
Baterie / autobaterie / nabijecka
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Baterie
Nevím, jestli by stačilo 80km. Ona se ta baterie nedobíjí zase tak velkým proudem, možná chvíli, dokud se nezvýší napětí, takže když ji nabíjíš nabíječkou a trvá to třeba 12-24h, tak ji za hodinu jízdy v autě určitě nedobiješ... Baterii musíš dodat cca 130% energie, kterou jsi odebral. Když máš 62Ah baterii, tak bys teoreticky mohl odebírat 1A 62hodin nebo 62A po dobu hodiny. Takže když nepočítám těch 30% navíc, co jí musíš dodat, tak bys ji musel nabíjet hodinu proudem kolem 60A, což není reálné, když ve starých fofo je altík tuším 80A a v nových kolem 125A, navíc ta baterka by ti za chvíli štěkla 

- Pepca
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 19.10.2008 17:09
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
cuus lidi,sem tu novej...a mam takovej problem,kdyz nastartuju tak mi otackomer a tachometr vylitne do maxima a cca po 2 vterinach to spadne a vylitnou ruciciky do normalu,kamar mi rikal kteryma taky fofa ze to muze byt spatnou baterkou..myslite ze mapravdu???
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Ano, má pravdu, Nejdříve ale zkontroluj kontakty na baterce, jestli nesjsou zaoxidované, obrus je šmirklem a pak uvidíš.

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- Pepca
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 19.10.2008 17:09
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
ihrdlick
to semzkousel a dela to porad..takze baterka....
to semzkousel a dela to porad..takze baterka....
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Tak jsem v sobotu meril napeti v zasuvce zapalovace:
pred nastartovanim 12,74 V
vse na volnobeh:
po nastartovani 14,44 V
+ zapnute parkovacky 14,41 V
+ hlavni svetla 14,39 V
+ radio na str.hlasitost 14,37 V
+ ventilator 1.stupen 14,34 V
+ ventilator 4.stupen 14,16 V
+ topeni zadniho okna 13,95 V
pred nastartovanim 12,74 V
vse na volnobeh:
po nastartovani 14,44 V
+ zapnute parkovacky 14,41 V
+ hlavni svetla 14,39 V
+ radio na str.hlasitost 14,37 V
+ ventilator 1.stupen 14,34 V
+ ventilator 4.stupen 14,16 V
+ topeni zadniho okna 13,95 V
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
super Pelen,nadherne vidno ako každa "blbost"zatažuje altík..
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
a chtelo by to k tomu jeste zmerit vytapeni celniho skla, to bude ranec 

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Vytapeni celniho skla nemam. Uvazoval jsem jeste o mereni proudu do nebo z baterky, klestak na ss proud mam, ale to by chtelo, abychom merili soucasne 2.
+ znamena dalsi polozka navic, tzn. ze 13,95 V bylo pri zapnutych vsech zarizenich, co jsou napsany.
+ znamena dalsi polozka navic, tzn. ze 13,95 V bylo pri zapnutych vsech zarizenich, co jsou napsany.
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
az budem nekde spolu na srazu Pelene, tak dame auta vedle sebe a muzem merit 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Baterie
Btw. měřil jsem před dobou odběr vytápění čelního skla na Escortu MkV a každá půlka skla brala cca 18A, tedy nějakých 36A celkem.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Baterie
skôr to vypada ako nabijacka na NOKIU





- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Baterie
Tak tomuto "vynálezu" bych svoje auto nesvěřil!! Předpkládám že po aplikaci vyhoří alespoň půl auta



- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Baterie
Po aplikaci nevyhoří vůbec nic, pokud to je natolik inteligentně udělané, že to má omezení proudu. Jestli ne, tak tím odpálíš pojistku pro zásuvku a stejně nenastartuješ




- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Synci, to zazracne zarizeni za 199 Kc muze fungovat pravdepodobne v jedinem pripade. V navode musi byt napsano toto:
Propojit zasuvky obou aut, v aute s vadnou (slabou) baterkou nezapinat svetla, radio apod., nestartovat starterem, jen zapnout zapalovani a pak se nechat roztahnout lanem. V jinem pripade se ty dratky rozezhavi a izolace se vypari.
Za nazev "startovaci" kabel bych Lidlu udelil pokutu za klamani zakaznika.
Propojit zasuvky obou aut, v aute s vadnou (slabou) baterkou nezapinat svetla, radio apod., nestartovat starterem, jen zapnout zapalovani a pak se nechat roztahnout lanem. V jinem pripade se ty dratky rozezhavi a izolace se vypari.

Za nazev "startovaci" kabel bych Lidlu udelil pokutu za klamani zakaznika.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů