Spotřeba

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 19.09.2006 13:06

hide píše:
Zakus píše:
libe píše:Zatim spotreba 6,7 - 7,4 z 80% mesto zbytek mezimesto, coz si myslim, za na kombajn je velice slusne.
Nevím jaký je u vás ve městě provoz, ale já mám spotřebu kolem 9 litrů. V Trutnově je 7 kruháků a samá kolona :evil:
Moje řeč. Já se pohybuju taky ve městě okolo 9 litrů.
Tak mně chlapi řekněte, jak někdo může jezdit s 1.6 za 5,5 litru, já tomu moc nevěřim....
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 19.09.2006 13:34

Foqus píše:
hide píše:
Zakus píše: Nevím jaký je u vás ve městě provoz, ale já mám spotřebu kolem 9 litrů. V Trutnově je 7 kruháků a samá kolona :evil:
Moje řeč. Já se pohybuju taky ve městě okolo 9 litrů.
Tak mně chlapi řekněte, jak někdo může jezdit s 1.6 za 5,5 litru, já tomu moc nevěřim....
Ver mi,ze sa to da,ale je to katastrofalne defenzivna jazda.V meste 50,mimo mesta 80,ziadne kolony,ziadne semafory a plynoveho pedalu sa dotykat iba veeelmi,veeelmi lahucko.
Ja osobne jazdim na 7,5-8,5 litra a to ho velmi nesetrim a obcas ho pekne prevetram...

Uživatelský avatar
Faraon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Faraon » 19.09.2006 13:39

Bezne jezdim za 2l. Do kopecka ho vystrkas a z kopecka se vezes. Za chvili jsi jako Rambo a ty 2l pouzijes jen na ty nejvetsi padaky.
FF 1,6 16 combi Ghia 2001 silver
Obrázek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 19.09.2006 14:09

:D no takže tak nějak. :D

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 19.09.2006 15:05

dokud mi to můj minstr financí sponzoruje, tak mě to nějak nebere :wink: :lol: takže průměr 7,5 - 8,5 :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
DI2F4Y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od DI2F4Y » 22.09.2006 09:02

moj Focus si berie v poslednych 40.000km v priemere 6.1l/100km. vacsinou to boli dialnice alebo cesty I.triedy a jazdim mierne defenzivnym stylom a plynule. 110km/h na dialnici sice asi neznesie kazdy :) ale... najnizsiu spotrebu co som dosiahol bola 5.1 (asi na 450km dlhej trase) a najvyssia okolo 7.4 (dialnica Praha-Bratislava, rychlost som drzal tak v priemere na 140km/h). inak bezne jazdim aj s otackami okolo 1300-1400 (kym motor toci rovnomerne) samozrejme ak potrebujem pridat tak podradim. motor ma nabehanych skoro 170.000km a je zatial v perfektnej kondicii. co sa tyka tankovania benzinov s vyssim oktanovym cislom... rozoberal som to asi pred 2 mesiacmi s kolegami co sa venuju testovaniu paliv a maziv a ti jednoznacne tvrdili ze motoru ktory ma predpisanu 95-ku neprinesie vyssie oktanove cislo absolutne nic a mali vzacne zhodny nazor ze je to len "vymyvanie hlav".
Ford Focus 1,6 hatchback 2003, black

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 22.09.2006 10:15

DI2F4Y píše:moj Focus si berie v poslednych 40.000km v priemere 6.1l/100km. vacsinou to boli dialnice alebo cesty I.triedy a jazdim mierne defenzivnym stylom a plynule. 110km/h na dialnici sice asi neznesie kazdy :) ale... najnizsiu spotrebu co som dosiahol bola 5.1 (asi na 450km dlhej trase) a najvyssia okolo 7.4 (dialnica Praha-Bratislava, rychlost som drzal tak v priemere na 140km/h). inak bezne jazdim aj s otackami okolo 1300-1400 (kym motor toci rovnomerne) samozrejme ak potrebujem pridat tak podradim. motor ma nabehanych skoro 170.000km a je zatial v perfektnej kondicii. co sa tyka tankovania benzinov s vyssim oktanovym cislom... rozoberal som to asi pred 2 mesiacmi s kolegami co sa venuju testovaniu paliv a maziv a ti jednoznacne tvrdili ze motoru ktory ma predpisanu 95-ku neprinesie vyssie oktanove cislo absolutne nic a mali vzacne zhodny nazor ze je to len "vymyvanie hlav".
HMMM,PEKNE CISLA....

Uživatelský avatar
SpeedyGonzales
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od SpeedyGonzales » 03.10.2006 21:12

Právě jsem zjistil, že mě občas spotřeba může překvapit. Normálně mám průměr kolem 7l/100km, ale spíš trochu pod :D No a teď jsem při cestě od nás ze zapadákova na západě do Č.Budějovic a zpět a zase tam a tak, jezdil za 6,00 litrů. A to je fakt bezva :lol:
Ford Focus C-Max 1.8 Tdci, stříbrná, r.2005, Ghia
Předtím: Focus r.1998, 1.6 Ghia

Uživatelský avatar
FII
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od FII » 04.10.2006 12:07

Alfa a omega nízké spotřeby je co nejméně brzdit a akcelerovat. Dá se pod 6l s 1.6, ale chce to předvídavost dojíždět křižovatky bez zastavení, nebrzdit zbytečně do zatáček(podvozek focuse v tom jde vstříc) a sjíždět z kopce bez motoru. Každé rozjetí je drahá věc. Vyplatí se třeba i do kopce na to šlápnout protože spotřeba naroste při osté jízdě jen asi o 1/3 , ale z kopce se jede potom za 1 litr. Na dálncích a rovných ůsecích mě vychází lépe auto rozjet víc třeba na 110 a potom ho nechat jet až na 80 a znovu přidat, vychází to llépe než udržovat stejnou rychlost.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 04.10.2006 13:25

FII píše:Alfa a omega nízké spotřeby je co nejméně brzdit a akcelerovat. Dá se pod 6l s 1.6, ale chce to předvídavost dojíždět křižovatky bez zastavení, nebrzdit zbytečně do zatáček(podvozek focuse v tom jde vstříc) a sjíždět z kopce bez motoru. Každé rozjetí je drahá věc. Vyplatí se třeba i do kopce na to šlápnout protože spotřeba naroste při osté jízdě jen asi o 1/3 , ale z kopce se jede potom za 1 litr. Na dálncích a rovných ůsecích mě vychází lépe auto rozjet víc třeba na 110 a potom ho nechat jet až na 80 a znovu přidat, vychází to llépe než udržovat stejnou rychlost.
To co popisujes uz se hodne blizi defenzivnimu rizeni, jak uz tady nekdo psal :lol: Na dalnici bych jel radeji pomaleji, nez to rozjel na 110 a zpomaloval na 80, to snad dela jenom blazen 8O Pokud se ale pohybujes po meste nebo v hustejsim provozu, tak nic z toho pouzit nemuzes. Pokud totiz pred krizovatkou pribrzdis, abys ji projel na zelenou - staci, kdyz pustis plyn a budes postupne podrazovat - tak te jeste tri auta predjedou a ten posledni ti zabrzdi pred xichtem. A jizda na plny plyn do kopce za kamionem nebo nejakym Favoritem, pripadne necim horsim, taky neni moc realna. Ani si nepamatuju, kdy naposledy jsem mohl jet plynule aspon 80. To je vzdycky do kopce 45km/h, z kopce 110km/h :roll: Kdyby byly cesty tak vytizene, jak v noci nebo se lidi naucili jezdit plynule, tak jezdis za 6l porad bez nejakych starosti. Uz jsem to tu nekde psal. Rano, kdyz jedu do prace, tak mi skoci zelena a vim, ze kdyz pojedu 45km/h, tak vsechny dalsi krizovatky projedu bez pribrzdeni na zelenou. Jenomze me mezi tim predjede 5 zavodniku, kteri strasne spechaji do prace a ti tam zastavi na cervenou a pak jeste nemuzou najit radici paku, kdyz je zelena.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

georgic
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od georgic » 04.10.2006 13:31

FII píše:Alfa a omega nízké spotřeby je co nejméně brzdit a akcelerovat. Dá se pod 6l s 1.6, ale chce to předvídavost dojíždět křižovatky bez zastavení, nebrzdit zbytečně do zatáček(podvozek focuse v tom jde vstříc) a sjíždět z kopce bez motoru. Každé rozjetí je drahá věc. Vyplatí se třeba i do kopce na to šlápnout protože spotřeba naroste při osté jízdě jen asi o 1/3 , ale z kopce se jede potom za 1 litr. Na dálncích a rovných ůsecích mě vychází lépe auto rozjet víc třeba na 110 a potom ho nechat jet až na 80 a znovu přidat, vychází to llépe než udržovat stejnou rychlost.
úpně souhlasím,........ale jenom s první větou :wink:

Uživatelský avatar
libe
Junior
Junior
Příspěvky: 233
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov p. R.

Příspěvek od libe » 04.10.2006 14:37

to Ahmed: Plne s tebou souhlasim a kolikrat snim o tom, mit tak nejake stare aro vepredu s poradnym ramem (pluhem) a obcas tuknout tomu zavodnikovi do kufru samozrejme nechte :lol: 8O :lol: !?!
Ford Focus 1.6 combi 11/2001
Obrázek

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 04.10.2006 15:39

takže jde o jakousi jízdu ve vakuu. Spotřebu bych uvítal nižší, ale absolvovat kvůli tomu nějaké cvičení typu rozjet to na 130 a ubrat na 80 a takhle jet třeba 100km, to mně přijde uhozený, navíc by mě za to mohl někdo rozbít držku - to si radši tu jízdu užiju a víc zaplatim :cry:
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
Zanoh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Zanoh » 04.10.2006 16:06

protože mám rád svižnější tempo, tak po městě jezdim za 12-13 a po dálnici do deseti litrů, když se na dálnici krotim vejdu se do 8litrů :D
2.0 16V 5dv

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 04.10.2006 16:16

no mám ujeto cca 560 km a necelou čtvrtinu nádrže, takže při 600 budu tankovat, no a z toho budu mít cca 300 km dálnici a zbytek jsou couračky do práce atd. cca do 10-15 km. :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů