Som ďaľšou obeťou common railu?

Odpovědět
Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od SilverGhost » 28.05.2009 14:10

Já myslím, že na ČOI nebo SOS ta vstřikovací technika asi je. Tvůj případ bude právně asi bez šance, ale jsou spousty uživatelů, kterým výrobce (ne jen Ford) neuznal záruční opravu odešlých vstřiků s tvrzením, že to je vinou nafty. Krásnější kauzičku s naprosto nepředvídatelným vysledkem si právníci ani nemůžou přát, ne? :mrgreen:
Ale v ČR to půjde ztuha. Navrhuji vajíčkovou revoluci - EGG REVOLUTION. Pojďme se přidat, na Jirku, na Mirka a taky na FORDa :mrgreen:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od goodbuy » 28.05.2009 16:29

to: Silver Ghost

myslim ze neuznana vada na vstrikovaci neni tak podstatna, v nejhorsim zaplatim 20 tis. navic. Podstatny je ohrozeni zivota, kdyz predchozi myslenky rozvedeme do dusledku. Spatna nafta v CR bezesporu ano, nici cerpadlo a vstriky ano, ale alibismus od Forda je uz kratky na to, ze ikdyz uz je delphi znicene spatnou naftou, tak focus se nemuze "chovat" tak ze je vsechno v poradku a nic nehlasit nesignalizovat a zniceho nic vypnout motor!!! Vzdyt todle neudela ani trabant nebo skodovka 100 let stara.

Spousta Focusu 1 se prohani po silnicich a jejich majitele nemaji potuchy ze se jejich stroj muze zniceho nic vypnout. Opet zajdu du dusledku, policie by pri nehode mela poslat motor na expertizu, zjisit zda ma ucpany vstriky a pak podle okolnosti nehody vymahat nebo alespon pomerem vymahat skody na zivotech, majetku po tom kdo vozidlo dodava na trh. Ma to svoji logiku pri zjisteni ucpanych vstriku je velmi pravdepodobne ze byly pricinou nehody a to uz Ford na špatnou naftu neukecá.

V zajmu bezpecnosti na silnicich by se to co zde pisu mela dozvedet siroka verejnost. Prevence je jedina chodit pravidelne na diagnostiky motoru, FORD by mel vydat letacky "Vážení uživatelé Focusu 1, mate zabudovan komponent delphi, ktery nici pumpari tim ze prodavaji nekvalitni naftu, nedokazeme odhalit kdy je cerpadlo znicene, proto jestli se nechcete zabit, chodte na pravidelne diagnostiky motoru, az nase diagnostika zjisiti ze cerpadlo je od pupmaru znicene budte radi ze jste obdobi mezi diagnostikami prezili a zakupte si od nas za maly peniz nove (primerena cena za dodanou kvalitu, vas ford originalni dily"
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Anndy » 28.05.2009 17:03

kde zijes?
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od goodbuy » 28.05.2009 18:55

zatim ziju v cr a Focus jede....

predchozi mail sem dovedl do krajnosti, za coz se fanouskum Fordu omlouvam, divam se na to ze zaujateho pohledu, po spatne zkusenosti. Az na common rail delphi proti Focusu nic nemam.

Ucelem bylo nastinit to ze politika Fordu vuci vlastnikum verze 1 neni privetiva. Ford by mohl castecne ustoupit a na znicene delphi + vstriky nedavat velke marze, nebo poskytovat vetsi slevy. To ze s delphi neni neco v poradku Ford moc dobre vi, proto by v cenach mel slevit a neodrazovat vlastniky Fordu k nakupu jinych znacek. Sam na to doplati ztrati zakazniky, kdo si koupi v bazaru auto u ktereho se za nedlouho objevi porucha ve stejne vysi jako je jeho cena. Nikdo.
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Anndy » 28.05.2009 18:57

ja ti fandim. tou otazkou som nemyslel nic zle.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od SilverGhost » 29.05.2009 08:50

V ČR jsou těžko vysouditelné mnohem jasnější kauzy, v naše soudy moc nevěřím, že by Ti pomohly :cry:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
doncamillo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od doncamillo » 29.05.2009 15:25

Chalani, myslite si, ze je to s tymi tdci cerpadlami az take zle? Teraz nemyslim to, ze bez varovania zdochne motor v najhorsej situacii - to je fakt kapitalny pruser. Myslim ich kazivost. Podla statistiky, ktoru tu zverejnuje JozkaBlack, odislo tdci cerpadlo zatial 2-om clenom fora, pricom pri tddi odislo az 39-tim. Je jasne, ze tie tdci-cka su mladsie a cerapadla im este len zacnu kapat, ale aj tak to nevyzera na taku katastrofu ako sa tu pise. Na to, kolko ludi tu ma tdci 1. generacie mi pridu 2 zle cerpadla normalny pocet - proste obycajna smola pri kupe aka sa moze stat kazdemu (tymto chcem poklepat na drevo - aby ten pomer zlych ku vsetkym behajucim zostal nanajvys takyto) .

BTW, tiez sa tu velmi kriticky bavime o tom kolko vydrzia vstrekovace, ale na druhej strane som nenasiel az tolko ludi, ktori napisali, ze ich vymienali / repasovali. Asi by sa hodila podobna statistika aku vedie JozkaBlack aj k tejto teme. Preto prosim tych, ktori ich uz menili / repasovali, nech sa ozvu, aby sme vedeli v akych cislach sa realne pohybujeme... Z toho co citam na tomto fore mam pocit, ze na tdci 1. generacie je najvacsim problemom zotrvacnik - ten odisiel asi najvacsiemu poctu ludi a s velkou pravdepodobnostou bude aj za problemami autora tohto threadu... Diskusia o citovanom clanku z casopisu tu prebieha uz nejaky ten patek. Je nas tu ale dost aj s vlastnymi skusenostami, aby sme si urobili vlastny nazor na to, ako na tom fordacky common rail naozaj je. Vsetky informacie, ktore k tomu treba su rozhadzane po tychto strankach - len treba urobit sumar, komu co naozaj odislo. Nech sa bavime k veci a mozme to podlozit nasimi faktami a nielen stale dookola jednym clankom...

Preto este raz prosim vsetkych, ktori repasovali / menili vstrekovace nech to sem napisu a sucasne nech uvedu duovod problemu (zapchate necistotami alebo velky prepad) a pocet km, pri ktorych sa to stalo. Vdaka
Mondeo MK4, 2.0 TDCi (120kW), r.v. 2011, combi
pred tým: FoFo I, 1.8 TDCi (74 kW), r.v. 2004, 5-dverový hatchback.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od tomason » 29.05.2009 16:34

Kolik lidí z Vás doloží 100% kilometry daného vozu ,když nezná historii. Auto se 130000km má opravdu 130tisíc ???
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
doncamillo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od doncamillo » 29.05.2009 16:49

Ano, mas pravdu. Aj ja som na tom podobne - dovoz z F - pouzivane v ramci operativneho leasingu, na tachometri mal 93500, k tomu serviska. Ale ruku do ohna by som za to teda nedal...

Potom sa tu ale vynara otazka - uz tu vobec niekomu z nas odislo cerpadlo / vstrekovace a pritom mal to auto od zaciatku, a teda poznal jeho celu historiu?
Mondeo MK4, 2.0 TDCi (120kW), r.v. 2011, combi
pred tým: FoFo I, 1.8 TDCi (74 kW), r.v. 2004, 5-dverový hatchback.

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 168
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od fofo2001 » 08.06.2009 14:30

V novém čísel časopisu AutoExpert je zrovna článek, kdy se ptají několika vedoucích Diesel servisů na zkušenosti s reklamacemi CommonRail vstřikovačů.
Naprostá většina odpovídá, že reklamacemi je z 90% odsouzená k neúspěchu. S největší pravděpodobností se vstřikovač vrátí s neuznanou reklamací - poškození palivem nebo mechanická závada.
Jediná šance je prý při elektrické závadě - většinou zkratu v cívce.

Takže se pěkně starejte o CR vstřikovače, ať nemusíte reklamovat ;)
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od tomason » 08.06.2009 15:16

tak bohužel jelikož sme národ chytráků a krademe kde můžem .Čím domíchám 200litrů nafty ,když ji potřebuju pro sebe LTO,ředidlo voda a nebo pumpa potřebuje trochu zvednout zisk :?: Z Rafinérie totiž špatná nafta nechodí a cinklá nafta pro Delphi první generace znamená jistotu KO .Zajisté všichni řidiči co vozí naftu mají doma benzínový motor že :mrgreen: Proč se to sipe :?: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=15340
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Anndy » 08.06.2009 15:29

a pokracuje to tym, ze kazdy chce jazdene auto s max. 100 tis. km, v diezli a takmer zadarmo. A potom naftu kupuje v garazi na dvore JZD byvaleho... A ako lacno to potom jazdi, kua...
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od foki » 08.06.2009 23:33

goodbuy píše:zatim ziju v cr a Focus jede....

predchozi mail sem dovedl do krajnosti, za coz se fanouskum Fordu omlouvam, divam se na to ze zaujateho pohledu, po spatne zkusenosti. Az na common rail delphi proti Focusu nic nemam.

Ucelem bylo nastinit to ze politika Fordu vuci vlastnikum verze 1 neni privetiva. Ford by mohl castecne ustoupit a na znicene delphi + vstriky nedavat velke marze, nebo poskytovat vetsi slevy. To ze s delphi neni neco v poradku Ford moc dobre vi, proto by v cenach mel slevit a neodrazovat vlastniky Fordu k nakupu jinych znacek. Sam na to doplati ztrati zakazniky, kdo si koupi v bazaru auto u ktereho se za nedlouho objevi porucha ve stejne vysi jako je jeho cena. Nikdo.
aspon vis pro jsou diesely levnejsi nez benziny a benzinů moc neni .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od foki » 08.06.2009 23:36

doncamillo píše:Ano, mas pravdu. Aj ja som na tom podobne - dovoz z F - pouzivane v ramci operativneho leasingu, na tachometri mal 93500, k tomu serviska. Ale ruku do ohna by som za to teda nedal...

Potom sa tu ale vynara otazka - uz tu vobec niekomu z nas odislo cerpadlo / vstrekovace a pritom mal to auto od zaciatku, a teda poznal jeho celu historiu?
no nebyl to commonrail ale obycejne tdi a bylo jezde od zacatku a odeslo v 83000km . r 99 .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
doncamillo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od doncamillo » 09.06.2009 08:29

Ale to je ten vydareny rocnik - cerpadla z roku 99 su naozaj casovanou bombou. Aspon podla statistiky, co vedie JozkaBlack...
Mondeo MK4, 2.0 TDCi (120kW), r.v. 2011, combi
pred tým: FoFo I, 1.8 TDCi (74 kW), r.v. 2004, 5-dverový hatchback.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host