Som ďaľšou obeťou common railu?

Odpovědět
Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Milano » 22.08.2009 14:11

V Pze jsem většinou tankoval u Lukoilu či Globusu na Černým mostě (najeto na tuto naftu 40t. km, berou naftu z Kralup) a pohoda, ted' nasposled v Brně u Tesca na Vídeňský, před tím Shell, Benzina, Eurooil a jednou i Unicorn a spotřeba i jízda pocitově pořád stejný...přemýšlím, že bych zajel na OMW do Rakouska, mám to kousek, jestli pak bude znát ňákej rozdíl.
Zajímavý jsou grafy nevyhovujících vzorků nafty na petrol.cz, samozřejmě pumpy s pečetí kvality jsou mnohem lepší, ale zajímavý je, jak celkově poklesl počet nevyhovujících vzorků koncem min. roku, kdy byl benzin i nafta za hubičku, se asi už ani nevyplatilo pančování a ted', jak postupně cena roste, tak křivka roste úměrně s cenou a ČOI v klidu ohlásí snížení počtu odběrů pro tento rok, pač stát asi o miliardy z těchto daní nestojí a radši bude dřít obyč.lidi...
Takže tankovat jen na pumpách s pečetí kvality, kde máte zajištěno pravidelné testování nezávislým ústavem paliv a maziv, seznam držitelů certifikátu najdete na petrol.cz taky a aspoň nebudete podporovat zloděje...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od bee » 22.08.2009 14:14

Ako to vlastne dopadlo?

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Milano » 22.08.2009 14:43

Vše o pečeti kvality + seznam držitelů certifikátu nejlépe najdete na http://www.dobrapumpa.cz
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od tomason » 22.08.2009 14:53

Na kvalitu je téma tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a díky všem :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

futri
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 30.06.2009 19:44

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od futri » 28.10.2009 12:58

Zdravim vsetkych Focusakov, tak vidim ze skaza motora a teda hlavne vstrekovacov a pripadne čerpadla prichadza uplne nenapadne. Mam fucusa TDCi 10/2004 , s tolko popisovnimi delphi vstrekovacmi. Bol som s nim na diagnostiku, kedze mi pri vymene rozvodov nezapojil privod vzduchu do do turba a hned mi zasvietila kontrolka motora. Samozrejme tah bol vtedy pod psa. Ked sa hadicka zapojila vsetko islo super. Teda aspon podla mna, ale s TDi nemam nejake skusenosti. NO na moj vkus mi aj tak auto dost kape pri rozbiehani a raz mi zdochlo aj za jazdy, ked som siel na zaradenej rychlosti :x

Kontrola cez PC mi napisala dve chyby:
1. P0110 okruh snímača teploty nasavanie vzduchu
2. P2263 chybny chod plniaceho systemu posilovaca (turboduchadla)
Vie tu niekto presne identifikovat tieto chyby? Pripadne dalsie radi.. :?:

Dik Lubo
Ford Focus combi 1,8 TDCi, 74 KW, 2004

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 168
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od fofo2001 » 29.10.2009 12:49

Když budeš googlovat...

The PO110 indicates an open or short in the air temp circuit or the IAT sensor itself may be bad. If the IAT sensor fails then the ECM goes into fail safe mode.

P2263: I had this exact fault on a friends car.
Turned out to be the variable vane nozzle on the turbo. (naklápění lopatek)

a mnohem víc.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

futri
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 30.06.2009 19:44

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od futri » 30.10.2009 08:05

Ta anglictina super, ale tusim je tam napisane to iste ako to, co som ja napisal po slovensky :(
Hlavne by som potreboval vediet co to pre mna znamena a co s tym mam robit aby som v blizkej dobe neprisiel o turbo :?:
Kazda rada dobra :wink:
Dik
Ford Focus combi 1,8 TDCi, 74 KW, 2004

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od foki » 31.10.2009 21:56

toprvni je cislo na chladici vzduchu pokud bylo odpojene a otocil se klicek tak to nacetlo chybu a to druhe bude mit spojistost s tim ze ti nazapojily tu hadici a tudiz turbo neplnilo a vyhodilo to tu druhou chybu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

futri
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 30.06.2009 19:44

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od futri » 03.11.2009 09:06

Dik Foki za odpoved.. Taku odpoved som potreboval 8)
Hned sa mi ulavilo :)
Ford Focus combi 1,8 TDCi, 74 KW, 2004

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od vozgrunt » 03.12.2009 11:01

TDCi, 2003, dovoz F při 57 000, nyní 144 000 tisíc, tankuji jen v bývalém JZD, přidávám VIf od začátku, žádnej problém s palivovým systémem, motor šlape výborně. Doufám, že bude šlapat dál min. do 300 000. 8)
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od tomason » 03.12.2009 11:13

To má být reklama na JZD nebo co :lol: Záleží co berou a kde to berou a jak se o svojí stanici starají.Já sem se přesvědčil ,že ani pečeť kvality není zárukou každodenní kvality.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od richisan » 03.12.2009 11:34

Mozno v tom JZD maju tiez "pecet kvality" :mrgreen:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od tomason » 03.12.2009 11:41

Pak záleží co mají za traktory Zetory,Deery nějakej Caterpilar bagr buldozer atd.tam už je třeba jistě kvalita :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od richisan » 03.12.2009 12:34

John Deere Common Raily 3.generacie turbo medzichladic vstreky Siemens :lol: :twisted: 8)

martinSL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08.12.2009 15:10
Bydliště: Stará Ľubovňa

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od martinSL » 08.12.2009 22:28

Ja som menil vstrekovače pred rokom,dôvod strata vykonu tečenie prepadom a strašne dymilo na čierno.Takže som dal vymeniť všetke 4ks (2ks tiekli prepadom) za nove,po vymene žiadna zmena vo vykone akurát prestal dymiť do dnešnej doby som nezistil v čom je chyba.Inak motor je dosť hlučny a slabšie taha z nizkych otačok.Testovane bolo čerpadlo,turbo,kompresia meraná a novy soft bol nahraty,tak v čom je chyba?Tie common raili su záhadne
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů