Navrh na zlucenie

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od vcedula » 06.10.2008 16:15

sorry, precitaj si to este raz a zamysli sa nad tym, co si napisal :mrgreen: nic take som nenapisal. A miso, pls, 75% ucinnost bezneho spalovacieho motora je sen kazdeho konstruktera a ten kto by to dokazal tak by dostal Nobelovu cenu.

Myslim, ze najlepsie by bolo zobrat jedno benzinove auto, jedno naftove, postavit ich pred trat a spocitat, kolko paliva minuli na to, aby tu drahu presli v rovnakom case. Ocakavam ze benzin by stacil tak povedzme 100 PS a nafta tak 125 PS na ten isty cas a palivo 1x1.

Koncim, nema zmysel rozpravat sa o tom dalej.

Uzavriem to tak, ze diesel je ultra lahky motor, ktory z nicoho spravi vykon jak svina, stale taha jak hovado a pritom ani nemusis tankovat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od misoka » 06.10.2008 16:27

misoka/prosim prosim, necituj stale tak dlhe prispevky, kto to ma po tebe stale mazat :wink: chmelko

Napisal som "teoreticka ucinnost je 75%". Mas pravdu , nema zmysel sa dalej o tom bavit , zasa zacinas byt iracionalny, ako vzdy ked ti dojdu argumenty ...... :evil: :x :mrgreen:
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od zewl » 06.10.2008 16:56

chmelko píše:inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil....
mimo obec + dalnice netreba radit, staci petka, v obci je to horsi, tam furt pendlujes mezi 3 a 4, v tom ma benzin nespornou vyhodu. Das za 3 a obec neresis.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od chmelko » 06.10.2008 17:02

praveze zewle nemas pravdu, v obci mam stale dilemu so svojim benzinom ci za 4,alebo 5, podla toho jaka je charakteristika cesty, 50km/h na 4 je az az..do 3 max ked chcem driftnut nejaku ostrejsiu zatacku..
tu v tom diesly mozem dat 5 tak na dialnici, alebo okreske ak idem minimalne cca70km/h,schvalne teraz skusim z prace presne kolko to je...

co ma ale depta, ze benzin dole kopcom neremca a ak jemne pridavas plyn tak sa rozbehnes na 5 aj z fakt mizivej rychlosti, diesel mi skatka zdochne...

toto mozno bola nesporna vyhoda starych dieslov,ktore fakt sli ako traktory bez plynu,ale nie tieto moderne motory..nuskutocne nizska skala vyuzitelnych otacok..ja nehovorim ze sa s tym neda jazdit,ale uz presne viem preco ked ma nejaka octavka nahanala v serpertinach tak prave stracala presne na apexe...potom po cca 50 metrov ma dohnala..aspon uz tomu rozumien

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od zewl » 06.10.2008 17:09

vsak ok, ja psal, ze mimo obec das petku a hotovo, nepredpokladam, ze mimo obec jezdis 60 :mrgreen: A 70 km/h uz na petku v pohode staci.

V te obci ja mam stale dilema, jestli 3 nebo 4. Kdyz jedu cca. 55-60, uz jedu na 2500 otacek a to by klidne 4 zchrochtla na cca. 1600 otacek. Vse ovsem zavisi samozrejme na charakteru silnice... Do kopce nebudu auto trapit na 4, ze jo.

Ja jezdil 9 let s benzinem a ted rok s TDi, u me vyhrava diesel. Alespon zatim. A ja s "bojem" za tu ci onu motorizaci koncim, je toho uz tak pozehnane, obe ma svoje pro i proti... Kazdopadne tu recenzi chmelko urco napis, jsem na ni zvedav. Jeste si ale prosim te zjisti, co to mas vubec za motor (myslim vykon) :mrgreen:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od chmelko » 06.10.2008 17:32

kua ale jak? :mrgreen:
musim zistit u kolegy, v paieroch to fakt nikde nevidim,ono frantici si radsej potrpia na sedackach a taznom ako na motore :lol:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od vcedula » 06.10.2008 18:02

ja uz fakt posledne:
iracionalny zacinas byt ty, ked porovnas 13 litrov benzinu so 6 litrami nafty a fakt neverim, ze diesel dokaze jazdit sportovo za 6 litrov.
Inak ak by mi niekto pozical diesela na test sportovej jazdy po mojom, tak by som to dokazal :)

PS: golf 2.0 TDI pri permanentnej 130 km/h zral nieco vyse 6 litrov, len na porovnanie. Sportova jazda je asi tak 2x tolko plynu.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od zewl » 06.10.2008 21:43

chmelko píše:kua ale jak? :mrgreen:
musim zistit u kolegy, v paieroch to fakt nikde nevidim,ono frantici si radsej potrpia na sedackach a taznom ako na motore :lol:
nech si na peugeot foru dekodovat VIN, jak to delame u nas :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od killerhammer » 07.10.2008 00:53

misoka píše:Teoreticka ucinnost diesloveho motora je 75%, v skutocnosti je to 45% a benzin 30%, cize neviem odkial beries tvoje udaje, ale nez nieco napises , tak si to over z viacerych zdrojov.

Nie je v konecnom dosledku pravda to , co som napisal ? Vyssie otacky = vyssia spotreba ?? Alebo ja blbec uz viem preco mi to zerie 9litrov , lebo jazdim na nizkych otackach , diky vlado , ze si mi to ozrejmil , odo dnes jazdim uz len v okoli 6000rpm aspon mi konecne klesne spotreba :roll:
misoka, sak dockaj dobu ked bude spotrebna dan na naftu rovnaka ako na benzin 8)
je to uz iba otazka 2 rokov :idea:
sak preco si myslis, ze sa zacal taky rapidny vyvoj na benzinoch (turbo + downsizing) v europe ?
EU zanedlho prestane dotovat naftu :!:
od 2010 je v europskych smerniciach naplanovane prve zvysovanie min. spotrebnej dane nafty z 302 na 330 eur/1000l, benzin zostane na 359 eur/1000l ako je dnes. v priebehu nasledujicih rokov sa spotrebna dan medzi naftou a benzinom vyrovna
tzn., ze nafta nechutne zdrazie :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host