DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
což o to motory sou podobný, ale převodovka je taková jak z náklaďáku
chtělo by to zjistit a třeba i ford vyrábí setrvák který je možný jen prostě vyměnit, ale určitě tohle nenajde nikdo v nějakým úžasným softu od forda
protože třeba mondeo 2.0 benál má i nemá dvouhmoťáky a motor s převodovkou sou stejný

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Regulos
- Nováček

- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Jestli má teda Mondeo u stejnýho motoru oba druhy setrváku, tak z toho jasně plyne, že ten dvouhmotový bazmek je tam jenom kvůli "komfortu řidiče" a aby mohl každých 100tis. odejít dát práci servisu.
Převodovce a polosám je to jedno. 
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
jenže to je benzín a tam to ani neodchází

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- vozgrunt
- Nováček

- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
O těch 100 tis. km bych pochyboval, mám nalítaný 130 + určo když jsem to kupoval minimálně 30 stáhli + ještě tak 20 najedu jsme na 180, to už zřejmě je čas vyměnit i spojku.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
nejde ani tak o počet km jak o to jakým způsobem sou najetý 
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
milansputnik
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 05.09.2008 12:08
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
vozgrunt píše:O těch 100 tis. km bych pochyboval, mám nalítaný 130 + určo když jsem to kupoval minimálně 30 stáhli + ještě tak 20 najedu jsme na 180, to už zřejmě je čas vyměnit i spojku.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.
Přesně tak,také mám nalítáno za 4 roky 180tisíc a začínám cítit že spojka jde pomalu do háje. Setrvák mi začel před 3 týdny a v létě chci jet na Sicílii. Výměnu udělat musím. Teď jde oto kde a kolik to bude stát. Ve fordu za vše chtějí 25.000,- což je palba. Poraďte někdo dobrého mechanika, který je spolehlivý a cenově dostupnější.
- vozgrunt
- Nováček

- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=SP 835019&Sender=Catalog&CatalogPath=SP 835019
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
milansputnik píše:. Teď jde oto kde a kolik to bude stát. Ve fordu za vše chtějí 25.000,- což je palba. Poraďte někdo dobrého mechanika, který je spolehlivý a cenově dostupnější.
neni problem to udelat
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vozgrunt
- Nováček

- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
,vozgrunt píše:http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=SP 835019&Sender=Catalog&CatalogPath=SP 835019
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.
Ještě bych dodal, že velkoodběratelé maj běžně 30-50% slevy, navíc údajně má probíhat tento týden nějaká akce na tyto sady.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- jamaka
- Test driver

- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Ford a Valeo??? to je zasa co za novinka? ale ved jasne ked chce predavac predat.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- focusik
- Nováček

- Příspěvky: 96
- Registrován: 09.12.2008 18:49
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Keby Ford a LUK, tak to by som pochopil, ale Valeo ???
Ford Focus Combi 1.6 TDCi Ghia 80kW, 09/2008, grafit metalíza
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW, 11/2002, Blue Print
v minulosti:
Ford Sierra 2.0i DOHC 88kW, 12/1989 sedan, biela
manželka - Ford Ka 1.3 44kW, 11/1999 zelená metalíza
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW, 11/2002, Blue Print
v minulosti:
Ford Sierra 2.0i DOHC 88kW, 12/1989 sedan, biela
manželka - Ford Ka 1.3 44kW, 11/1999 zelená metalíza
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
zdravím, psal jsem závady u mého auta, které si myslím, že souvisí s dvouhmotovým setrvačníkem do topicu "dvouhmotový setrvačník" ale pro mondeo. Pošlu to tedy i sem, kdyby jste mi někdo dokázal potvrdit, nebo vyvrátit, že to onen setrvačník je.
-----------
mám několik decentních problémů na autě, který mě zatím nijak neovlivňujou, ale protože mám rád, když auto funguje, tak jak má, tak mě ty maličkosti nedaj spát.
Chyba1:Když vyšlápnu spojku a zpátky jí pustím, tak se mi ozve takové klapnutí.
Chyba2:Mám zařazenou rychlost, jedu, nepřidávám plyn... potom přidám a ozve se podobné (né-li stejné klapnutí jako když vyšlápnu tu spojku a pustím), ve chvíli, kdy při té akceleraci úplně pustím plyn a zase nechám auto brzdit motorem, tak se ozve stejné klapnutí a takhle postupným mačkáním plynu si můžu cvakat do alelůja.
Chyba3:Při chcípnutí a nastartování motoru se motor rozklepe.
Chyba4:V spektru otáček od 1800-2000 v tahu cítím vibrace.
Z toho co jsem si tady na foru všechno přečetl, tak chyba 2,3,4 tedy krom té spojky by mohla být způsobena homokynetickými klouby. Ale co ta spojka? Dál je tu dvouhmotový setrvačník, který mi sedí asi na všechny závady, ale auto má najeto pouze necelých 60000 a tak mi to přijde brzo. Stav km samozřejmě nemůžu odpřísáhnout, jelikož jsem auto nekupoval nové, ale dokážu odhandnout, jestli má auto najeto 100000, nebo 40000 a auto jsem si kupoval právě proto, že bylo ve skvělém a odpovídajícím stavu až na zvuky, které vydávala spojka o kterých tu píšu, ale bral jsem to jako, že to nemusí nutně být závada. Spojka ani neklouže a chodí naprosto přesně.
No a tím je dána otázka na ty co s tím mají zkušennosti, jestli mi můžou potvrdit, že tyto závady spojuje jedna věc, jak si myslím já.
Ještě upřesním, že to klapnutí spojky je pouze, pokud motor běží. Při vypnutém motoru se toto neděje a tak u mě vypadla myšlenka na axiální ložisko u spojky
-----------
mám několik decentních problémů na autě, který mě zatím nijak neovlivňujou, ale protože mám rád, když auto funguje, tak jak má, tak mě ty maličkosti nedaj spát.
Chyba1:Když vyšlápnu spojku a zpátky jí pustím, tak se mi ozve takové klapnutí.
Chyba2:Mám zařazenou rychlost, jedu, nepřidávám plyn... potom přidám a ozve se podobné (né-li stejné klapnutí jako když vyšlápnu tu spojku a pustím), ve chvíli, kdy při té akceleraci úplně pustím plyn a zase nechám auto brzdit motorem, tak se ozve stejné klapnutí a takhle postupným mačkáním plynu si můžu cvakat do alelůja.
Chyba3:Při chcípnutí a nastartování motoru se motor rozklepe.
Chyba4:V spektru otáček od 1800-2000 v tahu cítím vibrace.
Z toho co jsem si tady na foru všechno přečetl, tak chyba 2,3,4 tedy krom té spojky by mohla být způsobena homokynetickými klouby. Ale co ta spojka? Dál je tu dvouhmotový setrvačník, který mi sedí asi na všechny závady, ale auto má najeto pouze necelých 60000 a tak mi to přijde brzo. Stav km samozřejmě nemůžu odpřísáhnout, jelikož jsem auto nekupoval nové, ale dokážu odhandnout, jestli má auto najeto 100000, nebo 40000 a auto jsem si kupoval právě proto, že bylo ve skvělém a odpovídajícím stavu až na zvuky, které vydávala spojka o kterých tu píšu, ale bral jsem to jako, že to nemusí nutně být závada. Spojka ani neklouže a chodí naprosto přesně.
No a tím je dána otázka na ty co s tím mají zkušennosti, jestli mi můžou potvrdit, že tyto závady spojuje jedna věc, jak si myslím já.
Ještě upřesním, že to klapnutí spojky je pouze, pokud motor běží. Při vypnutém motoru se toto neděje a tak u mě vypadla myšlenka na axiální ložisko u spojky
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- mirec1000
- Nováček

- Příspěvky: 68
- Registrován: 08.08.2008 19:44
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
...je to zotrvacnik.
Pisal som o tom tiez v inom vlakne, ze som tam dal jazdeny a teda lacnejsi. Mal byt udajne dobry, ale klepe skoro tak isto a tiez citit klapnutie pri pridani plynu aj ubrati.
Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?
Napiste, kto s tym mate skusenost.
Dik
Pisal som o tom tiez v inom vlakne, ze som tam dal jazdeny a teda lacnejsi. Mal byt udajne dobry, ale klepe skoro tak isto a tiez citit klapnutie pri pridani plynu aj ubrati.
Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?
Napiste, kto s tym mate skusenost.
Dik
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
aha výborně, takže konečně někdo s stejnýma příznakama. A ve chvíli, když vyšlápneš spojku a vrátíš zpátky, tak ti to taky klapne? A motor při startování a chcípání zavibruje? A co vibrace v některejch otáčkách při akceleraci? I když je fakt, že ty otáčky jsou jenom vlastní frekvence něčeho rotačního, takže to můžeme mít každý jinak. Chtěl bych vědět, jestli všechny tyhle závady jsou z jedné příčiny. Vypadá to, že teda máme setrvačník ve stejný fázi. Nevíš z jakýho auta (motoru) to bylo? A kolik to auto mělo najeto? Myslím si, že člověk, který měl auto předemnou, tak auto hodně podtáčel a tím pádem je setrvák načatej. Docela by mě zajímalo, kolik má ještě před sebou, ale podle toho co si napsal, tak to zřejmě bude nějaká ranná fáze a v háji ještě zdaleka neni, ale počátky problému už tam jsou.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
pokud se ti tam vybracema jeste neco dalsi neuvolnilo tak by to melo zmizet . ale chce to od forda ne od elitu nebo kelly .mirec1000 píše:
Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?
Dik
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


