

Keď je tak ako píšeš, tak to je problém. A naozaj je to 800mA = 0,8A ?? Máš naozaj správny rozsah ampermetra. Prepáč za tie otázky ,len chcem vylúčiť problém ľudského činiteľa a aby si aj takto uvažoval.Ak je všetko tak ako píšeš ,tak to radio musíš trvalo odpojiť a dať to odborne opraviť lebo ak máš napr. 70Ah akumulátor tak za 87,5 h prideš k autu a ani neotvoríš dvere.sibari píše:To Matej: No ,ved práve ked vytiahnem poistku 58 a "nahradím ju akože ampermetrom",tak tam meriam 0,8A /vo vypnutom stave /.Nemôže hned zo začiatku niečo načítavať,a preto to má vtedy taký odber ? Dlhšie som to merať neskúšal.
Pravdu povediac ja som to osobne nemeral ,ale si ma inšpiroval príležitostne to vyskúšať lebo je pravda že po vypnutí mne zas svieti cca 30min podsvietenie počítača........S tým relé máš pravdu len aby správne pracovalo ,lebo u predchádzajúceho vozu som s tým laboroval a i cez to všetko som mal trvalý odber cca 30mA ktoré odoberalo toto zopnuté relé. Keď si zoberieš že 9,6W predstavuje tak 2x 5W žiarovky myslím že to je na podsvietenie radia veľa.To musí byť ešte niečo iné. Držím palcesibari píše:Meriam určite 0,8A,ono to aj dosť iskrí, ked tam dávam poistku.Baterku to nevybije,pretože je tam /cez relé/zabezpečenie,čo po cca 30 min.odpojí všetky okruhy /okrem riad.jednotky/.Kôli tomu,keby sa dačo zabudlo vypnuť.Ono to po pripojení na napätie v radiu cca 5 sek.bzučí,asi sa "kalibruje"CD mechanika/vtedy odber cca 1,2A/potom tých 0,8A.Hodiny sú v radie,svietia po zamknutí tých cca 30 min.Že by to podvietenie bralo tolko? Na dlhšie laborovanie zatial nebol čas. Zatial díky !Ked niečo zistím , dám vedieť.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host