Navrh na zlucenie

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od vcedula » 27.08.2008 23:24

marian, zajtra ti rozbijem kavesnicu !!!!!!!!
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od tomason » 27.08.2008 23:28

Mě to opravdu pobavilo a to Tico sem osobně vlastnil ,kuli spotřebě sem ho tenkrát koupil bylo 4roky starý jezdil sem denně 90km do práce bralo 4,3litru naštěstí mě nikdo nezbořil pak sem sedlal Fabii a teď Focus II :wink: Dewoo a Ford-trabant a Ford :lol:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od Dany » 27.08.2008 23:33

Koukám, že na Tico zase není tak špatné hodnocení :)
http://www.volny.cz/daewoo_tico/clanky.htm
Pokud by se ten povoz nějakým způsobem dopravil na křivku, dal by se použít třeba k nějaké soutěži :twisted:
Zewl, Mira vs. Tico :lol:
Naposledy upravil(a) Dany dne 27.08.2008 23:36, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od tomason » 27.08.2008 23:34

:lol: :lol: :lol: Lpg do Tica to mě teda nenapadlo nádrž si dá asi na střechu :lol: do třívalce 800ccm motor z vysavače a plyn tady někdo chtěl ušetřit asi Marián ,když nám ty stránky doporučuje :wink: :lol:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Ponik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 841
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha / Blatná
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od Ponik » 28.08.2008 10:15

vcedula píše:marian, zajtra ti rozbijem kavesnicu !!!!!!!!
o marianovu hlavu :mrgreen: :mrgreen:
Ford Focus 1,6 combi, r.v. 2001, červená red pepper
Obrázek
"If in doubt, flat out." [Colin Mcrae] Obrázek

MARIAN256
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.08.2008 09:40

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od MARIAN256 » 28.08.2008 12:57

Ponik: to boli len plane vyhrazky klavesnica stale funguje ... vcedula je mierumilovny :mrgreen:

Uživatelský avatar
Ponik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 841
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha / Blatná
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od Ponik » 28.08.2008 14:17

Marian: Mírumilovný... No jen aby ti za chvíli nevyndavali mezerník z nosu 8O
Ford Focus 1,6 combi, r.v. 2001, červená red pepper
Obrázek
"If in doubt, flat out." [Colin Mcrae] Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od misoka » 06.10.2008 15:23

Marian mas pravdu , dieslu sa nic nevyrovna , ta ucinost , o tom sa moze benzinu len snivat. Jazdim teraz s benzinom podobnym stylom ako dieslom , len s jednym rozdielom , diesel mi tuto radost poskytoval za 6l a s mohutnym krutiacim momenom a benzin mi ju poskytuje za 9.6l s polovicnym krutiacim momentom prirovnatelnym k vrtacke .....
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od vcedula » 06.10.2008 15:31

zabudol si dodat, ze hovoris o krutiacom momente pri 2500 ot/min, lebo pri vyssich otackach u benzinu dosiahnes porovnatelny tah. Len aby si nezabudol :) A 9.6 vs 6 je totalna blbost, sorry.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od chmelko » 06.10.2008 15:35

inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil ,na vyjazdoch stracam hlavne kvoli tomu,ze cakam pokial sa pozbiera turbo, u benzina je predvidatelnejsia reakcia na rapidne zmeny pri akceleracii....nic v zlom,ale kto miluje diesel, nevie nic o sportovej jazde...teraz nemam a fakt nemam namysli sa postavit na 2 km rovinku a rozturovat to na max :lol:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od misoka » 06.10.2008 15:40

chmelko píše:inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil ,na vyjazdoch stracam hlavne kvoli tomu,ze cakam pokial sa pozbiera turbo, u benzina je predvidatelnejsia reakcia na rapidne zmeny pri akceleracii....nic v zlom,ale kto miluje diesel, nevie nic o sportovej jazde...teraz nemam a fakt nemam namysli sa postavit na 2 km rovinku a rozturovat to na max :lol:
Toto uznavam :D po par mesiacoch jazdy s benzinom som opat sadol do dieslu a chcel som sa pripojit na dialnicu , videl som v spatnom , ako sa ruti nejako auto a vravim si , vsak dam plny a dostatocne zrychlim , aby do mna nevpalil , dal som nohu na podlahu , cakam a nic :D az po chvile sa zobudil a zisitil , ze chcem aby pridal :D
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od misoka » 06.10.2008 15:44

vcedula píše:zabudol si dodat, ze hovoris o krutiacom momente pri 2500 ot/min, lebo pri vyssich otackach u benzinu dosiahnes porovnatelny tah. Len aby si nezabudol :) A 9.6 vs 6 je totalna blbost, sorry.
Vyssie otacky = vacsia spotreba , ja chcem mat krutiaci moment hned !!!! Ja ho nepotrebujem pri 4500otackach, tam uz davno aj tak preradujem.

A mas pravdu , spotrebu som napisal totalnu blbost , je to skor nieco okolo 12-13 ku 6-7.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od vcedula » 06.10.2008 15:58

zbytocne sa o tom bavit, toto nie je tema na to. Ja len upresim, ze benzin aj nafta maju v sebe priblizne rovnaku energiu na 1 liter paliva. Ucinnost je skoro taka ista, u turba je trocha lepsia, ale bavime sa o 25% u hladkeho motora (bez turba) vs 35% u nafty s turbom. Tam nie je 25% vs 50%, ale 35%.
Povedat vyssie otacky vyssia spotreba je uplna chujovina, pretoze paliva spalis tolko, kolko tam das vzduchu. Ked chces do 1.6 dostat viac vzduchu, tak zvysis otacky alebo zvysis plniaci tlak turbom ci kompresorom. Vznikne tam o nieco viac strat trenim alebo tocenim, ale to si asi nemyslel. Jednoducho motor zozerie tolko paliva a vzduchu, kolko energie potrebujes. Ked potrebujes 100 PS, tak zaokruhlene je jedno ci to dosiahnes benzinom alebo dieselom. Obidva totitzto na ten isty vykon potrebuju priblizne take iste mnozstvo paliva. Diesel ma v tomto vyhodu, ale urcite to nie je pomer 1:2 v prospech dieselu. Alebo diesely jazdia na nieco ine :idea: :?: Samozrejme hovorim o sportovej jazde, nie o jazde na dialnici alebo ekonimckou 90. Ostra jazda.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od misoka » 06.10.2008 16:06

Teoreticka ucinnost diesloveho motora je 75%, v skutocnosti je to 45% a benzin 30%, cize neviem odkial beries tvoje udaje, ale nez nieco napises , tak si to over z viacerych zdrojov.

Nie je v konecnom dosledku pravda to , co som napisal ? Vyssie otacky = vyssia spotreba ?? Alebo ja blbec uz viem preco mi to zerie 9litrov , lebo jazdim na nizkych otackach , diky vlado , ze si mi to ozrejmil , odo dnes jazdim uz len v okoli 6000rpm aspon mi konecne klesne spotreba :roll:
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Navrh na zlucenie

Příspěvek od chmelko » 06.10.2008 16:11

pozor,ale vazne nieje pravidlom nizske otacky/nizska spotreba. Jazdit mas tak aby si citil,ze motor s tym co mu do vstrikov davas je spokojny..

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti