cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: cukání motoru 1,8 tdci
Pro tomino,mě to taky takhle cukalo a škubalo , jako tobě, úplně stejně.Tak jsem vyměnil palivový filtr a celých 600 km paráda , auto jezdilo špičkově a teď tento týden mi to škublo znova a naposledy, auto chcíplo a už to nastartovat nešlo (odporoučelo se čerpadlo) Ale nechci tě strašit ,třeba ti to dělá jen ten pal.filtr
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13.06.2009 20:49
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Ahoj, já bych se rád zeptal na vaš zkušenosti s motory 1.8TDCI, 85kW, a jestli jsou kvalitnější nebo naopak horší naž 1.8TDCI, 74kW. díky
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Je to stejný motor
Až od 2005 sou jiné vstřiky

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Tak mě taky začalo trápit cukání motoru v rozmezí 2000-24000 ot. Ale dělá to pouze při "lechtání" plynu, a jen při delší jízdě - zahřátém motoru. Tu hadičku podtlaku na T-kuse jsem dle zde přečtených rad stáhnul, odpojil na hodinu baterku, ať se ŘJ znova naučí, a beze změny. Jinak turbo ale táhne pěkně už od 1700 ot. Každý nápad beru! 

byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Shell Diesel extra + 60ml VIF, předtím jsem zkusil jednu TopQ + VIF, dělá to u obou.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
To může být palivák,egr,vstřik je toho moc...
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Vstřiky komplet nový leden 2009, palivovej filtr origo Ford listopad 2009, zaslepit EGR se teprve chystám. V tomhle mrazu se mi do toho venku nechce. Přiznám se, že mě souvislost EGR - cukání ani nenapadla. Trochu mě mate to, že to dělá jen při zahřátým motoru na delší cestě.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Nemohl by to být zasviněnej snímač otáček motoru ?? Včera jsem ho čistil , ten konec snímače je magnetickej a byl na něm nachytanej kovovej prach . Je to přístupný zespodu , pokud máš dekl pod motorem tak je nutná demontáž , na převodovce . Ale to se ti tam asi taky nebude v tomto mrazu lézt .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

- JxJ
- .
- Příspěvky: 464
- Registrován: 30.10.2008 15:48
- Bydliště: Praha 10
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Tohleto cukání při lehtání plynu mam taky - hlavně na trojku, občas i na jiný rychlosti .. Nechci strašit, ale byl jsem teďka v pondělí na dignostice a mam v řiti jeden vstřik .. 

JE : Ford Fiesta ST150

BYL : Ford Focus ST225

BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW
BYL : Ford Focus ST225
BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
To čidlo otáček by mohl být dobrý tip, vstřiky jsou rok starý, tak ty snad probůh už ne! O víkendu vyčistím EGR ventil a uvidím jestli to pomůže.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- JxJ
- .
- Příspěvky: 464
- Registrován: 30.10.2008 15:48
- Bydliště: Praha 10
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
A když to nepomůže, tak ho zkus zaslepit a máš po problému - viz jiný téma ..Regulos píše:To čidlo otáček by mohl být dobrý tip, vstřiky jsou rok starý, tak ty snad probůh už ne! O víkendu vyčistím EGR ventil a uvidím jestli to pomůže.
A ty sis nechal dělat všechny vstřiky? A na kolik tě to vyšlo?
JE : Ford Fiesta ST150

BYL : Ford Focus ST225

BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW
BYL : Ford Focus ST225
BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Jo, zálepku už mám doma, to je 2. varianta.
Pokud mě paměť neklame, tak stály kolem 5000,- za kus (nový) + nějaká práce, celkem ca. 22000,-. Podotýkám, že to nebylo děláno u Forda.
Pokud mě paměť neklame, tak stály kolem 5000,- za kus (nový) + nějaká práce, celkem ca. 22000,-. Podotýkám, že to nebylo děláno u Forda.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- JxJ
- .
- Příspěvky: 464
- Registrován: 30.10.2008 15:48
- Bydliště: Praha 10
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Děkuju za info. Tak jasný, že ne u FORDa, to by si za to dal tak 2x tolik ..
JE : Ford Fiesta ST150

BYL : Ford Focus ST225

BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW
BYL : Ford Focus ST225
BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Takže po vyčištění EGR (bez vyndávání, jenom sprejem) se zdá být cukání minulostí. Zatím po opravě najeto 200km v různých režimech bez problému. A subjektivně pozoruju nižší hlučnost, lepší ranní starty a celkově živější motor. Takže vyčištění EGR sprejem Wynns EGR3 vřele doporučuju, za 20minut hotovo a rozdíl je opravdu znát!
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host