Tak já taky něco přihodim

Nezdá se to, ale ST170 už mám víc jak rok a dá se říct, že už ho znám docela dobře

Takže malý shrnutí jako vcedula:
> původně najeto 67 tisíc km, nyní 87 tisíc km
> první půlrok auto jezdilo jen na VPR 100, poslední půlrok už jen na VP 95, z fin. důvodů
> jediná větší nepříjemnost byla výměna spojky bohužel i se setrvačníkem, která vyšla celkem na 27 tisíc

Jinak se měnil jen běžný spotřebák jako všechny filtry, olej, brzdy apod. Auto tedy nemělo za celý rok a něco žádnou poruchu, protože i spojka a setrvačník odešly kvůli prostému opotřebení
> auto pořád budí trochu pozornosti, hlavně když ho naleštim

Překvapivě se na něj nechytají baby, ale jenom chlapi
> trochu škoda, že jsem si na výkon už zvyknul, ale objektivně jede jak z praku
> motor má docela silný spodní pásmo, střed je trochu slabší a nahoře už zas jede jak z praku

Táhne lineárně od cca 1500 otáček, až v horním pásmu otáček začíná zátah výrazněji narůstat. To nejlepší ze sebe vydává od cca 5000 do 7400, kde má omezovač

Než se dostane do otáček, působí jako beránek
> auto je to vyloženě nepraktický, s pružinama H&R i docela tvrdý, ale neskutečně zábavný
> rychlejší jízda je pro mě pořád obrovský zážitek a adrenalin, k tomu přispívá i skutečně surově řvoucí motor, který vše ještě umocňuje na druhou
> díky 300 mm brzdám vepředu a 280 mm vzadu brzdí jako čert
> lze ho v pohodě používat na denní ježdění, i když na každodenní jízdy centrem je ho škoda
> cena dílů je srovnatelná s "obyčejným" Focusem
> za rok jsem zničil nový přední gumy a to jsem nejezdil zas takovou pilu, ke který auto vyloženě pořád vybízí
> zmínit ještě musim fantastický řízení (jako u všech Focusů) a skvělá 6st. převodovka Getrag, která má pěkně krátký dráhy, takže rychlosti tam jde sekat poměrně rychle, navíc klade přijemný mechanický odpor, dokonce má i synchronizovanou zpátečku
> v autě je díky všem výše zmíněním skutečnostem skvělá atmosféra a požitek z jízdy
> a to zatim stačí
Jsem s nim moc spokojenej a v tuto chvíli bych ho nevyměnil. Leda za ST II nebo Imprezu WRX
Je potřeba se povozit. Nedávno jsem ho pučil kamarádovi, co jezdí s Feldou a než pochopil, že v 70 tam skutečně musí seknout dvojku, tak mu to chvíli trvalo

Po jízdě jsme vystoupili z auta, on si zapálil cigáro a 5 minut nemohl skoro mluvit a adrenalin z něj stříkal proudem

. To si myslim, že mluví za vše

Hned se začal zajimat za kolik ho sežene a že se vykašle na A3 1.8 T
