74 kW - 85 kW předělání

Uživatelský avatar
Esklada
Junior
Junior
Příspěvky: 299
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od Esklada » 12.10.2009 00:01

když to tu čtu tak jediná možnost je tedy jaká?? chiptuning??
ford S-MAX 2.0 TDCI 103kw
Ford Focus ST MK2

Foliování vozuhttps://WWW.CARSFOLIE.CZ

Uživatelský avatar
vitacz
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1744
Registrován: 16.06.2008 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od vitacz » 12.10.2009 10:07

Chiptunig se mi zda taky jako jdina realna sance, nehelde na to, ze to vyjde i levneji.
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW chip 92kW 125HP Kombi 2004 ->Galerie<-
Ford S-Max 2.0 TDCi 103KW - 2011
ObrázekObrázek

papouch22

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od papouch22 » 12.10.2009 19:46

rozdil mezi 100ps a 115PS je pouze v softu v ERJ. mechanicky jsou motory identicke

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od foki » 12.10.2009 23:23

papouch22 píše:rozdil mezi 100ps a 115PS je pouze v softu v ERJ. mechanicky jsou motory identicke
to je u 75a 90 PS tdi , u tdci je tam jinak regulace na turbu , vetsinou ma 85kW tdci 3 ovladaci ventily pod deklem motoru a 74kW ma jen dva .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

papouch22

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od papouch22 » 13.10.2009 06:29

podle jak ktera emisni norma ma 3 ventily.podle toho se nerozlisuje. a ten treti je pouze klapka v sani kuli lepsimu chcipani. ano na starym tddi jde taky pouhou zmenou softu udelat z 55 na 66

ecu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.09.2009 20:54

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od ecu » 13.10.2009 19:50

ma pravdu kolega vim o dvouch stejnich autech stejny kod motoru stejny rok a stejny mesic oba v kombajnu a jeden tam ma ventili tri a nema chladic egr a druhy ma dva a chladic egru ma je to podle toho kde to auto bylo prodany nebo jak se jim ve fabrice chtelo a 100 a 115 je jen soft chlapci

martinSL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08.12.2009 15:10
Bydliště: Stará Ľubovňa

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od martinSL » 09.12.2009 18:18

Rozdiel medzi 74kw a 85kw čo som si všimol je v sacom potrubi,kde u 85kw sa nachadza skrtiaca klapka na odstavovanie motora a 74kw to nema,rozdiel bude aj v riadiacej jednotke,vstrekovače by mali byť rovnaké.
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od richisan » 09.12.2009 19:10

115k verzia ma o malo vacsie ventily :idea:

Uživatelský avatar
Lari
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1492
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Re: 74 kW - 85 kW předělání

Příspěvek od Lari » 14.12.2009 21:42

ventily a blok motora je uplně stejnej jak 74,tak 85..Je akoráte jinej soft v ŘJ a 85 má navíc klapku v EGRu s podtlakem...
Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR
Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů