nastertování to je zase OK.Ale zjistil jsem,že mě propouští 2a3 vstřik,ve Fordu mě řekli,že to může být tím.Tak jsem se zrovna nechal obědnat na pondělí.
Nic proti,ale už mě ten FORD začíná sr....

Po zhasnutí motara a znovu nastertování to je zase OK.Ale zjistil jsem,že mě propouští 2a3 vstřik,ve Fordu mě řekli,že to může být tím.Tak jsem se zrovna nechal obědnat na pondělí.
Nic proti,ale už mě ten FORD začíná sr....


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti