TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Odpovědět
Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 24.02.2010 07:29

No ani nevíš jak se těším až jednoho dne , budu moct napsat do názvu tématu : ...VYŘEŠENO ... a odvézt ho někam do bazaru . Co už teď asi vím , tak je to že to nemá souvislost s tou teplotou , že je prostě náhoda že to začalo zrovna v době kdy klesly venkovní teploty ....
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od SilverGhost » 24.02.2010 08:51

Na tom celém není smutné to, že je technický problém. To se prostě stává a přestože si M.P naivně :mrgreen: :twisted: myslí, že se to vyřeší změnou značky, tak můžu ubezpečit, že se to stává i u jiných :evil:
Největší tragédie je, že je takový obrovský problém najít někoho, kdo by to vyřešil. A můžeš zkoušet značkové servisy a stejně jsou to všechno mladí nezkušení kluci po jednom školení a vědí taky hov... :evil:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 24.02.2010 10:12

No rozhodně si nemyslím že se to vyřeší změnou značky . Ale kdyby sis přečetl jak jsem se k Focusu dostal http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17503 , tak se dozvíš že jsem k modrýmu oválu neměl nikdy vztah , a samotnýho by mě nenapadlo si ho kupovat , zkrátka jsem si myslel že když jsem se rozhodl ho nechat , že si k němu najdu kladnej vztah , ale asi chápeš že za současnýho stavu to nejde ... vždycky jsem byl ujetej na ty co maj ve znaku dva šípové zuby , a ještě mě nepřesvědčilo nic proč bych neměl chtít diesel od PSA . Ale nevylučuju že se můžu potýkat s nějakým jiným problémem u jiný značky .
Určitě by můj názor na FoFo byl jinej kdyby ten náš byl bezproblémovej a od začátku mi dělal radosti a ne starosti ... to už by se třeba i dočkal nějakejch doplňků a vylepšení vzhledu .
... a už dost :wink:
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od SilverGhost » 24.02.2010 10:17

M.P píše:... ještě mě nepřesvědčilo nic proč bych neměl chtít diesel od PSA .....
Máš na mysli ten, co se montuje i do Forda ? :mrgreen: :?
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 24.02.2010 10:42

..radši ten 2.0 , než ten PSA/Volvo/Ford 1.6 ... :lol:

...a držme se tématu :wink:
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od SilverGhost » 24.02.2010 13:41

Téma logicky skončilo v okamžiku, kdys tam připsal "končím s ním". Ale protože zarputile řešíš dál, tak zjevně jsi ještě neskončil, takže ani téma vlastně až tak úplně neskončilo a všichni čekáme na ten spásný okamžik, kdy vyměníš žárovku v kufru, začne to normálně jezdit a napíšeš VYŘEŠENO ! :mrgreen: :roll: No a zatímco čekáme, tak kecáme a kecáme ... :mrgreen: :mrgreen:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Nicco » 24.02.2010 16:33

M.P píše:No rozhodně si nemyslím že se to vyřeší změnou značky ... Ale nevylučuju že se můžu potýkat s nějakým jiným problémem u jiný značky ...
Takze k teme :wink:
Motory Fordu - diesely - Najprv to boli praskajuce hlavy u 1.8TD, potom vstrekovace a cerpadla u TDdi a najnovsie to je DPF u 1.6TDCi a 2.0 od PSA, ale zlepsuje sa to. 1.8TDCi uz nepraska a Siemens dodava naftu spolahlivo.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 25.02.2010 08:16

SilverGhost píše:Téma logicky skončilo v okamžiku, kdys tam připsal "končím s ním". Ale protože zarputile řešíš dál,
Tím končím s ním , jsem nemyslel že končím s hledáním závady , ale jako že neplánuji "společnou" budoucnost . Sám bych už asi dávno rezignoval , ale mechanik , s kterým jsu maximálně spokojenej , se do toho tak zakousl , že skončit nejde . Navíc auto denně potřebuji , tak zkrátka řeším . Kdybych měl auto na to aby mě něco stálo v garáži a měl za co platit povinný ručení , tak ho nechám stát tak jak je . Navíc , pokud ho budu prodávat , tak určitě chci aby to bylo v cajku .
... a taky jsem v jedné slabé chvilce slíbil přítelkyni že ho vyléčím :twisted:
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od SilverGhost » 25.02.2010 10:02

Jo, jasně  :)  Mezi náma, ale teď šeptem, ať to tady nikdo neslyší Pšššt: Ford jsou stejné sračky jako většina ostatních, se svými plusy i mínusy  :mrgreen:  Taky mně šokuje, kolik mojich kolegů má už vyměněný alternátor nebo vstřiky na pár let starých autech atd.. Na tuto situaci ale neznám řešení. Toyotu? To bych letos nesměl číst noviny a koukat na televizi  :mrgreen: :lol:  
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Robertilos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 965
Registrován: 10.02.2008 21:38
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Robertilos » 25.02.2010 10:13

Kamarádovi měnili po půl roce vstřiky na toyotě landcruiser. Udělali to v rámci záruky, ale bylo to špatnou naftou. Tankuje na značkových benzinkách :roll: Jediné řešení je starý dobrý TDI :mrgreen:
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Nicco » 25.02.2010 14:35

Robertilos píše:Kamarádovi měnili po půl roce vstřiky na toyotě landcruiser. Udělali to v rámci záruky, ale bylo to špatnou naftou. Tankuje na značkových benzinkách :roll: Jediné řešení je starý dobrý TDI :mrgreen:
Chcel si povedat SDI :mrgreen:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Komi » 25.02.2010 18:21

preco SDI ? TDI je rovnaky vsezravec ako SDI....
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od tomason » 25.02.2010 18:59

Robertilos píše:Kamarádovi měnili po půl roce vstřiky na toyotě landcruiser. Udělali to v rámci záruky, ale bylo to špatnou naftou. Tankuje na značkových benzinkách :roll: Jediné řešení je starý dobrý TDI :mrgreen:
:lol: Toyota a vstřiky Denso je to špatnou naftou jako u Fordu HOVNO :evil: Je to poddimenzované z výroby a když se něco sere tak nejjednodušší jě říct NAFTA zjisti to dokažto :mrgreen: Nelze :!: To není jen Landcruiser,ale i Avensis jenže Toyota to řeší v rámci kulance a mění je i po záruce a Ford se na to prostě vyfláknul.Nafta se už dneska moc nepančuje spíš se čachruje s dovozem a DPH.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od Nicco » 25.02.2010 19:03

Komi píše:preco SDI ? TDI je rovnaky vsezravec ako SDI....
No na atmosferickom dieseli sa nema co pokazit a ide aj na spaleny olej. U TDI odchadza vaha vzduchu (pomerne casto), turbo(po 100t km), DPF (u 2.0, upcha sa aj po 5000km) a dvojhmotak.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Příspěvek od M.P » 25.02.2010 21:47

Chce někdo vědět co novýho ?? :wink:
Setrvák vyndanej a už se chystal na odchod , byl vylágrovanej . Takže je tam teď novej . Zatím jsem s tím nejel , protože FoFo zůstal ještě v léčebně do zítřka ( na pozorování :wink: ) , a já odjel zapůjčeným jiným FoFem ( tím bíločerným dravcem co byl v neděli v Jihlavě na Lokálce ) ... zkrátka servis se vším všudy . Pak mi ještě volal mechanik že ho jel projet a to cukání za jízdy se odstranilo .
Zítra ještě pořeší vstřiky , poladí korekce a .... a pak to bude snad v cajku .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů