
Před chvíli jsem udělal testík do obchodu a zpět... Po 2,5 Km jízdy byla ručička teploty motoru na 90 °C. Venkovní teplota +3 °C.

Prave naopak, malo by to skracovat dobu.madbugie píše:ešte ma napadlo že mám kryt motora zospodu,... ale to by asi nemalo na svedomí niekolko násobne dlhšiu dobu zohrievania...
madbugie ty mas kryt motora zospodu? mozes napisat podrobnosti - kde si to kupil, ako si to namontoval, cenu, je to z plastu? nemas foto? Dikmadbugie píše:ešte ma napadlo že mám kryt motora zospodu,... ale to by asi nemalo na svedomí niekolko násobne dlhšiu dobu zohrievania...
Ja som sa toho tiez zo zaciatku bal, ale mam to overene u troch dalsich ludi, ze to maju rovnakeamblin píše:to Nicco.
prave si ma ukludnil. Tiez mam focusa II (2007) zo Spanielska a zohrieva sa mi az "brutal" rychlo. Tak ako pises do 700 - 1000 metrov je rucicka teploty tak 2milimetre pred 90-kou. A hore stupa nie rovnomerne ale na na dva- tri krat tak, ze zrazu vyskoci ,postoji potom znova vyskoci, este raz a uz je na tej 90. Auto mam asi mesiac ale furt som krutil hlavou ci je to normalne. Cely vecer to tu hladam ci s tym niekto ma skusenosti ale uz som kludny, sice kuri trosku poslabsie, trva mu to trosku dlho ale da sa.
Killerhammer, toto ma zaujalo. Prave zvazujem Mondeo ako sluzobak a rozmyslam medzi 2,2 nafta a 2,5 benzin. Spotreba ma nijako extra netrapi (aj ked cim nizsia, tym menej vysvetlovania), ale benzinak je ovela kultivovanejsi (aj ked je to iba patvalec) a hlavne som predpokladal, ze sa bude hned zahrievat. Skutocne mu to tak trva? Lebo to fakt radsej kupim 2,2 naftu a za usetreny budget priplatim navigaciu... Skoda ze Ford nemontuje do noveho Mondea nejaky poriadny sestvalec, pokojne 3,6 V6 co ma Superb, alebo T6 z Volva. Tento 2,5 patvalec zere ako sestvalec, ale vykon a hlucnost ma stvorvalca...killerhammer píše: naopak 2.5T sa zahrieva ako dizel, tak do 10 km![]()
ale kurit zacne o malicko skorej, takze je to v pohode
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti