1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

bbj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.08.2009 17:02

1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od bbj » 15.08.2009 00:08

Koupil jsem nový FF2 jako další auto, protože mám i FF1 s 1,6 a nedám na něj (FF1) ani na jeho skvělý motor dopustit.

O to větší zklamání právě zažívám s FF2. Motor netáhne v žádných otáčkách, při sešlápnutí plynu duní a nic se neděje. Na dálnici neudržím ve stoupání více, než 90 km/h. Průměrná spotřeba při poslední jízdě po dálnici 11,6 litru (průměr 96 km/h, víc to nejelo). Očekával jsem větší pružnost už jen vzhledem k nešťastnému zpřevodování (FF2 točí při 100 km/h 3000 otáček).

Částečně to může být způsobené záběhem motoru, ale moc se mi to nezdá - jednak to snad nemůže být taková hrůza a taky už mám najeto 1600 km, tedy teoreticky záběh u konce.

Chystám se na reklamaci, ale obávám se, že jen pokrčí rameny. Docela pech, když čekáte dva měsíce na auto za 400+k a pak není k použití.

Co si o tom myslíte? Má někdo podobnou zkušenost?
Honza

Uživatelský avatar
yozefb
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 521
Registrován: 27.10.2008 07:41
Bydliště: TV

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od yozefb » 15.08.2009 09:35

ked som isiel kupovat svoj FF1 tak som sa poriadne previezol kolegovim, aby som vedel do coho idem.

Bolo by dobre asi niekoho s rovnakou motorizaciou zohnat a prejst sa.

ak sa nemylim, ten motor by sa mal spravat do 4000 ot rovnako, a po tej hranici by mal byt vykonnejsi.

urcite to bude aj tym, ze FF2 je tazsie, sice neviem o kolko ale urcite je.
Naposledy upravil(a) yozefb dne 15.08.2009 17:58, celkem upraveno 1 x.
Focus 1.6 16V HB 2003 silver

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od Johnyy » 15.08.2009 12:57

90 na dálnici při stoupání? pokud máš nad 4000 ot/min tak i do toho kopce je schopnej zrychlovat (na pětku)... s FF1 1.6 jsem toho moc nenajezdil, ale řekněme, že dynamika je "srovnatelná", přičemž tenhle motor jede líp od těch 4000ot/min. Buď jsi čekal moc velký rozdíl nebo něco není v pořádku. :?: podle toho co říkáš spíš to druhé

srovnání si najdi zde http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =68&t=7093

kdyžtak napiš odkud si a zkusit se s někým domluvit z okolí kdo VCT má
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od MK2 » 15.08.2009 13:24

Asi si od toho motoru moc očekával, ale to není dvoulitr ale jenom 1,6 :D Těch šestnácet kilometrů je jěště málo. Z počátku jsem myslel že tam mám diesel páč to mělo takový divný zvuk. A nezapoměň si vypnout klimatizaci (A/C OFF)
Docela bych si chtěl vyzkoušet ten tvůj motor :wink:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od killerhammer » 15.08.2009 16:31

odmeraj si len tak pre info stovku.
vezmi stopky na nejakej prazdnej ceste, daj jednotku, plny kotol do obmedzovaca (hlboko do cerveneho pola), potom 2jku tak isto plny kotol a na nej chod az do 100 km/h !!!
potom kukni stopky ci das tych 10.9s papierovych
ak budes mat okolo 12s alebo lepsi tak auto ti ide dobre, viac z neho nedostanes :idea:
ak budes mat o vela sekund horsi cas, tak navstiv servis :idea:

z tvojho prispevku sa neda absolutne nic posudit. mozno si mal velke ocakavania, kazdopadne 1.6 ti-vct vo fofo2 taha uplne rovnako ako 1.6 na fofo1 :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od richisan » 15.08.2009 17:57

yozefb píše: urcite to bude aj typ, ze FF2 je tazsie, sice neviem o kolko ale urcite je.
hmotnost FF2 1,6 Ti-VCT = FF1 1,8 TDCi
FF2 = cca +100kg navyse oproti rovnakej motorizacii vo FF1 :idea:

Btw. tiez si myslim, ze nieco s tvojim motorom neni koser, pretoze ak ti od 90 na dialnici nezrychluje, tak to je fakt sila 8O Niektori poznate usek R1 Rudno - Zarnovica tak na konci sa konci tiahlym stupanim s pomalym pruhom, tak ja tam jazdim 140kmh do kopca, aby som este vsetkych stihol poobiehat :mrgreen: Urcite by to malo tahat do kopca (ale aj mimo D) viac nez 90...

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od tomason » 15.08.2009 18:28

Snad to neni Favorit ne :roll:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od Johnyy » 15.08.2009 18:34

leda bys ses přepsal a mělo tam být 190 km/h :lol:
sorry za OT
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od zirafak » 15.08.2009 19:35

killerhammer píše: mozno si mal velke ocakavania, kazdopadne 1.6 ti-vct vo fofo2 taha uplne rovnako ako 1.6 na fofo1 :idea:
O5 iba tvoj bluf,KH.Skusali sme a na variabíl sa ani 1,6 1 generacie,ani 2 generacie nechyta.Viem dokonca sam dobre posudit,lebo som bol 2,5 roka majitelom 1 generacie 1,6.Momentalne ho maju rodicia v kombiku na 14-tkach a tiez rozdiel v prospech variabilu 2 generacie.
bbj...Prilis malo km,aby si robil zavery.Ak to vsak bude pretrvavat aj po 15-20-30 000 km,je niekde problem.

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od richisan » 15.08.2009 20:07

Johnyy píše:leda bys ses přepsal a mělo tam být 190 km/h :lol:
sorry za OT
Hej, akurat tak v sne :mrgreen:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od killerhammer » 16.08.2009 08:45

zirafak píše:
killerhammer píše: mozno si mal velke ocakavania, kazdopadne 1.6 ti-vct vo fofo2 taha uplne rovnako ako 1.6 na fofo1 :idea:
O5 iba tvoj bluf,KH
tak teda 1.6 ti-vct taha o nieco lepsie :idea:
aby som zasa ja nebol ten zly :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od Milinko » 16.08.2009 11:21

killerhammer píše:odmeraj si len tak pre info stovku.
vezmi stopky na nejakej prazdnej ceste, daj jednotku, plny kotol do obmedzovaca (hlboko do cerveneho pola), potom 2jku tak isto plny kotol a na nej chod az do 100 km/h !!!
potom kukni stopky ci das tych 10.9s papierovych
ak budes mat okolo 12s alebo lepsi tak auto ti ide dobre, viac z neho nedostanes :idea:
ak budes mat o vela sekund horsi cas, tak navstiv servis :idea:
KH: To jako myslíš vážně aby na 2.rs jel plný plyn 100km/hod když je jeho motor téměř syrový, fungl nový a nezaběhnutý?? :roll:
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od zirafak » 16.08.2009 11:22

KH je znamy extremista :mrgreen:

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od TripleJay » 16.08.2009 11:29

zirafak píše:bbj...Prilis malo km,aby si robil zavery.Ak to vsak bude pretrvavat aj po 15-20-30 000 km,je niekde problem.
No mne to ako na nejaky problem znelo uz pri prvom precitani jeho prispevku. Aby mu to nedalo viac ako 90km/h? To sa ako da? To na Favorite sa mi stalo naposledy... Jedine ze by dialnica bola 30% stupanie :roll:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od tomason » 16.08.2009 11:39

Jo a s roštelovanými ventily sem tak jel :!: jinak i Favorit jede rychleji :lol:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host