TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Odpovědět
Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od SilverGhost » 02.03.2010 13:50

Tak to se obávám, že zdaleka ne :|
Navíc ne úplně všechno takhle lze odhalit :cry: zvláště ne úplně časté, ale existující "kombinované" závady atd...

Ta stopa do sání se taky musí prověřit.... :mrgreen:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 05.03.2010 20:28

Sice mi Lari nabídl pomoc při vyzkoušení jeho , případně jiné ŘJ , ale po konzultaci s mechanikem do toho nejdu . Zatím ....
Ale taky mi Lari poradil jednu věc se snímačem otáček kliky . Měl jsem ho zasunutej tak aby byl co nejblíž k setrváku , ale .... ale to je chyba . Pak jsem ho dal dál od setrváku a "cukání" za jízdy se zlepšilo . Po dalším posunutí to bylo už moc , takže to za jízdy zdechlo a blikalo žhavení . Tak zase o kus zpět , jenže jsem neměl nijak označenou tu zatím "nejlepší" vzdálenost , takže začínám znovu v hledání optimální montážní pozice . Teď jsem přišel z cca 20 km projížďky a snad jsem ji trefil ...
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od sibari » 06.03.2010 08:54

Tak narýchlo som prebehol vlákno a neviem ,či si ten snímač menil :?: Písal si len o vyčistení.On môže byť pri meraní úplne OK /pri "normálnej teplote"/,ale v prevádzke /mínusové teploty "pri štartovaní",alebo vysoké teploty "pri riadne zohriatom motore"/ už začne blbnúť.Ono je to v podstate cievka navinutá z velmi tenkého drátika a v prechode na vonkajší kontakt do konektora , sa to počas tepelného namáhania "utrhne",takže potom to má tzv studený spoj.Samozrejme sa to prejavuje pri tých velmi rozdielnych teplotách . . . :idea:
Môj názor , teda . . . :)
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 06.03.2010 13:43

Jj,měnil jsem ho. Mám teď jeden navíc. A to i ten nahoře , co snímá vačku .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od sibari » 06.03.2010 18:38

Ešte ma napadá , prekontrolovať káblové vedenia od čidiel do RJ /pripojenie kablikov v konektore na piny,zalomený kabel,konektor do RJ a pod/ Potom už neviem . . . :roll:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 07.03.2010 20:44

..no já už taky nevím...včera jsem ladil vzdálenost snímače otáček kliky od setrváku. Pak jsem kontroloval i všechny konektory , u nahozenýho motoru hejbal se všema kabelama , konektorama ... nic jsem nenašel . Pak jsem jel tankovat a když jsem otevíral víčko nádrže tak bylo dost "přicuclý" , zkrátka podtlak v nádrži , jak jsem ji otevřel tak si to docela dost přisálo vzduch . Tak jsem po natankování víčko nezavíral , jen položil a zavřel "dvířka" . Jel jsem pak cca 70 kiláků a ani jednou to nezacukalo za jízdy . Měl jsem radost že .... jen do dneška . To jsem jel cca 400 kiláků a zase to občas vynechalo , i s otevřenou nádrží . Fakt už nevím , mě to přijde jak nějaký občasný přerušení kontaktu , nebo krátkodobý přerušení dodávky nafty ... ale jak to hledat , když to jede x kiláků v pohodě , pak to na dvě tři vteřiny zakucká ... Jediný co se změnilo je že to ráno po nastarování nechcíplo , už asi tejden . Možná jen náhoda ...
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Nicco » 07.03.2010 20:54

Ten studeny spoj - mozno horuca stopa :|
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Lari
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1492
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Lari » 07.03.2010 21:48

Jestli chceš,tak můžeme přetáhnout ještě svazek mezi ŘJ a čidlama.Jde to dobře..
Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 08.03.2010 17:28

8O ...přetáhnout svazek kabelů mezi ŘJ a čidlama ?
Asi s tím máš zkušenost z přestavby ale mě se to nezdá že by to šlo dobře ... každý čidlo je jinde ... nevím , kouknu na to jak je to kudy vůbec vedený .
Pravda že se k nějakýmu studeňáku už taky přikláním , kupodivu to teď už asi tejden po ranním nastartování nechcíplo . A přitom teploty stále pod nulou , a někdy i hluboko pod nulou . A přitom jsem s tím v podstatě nic neudělal . A teď odpoledne to necukalo ani za jízdy ...
Zřejmě dochází na slova jednoho "odborníka" z Třebíčskýho Fordu : "...nechat bejt , to se srovná ... časem ..." :lol:
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Nicco » 08.03.2010 20:51

M.P píše:Zřejmě dochází na slova jednoho "odborníka" z Třebíčskýho Fordu : "...nechat bejt , to se srovná ... časem ..." :lol:
RJ si niveluje udaje. Zistila, ze jej vypadava dodavka paliva, tak pridava tlaky :mrgreen:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
2Romeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 22.01.2010 15:18
Bydliště: Děčín

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od 2Romeo » 08.03.2010 22:20

Zkoušel jsi dát nový plynový pedál???? Můžou tam být v háji ty plošnáky....?

Uživatelský avatar
Lari
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1492
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Lari » 08.03.2010 22:41

Zkoušel,zkoušel..:-))
Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od sibari » 09.03.2010 12:28

Priklánam sa tiež k tomu stuďaku :!: Na starom favorite to tiež skákalo, chcipalo a po precínovaní celého plošáku zapalovania to potom išlo ako "gula".Pri tom studaku sa prakticky mení prechodový odpor ,čo RJ vyhodnocuje nekorektne a tým to blbne.Môže to byť studak v RJ,čo je ale hladať ihlu v kope sena . . .
Neviem ,čo ste všetko čistili,ale prečstiť a prekontoxovať všetky konektory aj do RJ a aj kostry . . . :oops:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 09.03.2010 20:11

Nedokážu si to vysvětlit , ale dnes cestou do práce ( 60 km ) i z práce to jelo bez cukání . Teda ráno při těch -13°C ( kupodivu nechcípl ) to chvilku bylo takový nějaký polomrtvý, potřeboval větší otáčky než se trochu zahřál , ale pak dobrý ... Ale to samozřejmě nepovažuju za vyřešení problému . Uvidím zase zejtra ... stejná cesta .
O víkendu , jestli si najdu chvilku ještě asi projdu ten kabelovej svazek a prostříknu všechny konektory .
Mimochodem , v neděli jsem poprvé zkusil 60 oktanovou Vervu , ale nemyslím si že by na to měla až takovej vliv .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Milano » 11.03.2010 20:37

Porovnávací vstřikovače

Vzhledem k mimořádně úzkým tolerancím, které platí pro vygenerování kódu C2i pro vstřikovače CR je naprosto nezbytné, aby se u každé zkušební stolice používané při jejich opravách předem vypracovala cílová křivka pro každou aplikaci. Z toho důvodu si dílny musí zakoupit nový vstřikovač pro každou skupinu opravovaných vstřikovačů. Jednotlivé skupiny vstřikovačů jsou uvedeny v příloze tohoto dokumentu. Tak například před opravou vstřikovače R02201Z by měla autorizovaná opravna otestovat na své zkušební stolici nový vstřikovače Ford Lynx, a to za účelem zjištění cílové křivky pro danou skupinu vstřikovačů na této konkrétní zkušební stolici.

Při opravě vstřikovače systému Common Rail bude nutné přidělit danému vstřikovači nový kód C2i. Z toho důvodu je naprosto nezbytné vytisknout potom tento kód na štítek a štítek pak bezpečně připevnit ke vstřikovači. Vzhledem k tomu, že tento štítek musí odolat tvrdým pracovním podmínkám motoru je nutné, aby si autorizovaná opravna zakoupila tiskárnu a lepicí pásku následující specifikace: - Tiskárna: DYMO LabelManager PC - Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 12 mm ref. č. DYMO: 16959 Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 19 mm ref. č. DYMO: 16960
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti