Vsade som cital aj tu, ze TCS ked napr. v zime na snehu, zabranmi preklzovaniu a tym padom teoreticky vyhrabaniu sa z neho. Ja som nedavno zapadol a napadlo ma to vyskusat. Mam ESP (cize predpokladam vratane TCS).
Zapadol som. Tak reku vyskusam spravanie sa s ESP ON a s ESP OFF (prepokladam aj s TCS OFF). A oba pripady sa spravali podobne. Kludne som mohol dat plyn na podlahu a kolesa sa pretacali o 106 ako sa hovori, s jedinym rozdielom - s ESP/TCS ON kontrolka blikala ako diva, ale nepocitil som vobec nieco take ako extremne znizenie vykonu.
A tiez na suchu - ked sa potrebujem rozbehnut prudko, tak kontrolka poblikuje, ale necitim nic podobne extremnemu znizeniu vykonu. Proste tak akurat je trakcia aj s jemnym presmykovanim (teda pocitovo). Na volve (S60 T5) som zazil TCS, ci ako volaju brutalnejsie, strata vykonu a poskakovanie dopredu. To je vsak uz stare auto.
Inymi slovami osobne som spokojny s ESP ako je u forda urobeny. Velmi citlivo a neobtazujuco.
