Pokud to mas jako rodinne auto, tak urcite diesel. 2,5-ka zere celkem dost a ma v Maxovi snizeny vykon. I tak skoda Mk1....ale duvody chapu.
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
Dík. jasně že diesel myslel jsem jestli 1.8 - 2 nebo 2.2 . Rad bych to asi čipnul .
Co by bylo nejlepší s ohledem na vydrž atd. sporták z toho mít nechci ale jet to taky musí .
Ted jsem koukal že 2l ma 103 KW asi 140 koní to bych z toho mohl těch 160koníku dostat čipem?
Nevím o tohle tema jsem se nikdy nezajímal s moji 1.6 to nemelo smysl.
S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO
Stela: čipem atmosférického benzínu počítej tak 10% navíc, takže 160 PS asi ne S-Max je velké auto, jestli benzín, tak jedině tu 2,5T
...Teď jsem si všimnul, že byla myšlena nafta - pardon děkuji za upozornění ...
Naposledy upravil(a) HmerX dne 27.09.2010 20:05, celkem upraveno 3 x.
Ale on mluvil o turbo dieselu Atmosfericky dvoulitr ma 107kW..
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie) Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie) Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)
ja bych volil galaxy 2.2 TDCI , Smax je trochu nepraktickej na 6a 7 misto , a vis ze uz mas 3-5 obsazene a jeste neni vsem dnum konec
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč