AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Moderátor:Quickie
Odpovědět
Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Anndy » 24.04.2009 16:25

Hmm. Podla mna je toto modna vlna, ktora casom pominie. Vid to, ze uz su prve lastovicky v tom, ze treba aj usporit nieco na vahe (mazda, najma).
A co sa tyka skrutu, pevnosti v kruteni - tak (zase som len odkazany na vyjadrenia automobiliek, kezde ja sam ju neodmeram), sa obvykle zvysuje model od modelu, cize ja tu pokrok vidim. Mozno nie taky ako ty by si chcel, ale pokrok to je.
A ak sa nemylim, tak presklenna strecha zvysuje pevnost v kruteni, ak je spravne urobena.

Na druhu stranu, podla mna dnesne auto je subor protichodnych vlastnosti, ktore idealne su najviac vyvazene a vsetky dolezite (z hladiska predaja a ten je najdolezitejsi, aj ked to znie blbo).

Ale to je jedno :D My dvaja to nezmenime a ja mam trosku viac stastia, ze mi to nevadi.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Ondro
Junior
Junior
Příspěvky: 326
Registrován: 24.04.2008 08:17
Bydliště: Bratislava

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Ondro » 25.04.2009 11:56

Vcedula: moj nazor je taky, ze cely svet v automobilovom priemysle smeruje hlavne na komfort. Vo viacerych statoch sprisnuju pokuty za prekrocenie rychlosti a snazia sa apelovat hlavne na vodicov aby jazdili pomalsie a bezpecne. Preto sa vyrobcovia uberaju dvoma smermi. Ten prvy je - masovy, to znamena auto predovsetkym komfortne, ktore ti poskytne milion blbosti aby doslova hyckali vodica, musi byt maximalne odhlucnene a perfektne tlmit nerovnosti. Cesta totiz nie je pretekarska draha a navyse vacsina vodicov je prave strihnuta tymto smerom. Ak by si mal jazdit podla predpisov, tak by ti fakt stacila 1,4 benzin a hotovo. Druhy smer su auta sportovejsie strihnute, ktore vsak so sportom nemaju vela spolocneho lebo sport je len v nazve ako napriklad GTI a pod. Skor zoberu standard a supnu tam silnejsi motor a urobia min. zmeny na podvozku.
Mne osobne je komfot absolutne cudzi. Nechcem auto, ktore je komfortne ale na druhu stranu aby zase pri 150 km/h nehucalo tak, ze mi rozdrapi hlavu. Chcem auto, ktore je dobre ovladatelne, ma super brzdy, podvozok a poskytne mi radost z jazdy. Nie makky francuz, ktory sa vytesuje z tlmenia nerovnosti a pri prvej prudkej zakrute ma problem. Ja mam proste rad auta, ktore by ini vodici nazvali kostitras. Zo vsetkych ludi co som viezol v mojom Focuse bolo mozno 5 % ludi nadseni a zvysni povedali kostitras a Focus by si v zivote nekupili.
Mas uplnu pravdu v tom, ze cim je auto novsie tym je maksie. Ked porovnam 1-veho Focusa s terajsim 2-vym po facelifte tak, 1 bola tvrdsia, horsie filtrovala nerovnosti, riadenie bolo tuhsie. 1 ti dala viac informacii o ceste ako sucasny facelift. Hlucnost je vsak vyrazne nizsia vo facelifte ako pri 1-ke - aspon teda u mna.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach
Obrázek
galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

El_Scorpio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 65
Registrován: 01.04.2009 11:43
Bydliště: Levice

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od El_Scorpio » 25.04.2009 20:23

No, dúfam že sa vrátim svojím príspevkom viac autosalónu ako takému, než diskusiu "nové trendy" ;)

Mne sa autosalón celkom páčil, možno to je tým že bol môj prvý. Vstával som už skoro ráno aby som bol medzi prvými v Inchebe a strávil som tam celkovo takmer 6 hodín. Čo sa mi nepáčilo boli zamknuté autá, načo sa mám pozerať na nejaké Maserati spoza šnúry zo 2 metrov, to mám to isté ako keď si nájdem obrázok na nete.
Tá "výstava" Mustangov bola rana do srdca... :( Ani dotknúť, ani pozrieť zblízka, proste nič, radšej som to obchádzal lebo mi trhalo srdce keď som bol tak blízko GT-čka 05, Bullitu alebo Eleanor.
Čo sa týka tých hostesiek, každá jedna bola poriadna "cipenka" ako hovorí polovička, proste vychudnuté kurvičky s vyžehlenými vlasmi, pri tých 4-kolesových kráskach nemali šancu ;)
Najhoršia sekcia - Suzuki. Hrozné autá, design nič moc, malé, nepriestranné, kurfe tak na 1 kabelku + možno ruksak... SX4 vraj rodinné auto, no neviem, možno tak rodinné auto pre Japoncov, nie vzrastovo normálnych ľudí. Aj materiály či design interiéru nestál za veľa. Takisto Škoda, pre mňa tuctová značka (ale to je už môj problém), to som len tak očami prebehol, nič ma tam nezaujalo.

Auto(á) autosalónu pre mňa:

Peugeot 308 Monaco

Obrázek

Toto auto oslovila mňa aj moju polovičku hlavne výbavou a panoramatickou strechou. Vynikajúce auto pre rodinu, priestranné, dokonca sa dá pohodlne sedieť aj na zadných sedačkach, čo je u nas problém keď šoférujem ja, nakoľko sedadlo vodiča je vtedy takmer na fest vzadu. Design aj exteriér ale hlavne interiér veľmi dobre, dostatok odkladacích priestorov aj kufor sa dá.

Ford Mondeo

Obrázek

Asi najkrajšie auto na autosalóne. Nemožem si pomôcť, ale je fakt krásne, nádherné a neodoľatelné a proste super. Narozdiel od Peugeotu viem, že jazdnými vlastnosťami je špička vo svojej triede, silný motor, komfort, kufor do ktorého dáš kľudne aj 2 mŕtvoly (človek nepotrebuje ani kombík, taký je veľký), parádne jazdné vlastnosti a aj slušná cena... Holt, u Fordu môj favorit. Len mohli tam hodiť kúsok s kus lepšou výbavou.
Inak keď som sedel vedľa vo Focuse (na ktorom som moc vylepšení zase nenašiel, len o dačo väčší kufor a samo vzhľad) prisadol si chlapík ktorý tiež porovnával s FoFo 1, že ho má, tak reku či to nebol dakto z vás?

Mercedes triedy E

Obrázek

Nikdy som nebol na méďáky, ale tento nemá chybu! Spolu s Mondeom sa u mňa bije o najkrásavca na autosalóne. Proste tie nové svetlá sa fakt vydarili, milión asistenčných programov, úplné pohodlie, luxusný interiér, bezpečnosť... Uvažoval som že keby som pracháč mám Audi A8, ale E-čkový méďák mi to vyvrátil. Akurát som (ako väčšina iných návštevníkov) nepochopil načo tam dávali tie neónky, že vraj "na ozdobu" :D
Ford Focus Trend, 2.0 Zetec-E 16V, 96 kW, 1999 RIP 02. 05. 09. :cry:
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozef
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 912
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trnava - SK

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Jozef » 25.04.2009 21:13

V podstate musim dat Vladovi zapravdu:
vcedula píše:.... Tym len chcel povedat, ze v sucasnosti sa vsetka snaha automobiliek orientuje na urcite veci, ktore vyvoj automobilu neposuvaju dopredu, skor naopak ...
Dneska co prvotne a hlavne zaujima automobilky najviac je: Ako co najviac znizit vyrobne naklady na jedno vyrobene auto (konstrukcia, cena dielov, cena prace, ...) a co najviac skratit montaz jedneho auta - v tom automobilky dokoncia neoficialne sutazia (v podstate to tiez suvisy s vyrobnou cenou). Dosledok je logicky okrem predajnosti este jeden. Kvalita dnesnych aut ide viditelne dole. U roznych vyrobcov roznou rychlostou, ale dole.
A obyvacka v aute, to je len figel, ako prilakat kupca a prekryt vzrastajucu nekvalitu podstaty auta. Ved si pozrite reklamy na auta ...
Ford Focus II TREND kombi 1,6 TDCi 66 kW, 2007, Moondust Silver

Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od misoo » 25.04.2009 21:39

scorpio : E-cko aj mna chytilo. ked som si do toho sadol, tak hned som vedel, ze taketo nieco bude pre mna idealne ked "budem velky". idealne rozmery, sedacka paradny material, volant jemnucka kozicka mnam mnam, palubovka pevna jak skala, tlacitka a cudliky idealna velkost, idealne odpory... no proste auto ako ma byt !! 8)

El_Scorpio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 65
Registrován: 01.04.2009 11:43
Bydliště: Levice

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od El_Scorpio » 26.04.2009 08:19

jj, len tam chýba ešte ideálna cena :) Ma pobavilo to financovanie, že výhodný lízing, zložte časť teraz a potom mesačná splátka (36 mesiacov) 116 tis. SK :D Neviem či to bolo práve pri E-čku, ale bol to meďák.

No tak pozerám, že E 220 CDI (125kW/170k - hádam to stačí, 170 koní na necelé 2 tony) už stojí už 41 tis. €. To keď si vezmeme nejaké vozidlá z vyššej strednej triedy vo full výbave, môžeme sa dostať k pod. cene, pričom meďák ma v základnej skoro všetko. Počkám 5 rokov a potom si jeden zachovalejší vytiahnem z bazára ;)
Ford Focus Trend, 2.0 Zetec-E 16V, 96 kW, 1999 RIP 02. 05. 09. :cry:
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Anndy » 26.04.2009 13:38

SHehe. Medak je moja srdcovka :-) a nové E je asi najlepšie auto autosalónu. A cena ani nie je taka strašná, ak ste trošku skromný. Najviac ma ale dostala taka vychytavka v kufri, ale len toho najdrahšieho z tých troch. Neviem, či ste si všimli, ale cena hnedého a čierneho E-čka bola takmer identická s GLK. Tam by nebolo o čom.
Tak isto A4 allroad by nebol na zahodenie, ale tá cena je šialena-aj E-čko by za to bolo.
Ja rád niektoré vw, konkrétne jetta a nový golf sú podľa mojej chuti.
Tak isto nové pólo, v porovnaní najmä s fabiou úplne niekde inde.
Čo ma este zaujalo, bol citroen C3 picasso. Veľmi praktické a pekné auto.
Tiež by sa mi pozdávalo aj xc60 a to ja take auta nemusím.
Inými slovami, mať tak 1 až 1,6 mil. na auto, mám z čoho vyberať.
Inak tie mondea, ktoré tam priniesli, mali radšej nechať doma, lebo to každého muselo odradiť.
Ja som s autosalónom bol spokojný, aj ked pravda boli aj lepšie ročníky, najlepší bol asi ten minuloročný
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
sogi456
Junior
Junior
Příspěvky: 278
Registrován: 23.06.2008 19:51
Bydliště: Bratislava

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od sogi456 » 26.04.2009 20:49

Anndy píše:...Čo ma este zaujalo, bol citroen C3 picasso. Veľmi praktické a pekné auto.....
Anndy, viem, ze si na komfort a pises "pekne" a "prakticke"...cize asi by Ti vyhovovalo....bol som jazdit na testovacom aute (pred-trhova rada nejaka), bol to diesel...je to des...makke ako blazon, davali sme tomu co sa dalo....na kruhacoch si dzral stopu do 35lmh..ja to dam na focuse v 70 a az potom stracam grip....ked dupnes na brzdu...tak to ma taky ponor, ze si zrazu svetlami svietis asi meter pred auto (samozrejme prehanam) je to najhorsie auto v akom som sedel...v skutku...trosku to prezeniem, ale 120tka by mi bola milsia ';o))) v skutku zleeeeee
Priznavam, nepatrim k fanusikom komfortu.....

PS: to co sme jazdili malo nejaky silny diesel, ktory sa u nas (pre SR trh) nebude do nich montovat
Ford Focus, r.v. 2003, 1,6 74kW, K&N air filter, Eibach Pro Kit, 195/60R15 ;o)
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Anndy » 26.04.2009 21:26

Mno, nejazdil som ziadne z tych aut - cize to by este zohralo ulohu :). Ale u takeho niecoho ako to picasso, by som necakal ani nechcel sekat zatacky, co to da. A okrem toho naklon je vec jedna a strata gripu druha :D.
Ja tiez nemusim extra hojdave koraby. Ale nejaky rozumny kompromis mozem. A napr. moj focus je uz dost extrem, viacej tvrdosti tolerovat nepotrebujem a nechcem.
Aj ked zase mat cesty ako v DE, ci AT by mi focus bol primerany. Ono je to totiz vsetko brutus relativne a rozne zavisle od vsetkeho-mozneho.
A imho, radsej to picasso ako fabiu, ci nebodaj fusion a podobne.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Ondro
Junior
Junior
Příspěvky: 326
Registrován: 24.04.2008 08:17
Bydliště: Bratislava

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Ondro » 27.04.2009 09:07

na salone ma uplne dostala R8.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach
Obrázek
galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od misoo » 29.04.2009 10:49

Ondro píše:na salone ma uplne dostala R8.
ta saltpaka v R8 bola perfektna, tak si predstavujem idealnu saltpaku !! 8)

Dirk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 08.10.2008 21:13

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od Dirk » 29.04.2009 21:48

Nuz, stretol som sa s nazorom, ze tohotrocny autosalon bol najslabsi. Ale vcelku som sa mal nac pozerat. Zaujal ma koncept sportovej Fabie, ako aj Golf GTI. Chevrolet Cruz putal pozornost mnohych a myslim, ze celkom ma sancu na nasom trhu. Fordacka expozicia sa mi zdala trosku slabsia. Sice som sa pokochal Mondeom, ale tot vsjo. STcko sa nekonalo. Mozno raz nazivo u mna v garazi. Ked nie novy model, tak stary urcite by som rad.

Uživatelský avatar
yoyo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od yoyo » 29.04.2009 22:36

priznam sa, ze na autosalone som tohto roku bol len preto, ze otec chcel vidiet peugeota 3008 :-) a kedze som aj zabudol, ze hala B je NAD halou A, nie ZA, tak som hahodou uvidel aj moju srdcovku.... Gumpert Apollo 8O 8O 8O normalne mi srdce zaplesalo.

je to toto "auticko" http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view

ale inak... sa mi zdal nejaku chudobny, i ked som ho rychlo preletel... moj pocit PO autosalone - kozy, kozy, kozy... mam pocit, ze tam bolo viac sporo odetych hostesiek, nez aut.
FoFo II Ti-VCT Ghia, K&N, -30 mm eibach

Uživatelský avatar
spigot
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2483
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava - SVK

Re: AUTOSALON BA 21.-26.4.2009

Příspěvek od spigot » 13.05.2009 19:29

Inak pre tych ktori neboli na autosalone v BA, zopar foto tu. :mrgreen:
Je: Skoda ST: Fabia 1,4 16V white devil
Bol: Ford Focus II Sedan, r.v. 2005, 1,6 74kW | Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Srazy - Slovensko“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host