Som ďaľšou obeťou common railu?
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
V Pze jsem většinou tankoval u Lukoilu či Globusu na Černým mostě (najeto na tuto naftu 40t. km, berou naftu z Kralup) a pohoda, ted' nasposled v Brně u Tesca na Vídeňský, před tím Shell, Benzina, Eurooil a jednou i Unicorn a spotřeba i jízda pocitově pořád stejný...přemýšlím, že bych zajel na OMW do Rakouska, mám to kousek, jestli pak bude znát ňákej rozdíl.
Zajímavý jsou grafy nevyhovujících vzorků nafty na petrol.cz, samozřejmě pumpy s pečetí kvality jsou mnohem lepší, ale zajímavý je, jak celkově poklesl počet nevyhovujících vzorků koncem min. roku, kdy byl benzin i nafta za hubičku, se asi už ani nevyplatilo pančování a ted', jak postupně cena roste, tak křivka roste úměrně s cenou a ČOI v klidu ohlásí snížení počtu odběrů pro tento rok, pač stát asi o miliardy z těchto daní nestojí a radši bude dřít obyč.lidi...
Takže tankovat jen na pumpách s pečetí kvality, kde máte zajištěno pravidelné testování nezávislým ústavem paliv a maziv, seznam držitelů certifikátu najdete na petrol.cz taky a aspoň nebudete podporovat zloděje...
Zajímavý jsou grafy nevyhovujících vzorků nafty na petrol.cz, samozřejmě pumpy s pečetí kvality jsou mnohem lepší, ale zajímavý je, jak celkově poklesl počet nevyhovujících vzorků koncem min. roku, kdy byl benzin i nafta za hubičku, se asi už ani nevyplatilo pančování a ted', jak postupně cena roste, tak křivka roste úměrně s cenou a ČOI v klidu ohlásí snížení počtu odběrů pro tento rok, pač stát asi o miliardy z těchto daní nestojí a radši bude dřít obyč.lidi...
Takže tankovat jen na pumpách s pečetí kvality, kde máte zajištěno pravidelné testování nezávislým ústavem paliv a maziv, seznam držitelů certifikátu najdete na petrol.cz taky a aspoň nebudete podporovat zloděje...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Ako to vlastne dopadlo?
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Vše o pečeti kvality + seznam držitelů certifikátu nejlépe najdete na http://www.dobrapumpa.cz
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Na kvalitu je téma tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a díky všem 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 30.06.2009 19:44
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Zdravim vsetkych Focusakov, tak vidim ze skaza motora a teda hlavne vstrekovacov a pripadne čerpadla prichadza uplne nenapadne. Mam fucusa TDCi 10/2004 , s tolko popisovnimi delphi vstrekovacmi. Bol som s nim na diagnostiku, kedze mi pri vymene rozvodov nezapojil privod vzduchu do do turba a hned mi zasvietila kontrolka motora. Samozrejme tah bol vtedy pod psa. Ked sa hadicka zapojila vsetko islo super. Teda aspon podla mna, ale s TDi nemam nejake skusenosti. NO na moj vkus mi aj tak auto dost kape pri rozbiehani a raz mi zdochlo aj za jazdy, ked som siel na zaradenej rychlosti
Kontrola cez PC mi napisala dve chyby:
1. P0110 okruh snímača teploty nasavanie vzduchu
2. P2263 chybny chod plniaceho systemu posilovaca (turboduchadla)
Vie tu niekto presne identifikovat tieto chyby? Pripadne dalsie radi..
Dik Lubo

Kontrola cez PC mi napisala dve chyby:
1. P0110 okruh snímača teploty nasavanie vzduchu
2. P2263 chybny chod plniaceho systemu posilovaca (turboduchadla)
Vie tu niekto presne identifikovat tieto chyby? Pripadne dalsie radi..

Dik Lubo
Ford Focus combi 1,8 TDCi, 74 KW, 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 168
- Registrován: 17.03.2009 11:26
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Když budeš googlovat...
The PO110 indicates an open or short in the air temp circuit or the IAT sensor itself may be bad. If the IAT sensor fails then the ECM goes into fail safe mode.
P2263: I had this exact fault on a friends car.
Turned out to be the variable vane nozzle on the turbo. (naklápění lopatek)
a mnohem víc.
The PO110 indicates an open or short in the air temp circuit or the IAT sensor itself may be bad. If the IAT sensor fails then the ECM goes into fail safe mode.
P2263: I had this exact fault on a friends car.
Turned out to be the variable vane nozzle on the turbo. (naklápění lopatek)
a mnohem víc.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 30.06.2009 19:44
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Ta anglictina super, ale tusim je tam napisane to iste ako to, co som ja napisal po slovensky
Hlavne by som potreboval vediet co to pre mna znamena a co s tym mam robit aby som v blizkej dobe neprisiel o turbo
Kazda rada dobra
Dik

Hlavne by som potreboval vediet co to pre mna znamena a co s tym mam robit aby som v blizkej dobe neprisiel o turbo

Kazda rada dobra

Dik
Ford Focus combi 1,8 TDCi, 74 KW, 2004
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
toprvni je cislo na chladici vzduchu pokud bylo odpojene a otocil se klicek tak to nacetlo chybu a to druhe bude mit spojistost s tim ze ti nazapojily tu hadici a tudiz turbo neplnilo a vyhodilo to tu druhou chybu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 30.06.2009 19:44
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Dik Foki za odpoved.. Taku odpoved som potreboval
Hned sa mi ulavilo

Hned sa mi ulavilo

Ford Focus combi 1,8 TDCi, 74 KW, 2004
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
TDCi, 2003, dovoz F při 57 000, nyní 144 000 tisíc, tankuji jen v bývalém JZD, přidávám VIf od začátku, žádnej problém s palivovým systémem, motor šlape výborně. Doufám, že bude šlapat dál min. do 300 000. 

focus I, TDCi, 10/03, sedan
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
To má být reklama na JZD nebo co
Záleží co berou a kde to berou a jak se o svojí stanici starají.Já sem se přesvědčil ,že ani pečeť kvality není zárukou každodenní kvality.

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Mozno v tom JZD maju tiez "pecet kvality" 

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Pak záleží co mají za traktory Zetory,Deery nějakej Caterpilar bagr buldozer atd.tam už je třeba jistě kvalita 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
John Deere Common Raily 3.generacie turbo medzichladic vstreky Siemens




-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.12.2009 15:10
- Bydliště: Stará Ľubovňa
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Ja som menil vstrekovače pred rokom,dôvod strata vykonu tečenie prepadom a strašne dymilo na čierno.Takže som dal vymeniť všetke 4ks (2ks tiekli prepadom) za nove,po vymene žiadna zmena vo vykone akurát prestal dymiť do dnešnej doby som nezistil v čom je chyba.Inak motor je dosť hlučny a slabšie taha z nizkych otačok.Testovane bolo čerpadlo,turbo,kompresia meraná a novy soft bol nahraty,tak v čom je chyba?Tie common raili su záhadne
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů