TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Tak to gratuluju a su zvědav!!!
Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Parada, takze IBU, mozes kontaktovat M.P, ma pre teba zotrvacnikIBU píše:Pri mojom šťastí na všetko by som zrovna kúpil ten jeden jediný diel, ktorý je nefunkčný.

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- globe
- Test driver
- Příspěvky: 4985
- Registrován: 23.03.2008 12:57
- Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
M.P: tak vidis
, gratulace 


- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Já mám doma taky jeden KO.. 

Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR


- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Nicco
z vlastnej skusenosti - mam octu TDI so 111t km, kamos ma podobnu len chipnutu na 140k a ma na nej 140t km, zozeru vsetko co im davame bez protestu...turba bez problemov ako aj vahy vzduchu, dokonca 2hmotak na chipnutej bez problemu a o DPF sa im ani nesniva...zato na Fofe s 119t km mam uz nove turbo, nacaty zotrvak, pripravujem sa na vymenu DPF....same radosti a to nehovorim ze v meste a na okreskach ma Oct o liter mensiu spotrebu pri rovnakych vlastnostiach...SDI mame sluzobne Fabie - to len vrci a netaha,zere rovnako ako TDI
z vlastnej skusenosti - mam octu TDI so 111t km, kamos ma podobnu len chipnutu na 140k a ma na nej 140t km, zozeru vsetko co im davame bez protestu...turba bez problemov ako aj vahy vzduchu, dokonca 2hmotak na chipnutej bez problemu a o DPF sa im ani nesniva...zato na Fofe s 119t km mam uz nove turbo, nacaty zotrvak, pripravujem sa na vymenu DPF....same radosti a to nehovorim ze v meste a na okreskach ma Oct o liter mensiu spotrebu pri rovnakych vlastnostiach...SDI mame sluzobne Fabie - to len vrci a netaha,zere rovnako ako TDI
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
A to ten setrvák nebyl slyšet
to muselo klepat přece. 


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Gratulace byli předčasné ...
Setrvák byl sice KO , po výměně to vypadalo že došlo k odstranění cukání a vynechávání za jízdy . Dnes jsme ještě přehazovali vstřiky a vždycky to jeli projet a .... opět to za jízdy vynechává a cuká .
I mechanik je už z toho zoufalej , dokonce snad i víc než já ... Ještě chce zkusit vyndat ty moje vstřiky a dát je do jinýho FoFo , projet ... a jak se s něma bude chovat ten ...
Setrvák byl sice KO , po výměně to vypadalo že došlo k odstranění cukání a vynechávání za jízdy . Dnes jsme ještě přehazovali vstřiky a vždycky to jeli projet a .... opět to za jízdy vynechává a cuká .
I mechanik je už z toho zoufalej , dokonce snad i víc než já ... Ještě chce zkusit vyndat ty moje vstřiky a dát je do jinýho FoFo , projet ... a jak se s něma bude chovat ten ...
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
To je fakt thriller
Na tom si chlapi uděláte maturitu 


- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Ale na druhou stranu budou nejlepší TDCi mechanici v republice... 

Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR


- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
To možná ne, ale řadu techniků ve značkových i neznačkových servisech budou moci školit
No a peníze se jen pohrnou
, tak to vypadá nakonec na koupi nového Ford Focus III 



- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
...nemám smajlíka , kterým bych vyjádřil odpověď na totoSilverGhost píše: tak to vypadá nakonec na koupi nového Ford Focus III

Ale je pravda , že jsem se hóódně naučil ... a celkem dost poznal FoFa .
Tak dnes jsem tam dal půjčené vstřiky od Lariho , za což mu ještě jednou , zde veřejně děkuji .
No , bylo to k ničemu . Chování FoFa se nezměnilo . V určitejch jízdních režimech cuká , vynechává ..... Na diagnostice pořád žádná chyba . Pak jsme ještě přehodili jinej plynovej pedál . Opět bez výsledku ..
Pak jsem sundal ze zadního okna tu vlaječku CITROËNu , a jestli jste teď čekali že to bylo vyřešeno , tak taky ne

Má někdo nějaký další nápady ??
Na programu bude teď sundání sacího potrubí a jeho vyčištění . Minulej tejden tam měl FoFo TDDi , který jezdilo bez zaslepenýho EGR , bezmála 200 000 nalítáno , a průřez toho potrubí byl tak zůženej tím mazem a sazema že tam proudilo míň vzduchu ... Tak se podíváme do toho mojeho , tam se zaslepoval EGR taky až teď , jsem zvědavej co tam bude . Při nižších otáčkách , když turbo tolik netlačí , tak je prej možný že to má málo vzduchu , čili špatnej poměr směsy a tím i to cukání ... když mu pořádně šlapu na krk a točím ho tak jede jak ďas , tak si to nezacuká , ale při takovým "normálním" ježdění to je bída ....nějakou logiku to má , s tím vzduchem , ale jestli to bude příčina nevím . Pak zas napíšu . Jestli si vzpomenu tak třeba i nafotím jak to bylo zasr...
Naposledy upravil(a) M.P dne 01.03.2010 19:01, celkem upraveno 1 x.
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Mě by zajímalo jestli to auto nejezdilo i předtím,než ste ho nechali rok stát v garáži 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Předtím jezdilo normálně , i potom jsem s ním několik tisíc km najel než to začalo zlobit ....
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Pořád je co zkoušet
Už nejsem úplně v obraze, co všechno jste zkoušeli, ale pokud lze, zkuste prohodit i řídicí jednotku. 


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
To som mu uz radil ja, ale tipujem, ze to take jednoduche nebude, pretoze to suvisi so zabezpecenim vozidla a s dalsimi RJ ako je abs, palivo,... Vyzera to tak, ze je to posledna vec, ktora nebola odskusana.SilverGhost píše:Pořád je co zkoušetUž nejsem úplně v obraze, co všechno jste zkoušeli, ale pokud lze, zkuste prohodit i řídicí jednotku.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů