Já bych řekl, že je vhodný pro všechny diesely. Pokud si koukal na ten test aditiv, jak jsem posílal, tak tam je to hezky všechno popsané. VIF má skvělé hodnoty zvýšení mazivosti (samozřejmě také zvyšuje cetanové číslo, snižuje pěnivost, má 100% ochranu proti korozi atd.), která je asi nejdůležitějším faktorem ovlivňující životnost vstřik.soustavy (samozřejmě s vodou spojená koroze je jasná), protože ve všech čerpadlech a vstřicích, ať je to klasické rotační čerpadlo, common rail nebo jakýkoli jiný systém, jsou "hrozně" malé vůle a vše musí být dokonale (nebo co nejlépe) mazáno, aby to vydrželo a v pohodě sloužilo majiteli

Proto si podle toho testu myslím, že to bude asi nejlepší volba. Na benzínkách samozřejmě prodávají již aditivovanou naftu, jenže určitě nebude tak hodně aditivovaná, aby přidávání vlastních aditiv nebylo účinné (to by asi nestál litr nafty tolik, co stojí)

. Je pravda, že ta "Tvá" aditiva od Hekry tam netestovali, škoda

bylo by to super na porovnání. Takhle budeš zkušební a porovnávací laboratoř Ty a Tvůj Fofík...
