Příspěvek
od Milano » 11.03.2010 20:37
Porovnávací vstřikovače
Vzhledem k mimořádně úzkým tolerancím, které platí pro vygenerování kódu C2i pro vstřikovače CR je naprosto nezbytné, aby se u každé zkušební stolice používané při jejich opravách předem vypracovala cílová křivka pro každou aplikaci. Z toho důvodu si dílny musí zakoupit nový vstřikovač pro každou skupinu opravovaných vstřikovačů. Jednotlivé skupiny vstřikovačů jsou uvedeny v příloze tohoto dokumentu. Tak například před opravou vstřikovače R02201Z by měla autorizovaná opravna otestovat na své zkušební stolici nový vstřikovače Ford Lynx, a to za účelem zjištění cílové křivky pro danou skupinu vstřikovačů na této konkrétní zkušební stolici.
Při opravě vstřikovače systému Common Rail bude nutné přidělit danému vstřikovači nový kód C2i. Z toho důvodu je naprosto nezbytné vytisknout potom tento kód na štítek a štítek pak bezpečně připevnit ke vstřikovači. Vzhledem k tomu, že tento štítek musí odolat tvrdým pracovním podmínkám motoru je nutné, aby si autorizovaná opravna zakoupila tiskárnu a lepicí pásku následující specifikace: - Tiskárna: DYMO LabelManager PC - Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 12 mm ref. č. DYMO: 16959 Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 19 mm ref. č. DYMO: 16960
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'