Dekarbonizace vznětových motorů
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Dekarbonizace vznětových motorů
Věříte tomu?
Není to něco jako olej na celý život. Karbon snad odstraní jen ocel. kartáč a ne chemie.
Není to něco jako olej na celý život. Karbon snad odstraní jen ocel. kartáč a ne chemie.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- horis
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 04.07.2008 22:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
No zajimala by me cena
ja ted pouzival na vycisteni EGRu toto a rozpoustelo to dost. Je pravda, ze ne uplne vse.. Tak mozna, ze nejaka chemie za hodinovy proces to zvladne 


-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Já jsem teď nechal dekarbonizovat EGR ventil u známého v servisu a i s vyčištěním sacího potrubí mě to vyšlo na 400Kč. Dva dny byl ten ventil naložen v nějaké lázni, prý byl fest zasranej...
Každopádně mi to můj problém s občasným cukáním při přidání plynu nepomohlo
Každopádně mi to můj problém s občasným cukáním při přidání plynu nepomohlo

Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Taky jsem EGR+sací potrubí čistil podobným způsobem,ale spíš preventivně,když jsem při kontrole vůle ventilů měl vyndaný trubky k interkoleru a viděl jak je zanešenej.Podle mě při namontovaném sacím potrubí,není možné EGR ventil vyčistit,aniž by bordel z něj nenapadal do motoru.Demontáž sacího potrubí není noc snadná,musí se nejdřív odšroubovat výfukové potrubí,aby se získal přístup ke šroubům sání který je ale stejně nic moc.Cena 400kč za tuto práci je proto výborná.
Naposledy upravil(a) Jardak dne 23.06.2010 18:39, celkem upraveno 1 x.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
jj, máš pravdu, demontáž sacího potrubí není snadná a známej pěkně nadávalJardak píše:Taky jsem EGR+sací potrubí podobným způsobem,ale spíš preventivně,když jsem při kontrole vůle ventilů měl vyndaný trubky k interkoleru a viděl jak je zanešenej.Podle mě při namontovaném sacím potrubí,není možné EGR ventil vyčistit,aniž by bordel z něj nenapadal do motoru.Demontáž sacího potrubí není noc snadná,musí se nejdřív odšroubovat výfukové potrubí,aby se získal přístup ke šroubům sání který je ale stejně nic moc.Cena 400kč za tuto práci je proto výborná.

Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
- Vitalish
- Zkušený
- Příspěvky: 1131
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
mě dneska při výměně oleje nabízeli tohle (BG 244): http://www.iob.cz/produkty-bg-care/prod ... -emisi.php Je to poměrně renomovaná firma, tak by si nelajsli prodávat nějakej nevyzkoušenej sajrajt, ale přes to by mě zajímala nějaká fundovaná debata o věci. Argument, že uvolněný usazeniny musej někam spadnout mi přijdou celkem logický a že by vše odešlo výfukem se mi moc nezdá...
Cena za BG 244 = 400 Kč
Slovo odborníka....?
Cena za BG 244 = 400 Kč
Slovo odborníka....?
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Věřím na upřímnost.
ALE tohle moc upřímně nezní.
Pokud po spotřebování přípravku nenaměříte žádné zlepšení,
vrátíme Vám peníze za použitý přípravek. *
* Částka bude vyplacena na základě předložení originálního záznamu měření parametrů (emise, diagnostika vstřikování, lambda sondy) před použitím BG 244 a po spotřebování přípravku BG 244. K proplacení částky je nutný prodejní doklad. Pro správnou funkci přípravku je minimální množství paliva v nádrži 40 litrů. Během procesu netankovat další palivo do nádrže.
ALE tohle moc upřímně nezní.

Pokud po spotřebování přípravku nenaměříte žádné zlepšení,
vrátíme Vám peníze za použitý přípravek. *
* Částka bude vyplacena na základě předložení originálního záznamu měření parametrů (emise, diagnostika vstřikování, lambda sondy) před použitím BG 244 a po spotřebování přípravku BG 244. K proplacení částky je nutný prodejní doklad. Pro správnou funkci přípravku je minimální množství paliva v nádrži 40 litrů. Během procesu netankovat další palivo do nádrže.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Vitalish
- Zkušený
- Příspěvky: 1131
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: Dekarbonizace vznětových motorů


Ale spíš by si rád poslechl názor na ty uvolněný nečistoty a směr jejich odchodu ze systému....
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Dekarbonizaci nabízí i Ford ve svých značkových servisech, jak jsem viděl na výkazu práce.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Ja mu obcas slapnu na krk a vyzenu saze, pak problem s karbonem nemam - najeto uz 207t km.
- fishbed
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.07.2010 04:12
- Bydliště: BB-SK
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Mam dobre skusenosti s klasickym acetonom na rozpustenie karbonu, ale pozor na farbene casti a tiez plasty - zere to vsetko!
FoFo II 05` 1,6 TDCI (110PS), bez DPF, Kombi Ghia, Deep Navy
- Wincenzou
- Pokročilý
- Příspěvky: 768
- Registrován: 29.05.2009 13:38
- Bydliště: Trutnov
Re: Dekarbonizace vznětových motorů
Já když jsem před několika dny zaslepoval egr tak trubky moc zasr... nebyly, trocha oleje na stěnách...a také volím metodu alá pelen 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů