TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Odpovědět
Uživatelský avatar
Robertilos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 965
Registrován: 10.02.2008 21:38
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Robertilos » 16.03.2010 21:44

Třeba bych to ještě s něčím spojil ;-)
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic

Uživatelský avatar
Traffic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Traffic » 17.03.2010 11:46

Tak abych poreferoval s resenim meho problemu - prave mi volali z diesel servisu, ze mam problem na vsech vstrikovacich, prej ze netesni na prepad a jeden z nich hodne.
Oprava bratru 21.500,-

Tak jsem zvedavej, jestli to timto skonci nebo ne...

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od opicak » 17.03.2010 16:14

M.P: Tak jsem na tebe sázel a čekal, že to vyřešíš. Určitě jsi projevil o hodně víc trpělivosti než já. Na druhé straně - já se nasr... a přestal to řešit. A prostě jezdím, ráno chcípne - dělám mrtvýho brouka a startnu znovu. Propracoval jsem se k tomu, že mi auto vlastně jezdí 8O 8O !!! Ne, to je fór. Jasně, že tohle člověka štve, ale mě to za jízdy nedělá (děcka tohle musím zaklepat) a ráno zatnu zuby. Problém je v tom, že jezdím každý den a v pohodě, ale přítelkyně chce letos do Chorvatska a to už mi lepí. Prostě .... jak na auto není 100% spoleh je to na houby. Tak se ze mě stal obyčejný uživatel - jezdím, neleštím, nevysávám ... jen jezdím a pokukuju po něčem jiném. Je to tak a v tomhle tě chápu. Kolega na podzim prodává ochcávku a když povracím flašky a hodí to dost, jdu do ní. Pánové Focusáci se snad zlobit nebudou. Začarované auto mi fakt radost nedělá a klepat se při každé delší jízdě s malou na zadních sedadlech, jestli ji dovezu domů - na to nemám nervy. Znovu opakuju svou životní zkušenost, kterou si odnesu do hrobu - nafta patří do traktoru, ať žije benzín !!!!
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Nicco » 17.03.2010 16:32

opicak píše:M.P: Kolega na podzim prodává ochcávku a když povracím flašky a hodí to dost, jdu do ní. Pánové Focusáci se snad zlobit nebudou. Začarované auto mi fakt radost nedělá a klepat se při každé delší jízdě s malou na zadních sedadlech, jestli ji dovezu domů - na to nemám nervy. Znovu opakuju svou životní zkušenost, kterou si odnesu do hrobu - nafta patří do traktoru, ať žije benzín !!!!
Nafta vo FofoI a nizsie je katastrofa, co priznal aj Ford, nakupom dieselov od PSA. TDI to je ine kafe, aspon co som pocul, osobnu skusenost nemam. Kup si 77kw a mas pokoj.
Lenze. Otazka je, ci sa ti nafta vobec vyplati u stareho auta.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Pirmin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 89
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Varnsdorf

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Pirmin » 17.03.2010 16:45

Ještě k tomu čerpadlu.Koukal jsem do Microcatu podle VIN mojeho auta a je tam.Přikládám obrázek.http://yfrog.com/baerpadlovndrij
Ford Focus combi 1.0 92 kw 2021

Uživatelský avatar
Robertilos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 965
Registrován: 10.02.2008 21:38
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Robertilos » 17.03.2010 17:36

opicak> to je jako bych to napsal já, do puntíku :!: 8O I auto mám stejné, včetně barvy. Jediný rozdíl je, že mi to ráno nezdechá, ale první ranní kilometr cuká jak stará herka :roll: Jak píšeš - už to taky neřeším, dokud to jezdí, tak jezdím. Autu už ale nevěřím, v zimě přestalo jet a asi 14 dní bylo nepojízdné.
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 17.03.2010 19:17

opicak píše:M.P: Tak jsem na tebe sázel a čekal,...... kterou si odnesu do hrobu - nafta patří do traktoru, ať žije benzín !!!!
Když jsem loni řešil který z aut si nechat ( FoFo vs. Xsara ) tak jsem původně chtěl prodat obě a koupit něco novějšího většího . Byla možnost ho prodat tenkrát za 125 tisíc , ale rozhodl jsem se špatně . V té době jsem toto fórum pročítal jen zběžně , protože jsem s ním neměl problém . Kdybych v té době věděl o špatných startech , problémech se vstřikovači , setrváky , tak bych se rozhodl jinak . V zimě nějak po Vánocích jsem si myslel že se FoFo vyléčí , tak jsem neuváženě prodal Xsaru . Auto potřebuju denně , jezdím do práce 60kiláků , a jsem na něj odkázanej . No a nevěřím mu . U všech předchozích aut jsem věděl že kdykoliv do nich budu moct sednout a jet třeba na druhej konec Evropy , ale s Fofem bych se neodvážil pustit se někam dál . Teď jak se otepluje tak cukání a chcípání se zlepšilo , například dnes ( opět cca 150 km ) to neudělalo , ale je mě jasný že na podzim to bude zpět . Je čas říct mu sbohem . Konečně budu moct vytáhnout Buráka a jezdit do práce na něm , a pak se věnovat výběru jinýho auta ... ale benzín to nebude . Nafta mě dostala a ani tyto špatné zkušenosti mě neodradili . No a při zhruba 30 000 km ročně ... jasná volba .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Traffic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Traffic » 20.03.2010 21:20

Tak abych pripojil alespon jeden pozitivni comment.
Me se podarilo problem vyresit.

Jen ve zkratce-od rijna pri teplotach pod +15 zacal TDCi spatne startovat,s nizsimi teplotami horsi a horsi. Dlouho tocil nez chytil, bezely obvykle jen 3 valce po startu, bilej dym. Pri brzkem rozjeti solidni cukatura v nizsich otackach, zvuk motoru byl na ranu z milosti.
Loni v lednu nova baterka a zhavice.

V prve rade jsem u autoel. nechal spravit starter - byl solidne vypalenej z dlouhych startu, ktere "doporucuje" prirucka k autu. Cena 2.800
V druhe rade zajel do diesel servisu - zjistena netesnost vsech vstriku, u jednoho namerena Back Leak Flow hodnota 127,2 mm3/st (tolerancni maximum je 12,0). Cena 20.000

Vysledek - auto chyta na drc, zadnej dym, pri rozjeti zadna cukatura, zvuk motoru OK.

Tak snad to memu FoFo vydrzi co nejdele...

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od SilverGhost » 01.04.2010 09:44

M.P píše: ... ale benzín to nebude . Nafta mě dostala a ani tyto špatné zkušenosti mě neodradili . No a při zhruba 30 000 km ročně ... jasná volba .
Znáš to úsloví o tom, že jen b.... udělá stejnou chybu dvakrát ? :lol: :twisted:

No nic, to byl jen šťouch, ať to vyjde...
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..Skončilo to - PRODÁNO

Příspěvek od M.P » 02.04.2010 17:00

PRODÁNO...kupuji jiné.
můžete toto téma zamknout .

Děkuji všem co přispěli jakýmkoliv příspěvkem , radou , nabídkou pomoci nebo pomocí . Především bych chtěl poděkovat Larimu , který mi zapůjčil čidlo , vstřiky ...
A přeji Vám aby Vám vaše TDCíčka jezdili bez problémů , nezlobili a nemuseli jste řešit takové patálie jako já.

Zbylo mě doma čidlo vačky a snímač otáček klikovky ... kdyby jste měl někdo zájem , prodám .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od Eidž » 02.04.2010 20:36

Asi záleží, jestli má auto najeto nebo jestli je dojetý. Kolega v práci si před rokem koupil funglovku z autosalónu. Dojíždí denně 50 km do práce. A jezdí to do 30 min. Ano, co dodat, snad zabije jen sebe. Na autě už ohnul poloosu. Co tím chci říct. Až to bude prodávat, tak např. do 3 let to bude mít tak 80 tis. km, ale vzhledem k používání, to bude neštěstí koupit. :x

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od foki » 03.04.2010 00:34

Pirmin píše:Ještě k tomu čerpadlu.Koukal jsem do Microcatu podle VIN mojeho auta a je tam.Přikládám obrázek.http://yfrog.com/baerpadlovndrij
neni tam . to je ilustracni obr.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od M.P » 03.04.2010 23:31

https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od foki » 04.04.2010 08:29

M.P píše:Zde je moje náhrada :wink:
Obrázek
http://www.jpeg.cz/view-951_IMG_0003.jpg.html
aby se na C5 foru neobjevilo brzy podobne tema a na konci bude opet prodano :mrgreen:

taky jsem jednu mel , koupeno 2003 byla to snad 2001 nebo 2002 , najeto 30000km , asi po 5000km mi odesla spojka , 10000kc , ten co to delal rikal ze majitel asi jezdil s nohou na spojce rikam OK , pak zacaly problemy se zvedanim , spravil to nejaky ventil cenu si uz nepamatuju , pak jednou pri startovani mi to napsalo neco jako motorfehler nebo neco takoveho , a neslo to natocit , samozrejme to bylo na zemi , takze hevery , podlozit tlumice aby to slo vubec nalozit , v citroenu to odmazly a stale to nacitalo ze tam je nejaka chyba , tak jsem to odvezl tak kde mi delaly tu spojku a zjistil ze preskocil remen a zvohybane ventily , cena cca 14000kc se vsim a tim si me citroen totalne ziskal a na konci story je napsano PRODANO . jo jeste jsem zapomel , protoze jsem mel limuzinu tak jsem jednou v zime pri otevírani vika ho vzal za roh a jak jsem zatlacil nahoru tak mi bouchlo okno , kdyz jsem pak shanel jine tak mi na vrakaci rekl ze to stava ze se to víko kroutí a to okno nevydrzi .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Příspěvek od M.P » 06.12.2010 10:47

foki píše:aby se na C5 foru neobjevilo brzy podobne tema a na konci bude opet prodano :mrgreen:
Po více než půl roce a najetých 19 000 km fakt ne ... prověřeno i nedávnými mrazy . Chytá na brnk . :palec_nahoru:
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host